Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ;



Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΙΡΑΝΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ
ΥΠΕΡ Ή ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ;
   Οι θέσεις του γράφοντος.   
Ας μη βιαστούν πολλοί να θιγούν και ν'αποφανθούν για τις θέσεις του γράφοντος και κατ'επέκταση τις προθέσεις του!
   Ας το κατανοήσουν οι πάντες απολύτως , μισθοφόρος κανενός δε είμαι, ούτε κράχτης κι'αβανταδόρος!  Κύριος του εαυτού μου είμαι, κυρίαρχος της γνώμης μου είμαι, καθώς των αρχών μου, των αξιών μου, της διαγωγής μου και της προσωπικότητάς μου εν γένει, έτσι όπως η συνείδησή μου απαιτεί και με θέλει!
 Έχω κοσμήσει τον Πρόεδρο των ΗΠΑ, με τόσους επιθετικούς προσδιορισμούς, όσο ελάχιστοι, ίσως εκεί να βρίσκεται και το
μυστικό της αιφνίδιας ισόβιας αποβολής μου, από την πλατφόρμα του Facebook!
   Δεν έχω πρόβλημα "Αποδιοπομπαίος"  σε χρόνους διαρκείας προ πολλού έχω αισθανθεί! Όμως επειδή ουδέν κακό αμιγές καλού, παράλληλα "δικαιωμένος" πολλαπλά αισθάνομαι! Ναι, από την ηθική μου απολαβή, που από την  κοινή γνώμη γεύομαι,  παρά την παντελή απώλεια των ιχνών χιλιάδων φίλων μου, σαν συνέπεια της οριστικής μου αποβολής του Facebook, διαγραφή που θεωρώ και μέγιστη προσβολή προς το πρόσωπό μου.

«Καλό Παράδεισο, λοιπόν, ΚΑΣΕΜ ΣΟΥΛΕΪΜΑΝΙ
και φυσικά καλό, του χλοερού τόπου, ΟΥΡΙ!»

   Ο πολυσυζητημένος τελευταία Ιρανός Στρατηγός δολοφονήθηκε πρωινές ώρες της 3ης Ιανουαρίου του 2020 στο Ιράκ, από Αμερικανικό μη επανδρωμένο Αεροσκάφος τύπου MQ-9 Reaper και πύραυλο Hellfire!
   Μην εκπλήττεσθε εύκολη επιχείρηση ήταν, ένα τσιπάκι αρκεί, για παροχή συντεταγμένων και λοιπών πληροφοριών! Τη μέθοδο χρόνια τώρα χρησιμοποιούν οι Ισραηλινοί!
   Ελπίζω να μην έχω στο διαδίκτυο άλλη διαγραφή, από αυτή μου τη γραφή– τίτλο τιμής εγώ τον λέω – σαν τότε που το ημερολόγιο έγραφε 27/10/2019 και’γω κάτι έγραψα για τον μακαρίτη Αμπού Μπακρ Μπαγντάντι και φυσικά τον Πρόεδρο Τραμπ, που
κακοφάνηκε φαίνεται στους υπέρμαχους κατά της λογοκρισίας υπεύθυνους της μεγαλύτερης παγκόσμιας πληροφοριακής πλατφόρμας, αυτή του Face Book, που ισόβια με διέγραψε!
   Καλό σου ταξίδι λοιπόν Στρατηγέ Κασέμ Σουλεϊμανί και καλό του Παραδείσου ουρί! Δεν είναι κατάρα, για να μην παρεξηγηθώ, είναι ευχή, Αξιότιμε Πνευματικέ Ηγέτη και Αρχηγό του Κράτους των Περσών  Αγιοταλάχ Αλί Χαμενεϊ!
Προσοχή όμως στο μικρό σας όνομα, γιατί στη χώρα μου «αλί» σημαίνει αλί από το «αλίμονο!»
   Όσο για το φοβερό σας οπλοστάσιο, «κάντε κράτει στη σκανδάλη!»
Εκατοντάδες δορυφόροι υψηλής ευκρίνειας τα πάντα παρακολουθούν και μέχρι τώρα μ’αυτά που βλέπουν γελούν!
   Εκείνο λοιπόν που συνιστώ, γιατί ειλικρινά δεν αρέσκομαι στους σκοτωμούς όπως εσείς τότε επί Σαντάμ Χουσεϊν, του δεκαετούς πολέμου, με τις εκατοντάδες χιλιάδες αθώους Νεκρούς, είναι «μούγκα στη στρούγκα» που λένε στο χωριό μου ή «μούγκα και μπούργκα», που ίσως σας πάει καλύτερα!
   Ούτε οι Πασνταράν σας σώζουν, ούτε οι Artesh, ούτε οι Quds κάτω από την επωνυμία «Φρουροί της επανάστασης» σας σώζουν! Ούτε ακόμα οι πύραυλοι S-300 και Shahab -1,2,3 ούτε τα 65
μαχητικά σας αεροπλάνα μερικά ακόμα της εποχής Σάχη όπως τα F-5 και τα F-4, ούτε τα σύγχρονα υποβρύχια τσέπης και τα ομολογουμένως υπέρ σύγχρονα Drones!
   Απλά συνέλθετε και σεις και οι απαίσιοι βάρβαροι πειρατές και βιαστές του Διεθνούς δικαίου σύμμαχοί σας και ομόθρησκοί σας, σαν θιασώτες των άλλοτε αυτοκρατοριών σας! 
   Οι χρόνοι εκείνοι παρήλθαν δυστυχώς ανεπιστρεπτί για σας, παρά τα κάλπικα νομίσματα, η έκδοση των οποίων κυοφορείται στους παρανοϊκούς σας εγκεφάλους, με όσα πρωτευόντως δημιουργείτε και όσα πιο σοβαρά ευελπιστείτε, λίαν συντόμως να πράξετε!
     Μην παίζετε λοιπόν με τη φωτιά, θυμηθείτε ότι το 1991 οι φήμες, για το οπλοστάσιο και το στρατό του Σαντάμ Χουσεϊν, που ήταν ο τέταρτος στον κόσμο, οργίαζαν, για ν'αποδειχθεί ελάχιστα μετά, ότι τα πάντα κατέρρευσαν εκεί σαν χάρτινος πύργος σε χρόνο dt! 
 Κοιτάξτε βρε τους Λαούς σας, που πλησιάζουν γι’αμφότερους τα ενενήντα εκατομμύρια (90.000.000)! Το 1/3 των οποίων τουλάχιστον λιμοκτονεί και για να επιβιώσει επαιτεί!
  Κοιτάξτε τους Λαούς σας αξιοποιώντας τη Γη της Πατρίδας σας, που γεωγραφικά ισοδυναμεί σε έκταση, για μεν εσάς Αξιότιμε Κε Αγιοταλάχ Αλί Χαμενεϊ με ογδόντα (80)  και περιοχές  του Κράτους του Ισραήλ, για δε εσάς "Εφέντιμ Ερντογαν" τριάντα πέντε (35) και πλέον, δεδομένου ότι η έκταση αυτού ανέρχεται μόλις στα 21.000 τ.χλμ και για ν'αντιληφθούν οι περισσότεροι, έκταση ίση μ'αυτή της Πελοπονήσσου !
   Δείτε πόσο σημαντικό είναι το παραπάνω και γιατί. Με την πυκνότητα των κατοίκων του Ισραήλ στην μεν Περσία θα μπορούσαν να ζήσουν εφτακόσια πενήντα εκατομμύρια (750.000.000) κάτοικοι, στη δε Τουρκία διακόσια ογδόντα εκατομμύρια (280.000.000)! Αν αυτό δεν σας εντυπωσίασε, ίσως να σας εντυπωσιάσει το γεγονός ότι αν το Ισραήλ είχε την έκταση της Περσίας και της Τουρκίας, είναι βέβαιον ότι ούτε ένα τετραγωνικό εκατοστό  τόπου δεν θα έμεινε αναξιοποίητο!
   Κάπου εδώ ανάγεται ο θαυμασμός μου για το Λαό των Εβραίων ή αλλιώς πως των Ιουδαίων! Αυτό το λέω γιατί αρκετοί δε γνωρίζουν, ότι Εβραίοι και Ιουδαίοι είναι το ίδιο! Ούτε φυσικά ότι Εβραίοι ήταν ο Χριστός, ο Σπινόζα, ο Φρόυντ, ο Αϊνστάιν, ο Κάφκα και άλλοι σπουδαίοι Ιουδαίοι!
   Κάπου εδώ ανάγεται η εκτίμησή μου για τη Φυλή των Ιουδαίων, ενός Λαού που στο σύνολό του δεν φτάνει στα 15 εκατομμύρια και που στο κράτος τους δεν φτάνει τα εννέα! Ένα Κράτος που επιβιώνει και μεγαλουργεί σε πείσμα τόσων γύρω του που σαν τ'αρπακτικά όρνεα καρτερούν αδημονώντας να καταβροχθίσουν το πτώμα του!
   Όμως θα μου πείτε, υπάρχει πίσω του μια Αμερική! Τρίχες, η Αμερική ανακαλύφθηκε 33 Αιώνες μετά το Ισραήλ, που όταν αυτό υπήρχε οι ΗΠΑ δεν υπήρχαν ούτε στα όνειρα του Θεού!
     Όμως για να μη ξεφύγουμε από το θέμα μας και επειδή σίγουρα κάποιοι διαφωνούν, που φυσικά δεν τους αρνούμαι το δικαίωμα, λέω για τον "Αστέρα" Στρατηγό! Αυτός ήταν ή δεν ήταν αρχηγός των Quds; Πόσοι γνωρίζουν ότι Quds σημαίνει Ιερουσαλήμ; Από πού ως πού αυτό το όνομα και γιατί;
  Κι'ακόμα τί δουλειά είχες εσύ "Αστέρα Στρατηγέ" στο Ιράκ, για να'χεις μόνιμη σ'αυτό παραμονή; Κι'ακόμα στη Συρία, την Υεμένη, το Λίβανο, την Παλαιστίνη; Ποία η εμπλοκή
σου με τους Χούτι, τη Χεζμπολάχ, τη Χαμάς; Μη σε πλασάρουν λοιπόν Αστέρα μου για "Αγιοπαίδι;" "Παπαδοπαίδι" ήσουν "Ρασοφόρων" κι'εμένα οι "Ρασοφόροι" ανέκαθεν με φόβιζαν περισσότερο από τους κοσμικούς, γιατί είχαν τη δυνατότητα να κρύβουν πολλά κάτω από το πληθωρικό ένδυμά τους, ακόμα και απόκρυφα μυστικά , για τα όργανά τους τα γεννητικά !
     Την "απληστία" του Ισραήλ, ναι την καταδικάζω, όχι όμως και το δικαίωμά της ύπαρξής του, έστω σ'ένα οικόπεδο μιας λωρίδας Γης, ύστερα από δέκα εννέα (19) Αιώνες Πατριδοορφάνιας, ενός Λαού, που αδιαμφισβήτητα υπήρξε στους τόπους εκείνους, όπου σήμερα, τουλάχιστον από το 1800 πΧ!
    Τόπους,  από τους οποίους  βίαια εκδιώχθηκαν διασκορπισμένοι στα τέσσερα σημεία του ορίζοντα και σαν σκλάβοι πουλήθηκαν από δίχως έλεος διωγμούς των Ρωμαίων μεταξύ των σωτήριων ετών 70 και 135 μετά Χριστόν!
   Αυτά είχα να σας συστήσω και γράμματα γνωρίζω, μ'αφορμή μια δολοφονία, ενός "Αστέρα Στρατηγού", ούτως ή άλλως μέσα σε μία ζούγκλα, που θα ήμουν ο πρώτος που θα την ήθελα απολύτως διαφορετική! Τα συμπεράσματα λοιπόν του τεθέντος στο θέμα ερωτήματος, δικά σας. 
                                                                        Με Τιμή
                                                                  Σπύρος Κίκερης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας