Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ Α/Φ 737-800 ΤΗΣ UIA ΣΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ!

ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟΝ
ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΤΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ!
Η πτώση του Ουκρανικού Αεροσκάφους (Α/Φ)
Τύπου Boeing 737 – 800 της UIA στην Περσία!

   Αν και εφόσον το εν λόγω Α/Φ εβλήθη και κατερρίφθη, προφανώς εκ λάθους, από Ιρανικό πύραυλο τη στιγμή της εκτόξευσης αυτών εναντίον των Αμερικανικών βάσεων στην Αρμπίλ και Αιν Αλ Ασαντ του Ιρακ, δεν υπάρχει περίπτωση, ούτε μία στο εκατομμύριο να μην αποδειχτεί!
   Επί του παρόντος ας αρκεστούμε σ’ορισμένες τραγικές συμπτώσεις:
1. Αναφορά των πιλότων, για ύπαρξη προβλήματος δεν υπήρξε, παρά του ότι το Α/φ ανήλθε αποδεδειγμένα σε ύψος 7.000 ποδών! 
2. Τόσο οι εκτοξεύσεις, όσο και η απογείωση (Α/Γ) έγιναν τις
πρώτες μεταμεσονύχτιες ώρες! Η ώρα Α/Γ του Α/Φ είναι απόλυτα γνωστή (02:44), οι ώρες εκτόξευσης και τα σημεία εκτόξευσης των 35 πυραύλων, δεν έχουν γνωστοποιηθεί.
3. Οι αρχικές δηλώσεις περί τεχνικής βλάβης τόσο των Ιρανών όσο και της Ουκρανικής Πρεσβείας στην Τεχεράνη, λίγο μετά την ανακοίνωσή τους αποσύρθηκαν σαν ανακριβείς!
4. Τα μαύρα κουτιά αναβρέθηκαν, αλλά δηλώθηκε αρχικά υπευθύνως από τους Ιρανούς, ότι είναι κατεστραμμένα, παρά του ότι είναι γνωστό ότι δεν καταστρέφονται, αργότερα δε ότι δεν πρόκειται να παραδοθούν στη Boeing!
5. Μαρτυρία αυτόπτη Ιρανού μάρτυρα της πτώσης, ότι αρχικά άκουσε ένα θόρυβο, είδε μία λάμψη και νόμιζε ότι τους χτύπαγαν οι Αμερικανοί!
6. Το ερασιτεχνικό Βίντεο που ευρέως κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, δείχνει αδιαμφισβήτητα ότι το Α/Φ από το υψηλότερο
σημείο της πορείας του μέχρι της πτώσης του και της τελικής του έκρηξης πέταξε για χρόνο τριάντα πέντε (35΄΄) περίπου δευτερολέπτων! Σε απολύτως ανεξέλεγκτη πτήση και με διασπορά φλεγόμενων τμημάτων του, για έναν καλό παρατηρητή. Από κάποιους υπολογισμούς που έκανα ο βαθμός της ανεξέλεγκτης καθόδου πρέπει να υπερέβαινε τα 12.500΄πόδια το λεπτό, βαθμός εφιαλτικός για τους γνωρίζοντες.
7. Το Α/Φ Boeing 737 -800 σαν πτητικό μέσο δημόσιας μεταφοράς έχει πολύ καλό έως άριστο ιστορικό ασφαλείας
πτήσεων και υπογραμμίζεται ότι δεν είναι εφοδιασμένο με το λογισμικό, που αποδεδειγμένα προκάλεσε τα δύο πρόσφατα ατυχήματα των Α/Φ Boeing 737 MAX, τα οποία εξακολουθούν να παραμένουν καθηλωμένα από την κατασκευάστρια εταιρεία!
   Το θέμα τυγχάνει στην πρώτη βαθμίδα του διεθνούς ενδιαφέροντος για πολλούς και διάφορους λόγους!
   Το ερώτημα επί του παρόντος απλό, ανεστάλησαν οι πτήσεις από τα διεθνή αεροδρόμια του Ιράν τις ώρες της εκτόξευσης ή μήπως όχι, προκειμένου να μη γνωστοποιηθεί η αποστολή;
   Ορίστε ο βασικός λόγος, που σε περίπτωση εχθροπραξιών, έχουμε παύση των διεθνών πτήσεων και κλείσιμο των εναέριων χώρων που επηρεάζονται.
   Αυτά επί του παρόντος και έπεται η συνέχεια. Πάντως η πτώση παρόμοιων Αεροσκαφών, οφειλόμενη σε τεχνικά προβλήματα τυγχάνει, όπως και να’χει, σπάνιο γεγονός! Σπανιότατο δε σαν το Α/Φ τυγχάνει ηλικίας τριών ετών και έχει επιθεωρηθεί κατά τα κεκανονισμένα, δύο μόλις ημέρες, προ της πτώσης του!
   Προσωπικά εκφράζω τη βαθύτατή μου λύπη για την απώλεια όπως και να’χει 176 ανθρωπίνων ψυχών! Που ελπίζω ν’αποδειχθεί
ότι δεν ήταν αθώα θύματα αλλοφρόνων εκδικητικών αντιποίνων! Υπενθυμίζοντας επί του προκειμένου ότι «ενός κακού, μύρια έπονται!» Επιπρόσθετα δε ότι ο καλύτερος σύμβουλος σε περιπτώσεις έντονου στρες – βρασμού ψυχής και συναφών ψυχολογικών αντιδράσεων, ένεκα συνταρακτικών γεγονότων, είναι η διατήρηση της ψυχραιμίας!
                                                                    Με Τιμή
                                                              Σπύρος Κίκερης.                     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας