Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Σπύρος Κίκερης
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Καλοί μου Φίλοι – Καλές μου φίλες
μέσα απ’τα βαθύτερα των αισθημάτων μου

σας εύχομαι ολόψυχα
καλή χρονιά!

Βήμα δεν κάνω παραπέρα στην ευχή
γιατί φοβάμαι μπας και η διαίσθησή μου
αθέλητα εκδηλωθεί
και σας σκιάσω την ευχή!
Όχι φυσικά για σας
αλλά για τα μελλούμενα σε μας!
Ψηλά το κεφάλι, λοιπόν, όπως και να’χει
Τύχη Καλή, “Never Give Up”
και με το χαμόγελο στα χείλη
σ’ότι και να μας βρει!

                          Με Υπερηφάνεια και Τιμή!
                        Σπύρος Κίκερης.



7 σχόλια:

  1. Τις καλύτερες ευχές μου για το νέο έτος κ. Πτεραρχε. Να έχετε υγεία και ευτυχία προσωπική και οικογενειακή. Εύχομαι για την πατρίδα μας να είναι μια χρονιά ήρεμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Πτεραρχε έγινε κάτι με το Facebook γιατί δεν σας βρίσκω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιάννη μου καλή χρονιά! Δε υπάρχω στο FB, ούτε πρόκειται να υπάρξω! Θεωρήθηκα επικίνδυνος, εσαεί αποκλεισμένος! Αυτός είναι ο κόσμος που ζούμε! Ποτέ δεν αμφέβαλα για την κατάντια του! Λυπάμαι που γεννήθηκα άνθρωπος! Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και σε σας κ. πτέραρχε !!!πάντα δυναμικός και διαφωτιστικός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας