Κυριακή 31 Μαΐου 2020

Οι Πληγές Δυναμώνουν τις Ψυχές!

ΟΙ ΠΛΗΓΕΣ ΔΥΝΑΜΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ!
Οι σκληρές δοκιμασίες φέρνουν πληγές
κι'οι πληγές δυναμώνουν τις ψυχές!

   Ποτέ δεν υπήρξα για τα εμού υπέρμαχος της εχεμυθείας, ανέκαθεν πιστός υποτακτικός της ειλικρινείας και παρρησίας υπήρξα!
   Ανήρτησα πρόσφατα δύο αρκετά γριφώδεις δημοσιεύσεις περί
φουρτούνας, κυμάτων, πηδαλιούχων και σκαφών! Σήμερα θεωρώ χρέος μου να αποσαφηνιστώ, σε ρόλο διδακτικό!
   Εμείς οι Ιπτάμενοι κάναμε μία δουλειά πολυπλεύρως επίπονη και πολυδιάστατα κοπιαστική, σ’όλο της το φάσμα! Γι’αυτό και η υπηρεσία θέσπισε μία πολύ αυστηρή διαδικασία εκλογής, μ’ένα σκληρό πρωτόκολλο επιλογής!
   Στους δύο τον έναν τουλάχιστον τον έκοβαν οι γιατροί στο Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής (ΚΑΙ), με βασικές αιτίες την καρδιά και τα μάτια! Οι επιλεγέντες κατά το κοινώς λεγόμενο ήταν κατάλληλοι υγειονομικά και για τη Δευτέρα τους παρουσία!
   Ας μην αρχίσω ν’απαριθμώ και να μνημονεύω συναδέλφους, που σχετικά πρόωρα – αρκετά πριν του προσδόκιμου -  έφυγαν από καρδιά και καρκίνους, ας προχωρήσω!
   Πριν από πολλά χρόνια ένιωσα τις πρώτες μου αιμορραγούσες πληγές στο παχύ μου έντερο, πρώτη νοσηλεία σε Ιταλικό νοσοκομείο, όταν ήμουν στο ΝΑΤΟ, με κολονοσκόπηση άνευ μέθης! Αργότερα μ’επέμβαση στις αιμορροΐδες στην κλινική «Κυανούς Σταυρός» του Νέου Ηρακλείου!
   Η ψυχοσύνθεσή μου σε ημιάγρια κατάσταση, όταν ήμουν Διοικητής σε Σμηναρχία του Αιγαίου, χωρίς φυσικά όχι μόνο να δίνεις αρνητικό δικαίωμα σε κανέναν απολύτως, αλλά βάζοντας τα δυνατά σου πάντα πρότυπο σε όλα να δείχνεις!
   Το ημερήσιο πρόγραμμα βαρύ και ασήκωτο, οι ευθύνες πολυδιάστατες και καταπιεστικές πανταχόθεν! Οι συνήθειές μου κάθε άλλο παρά ενδεδειγμένες, λάθος διατροφή – μία φορά την ημέρα – επίπονη γυμναστική κτλ!
   Το αποτέλεσμα απίστευτο και όμως αληθινό, στο τεστ κοπώσεως στο ΚΑΙ ο γιατρός να μου λέει «Θα τα σπάσετε τα μηχανήματα» και την ίδια ώρα τα μεγάφωνα κατ’επανάληψη να εκπέμπουν «Ο Σμήναρχος Κος Κίκερης επειγόντως στο Μικροβιολογικό!»
   Όταν εμφανίστηκα με κοίταζαν περίεργα «Πώς στέκεστε όρθιος Κε Σμήναρχε ο Αιματοκρίτης και η Αιμοσφαιρίνη σας είναι λίγο πιο πάνω από το μισό, πρέπει άμεσα να κάνετε εισαγωγή!»
   Τους παρακάλεσα να μ’αφήσουν να φύγω γιατί είχα μία σοβαρή υπόθεση στη Μονάδα – Νατοϊκή Επιθεώρηση –υποσχόμενος ότι θα γύρναγα σε τρεις ημέρες, όπως και έγινε!
   Στη συνέχεια για να μην το παρατραβάμε οι πληγές πήγαν πιο πάνω, στο στομάχι! Τρεις γαστρορραγίες έπαθα με την τελευταία παρ’ολίγον μοιραία, λόγω της έντονης φιλοζωίας, από την οποία διακατέχομαι! 
   Ναι για να μην αφήσω τα ζωάκια μου μόνα τους, ενώ ήξερα τι έπαθα, Σάββατο απόγευμα 19:00 αποφάσισα να πάω στο ΓΝΑ την επομένη το πρωί! Με πήγαν με το 166 με πρόλαβαν στο και πέντε, νομίζοντας όλοι ότι έπαθα εγκεφαλικό, από τον παραλογισμό, που βρισκόμουν λόγω της φοβερής απώλειας αίματος!
   Και τώρα οι πληγές ακόμα πιο ψηλά, εκεί στο κέντρο του
ψυχισμού στην καρδιά! Τυπικός στους προληπτικούς ελέγχους, έκανα καρδιολογικό έλεγχο πριν από 15 – 20 μέρες!
   Στο γιατρό είπα δε μου αρέσουν οι αντοχές μου, δεν έχω καμία σχέση μ'αυτό που ήμουνα, προχωρήσαμε σ'ένα σπινθηρογράφημα, που έδειξε κάποιο πρόβλημα στα αγγεία! 
   Παρεπιμπτόντως λέω ότι πριν από τρία - τέσσερα χρόνια έκανα μπάνιο μέχρι και τρεις συνεχόμενες ώρες, έχοντας μαζί μου κι'ενα
αεροπορικό σωσίβιο γι'αυτούς που με ακολουθούσαν στις σαρωνικές καλαμακιώτικες διαδρομές!
   Προχθές Παρασκευή 29/5/2020 υποβλήθηκα στη δοκιμασία της Στεφανιογραφίας στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο, που διαθέτει ίσως το καλύτερο αιμοδυναμικό τμήμα στη Χώρα μας!
   Πριν μπω για εξέταση είπα στην κόρη μου και την αδελφή μου, μην περιμένετε να σας πουν ότι δεν έχω τίποτα, δε ξέρω πόσο σοβαρό θα είναι αυτό που θα σας πουν!
   Βαρύ το συμπέρασμα, οι καρδούλες μας έχουν τρεις κατά βάση
αρτηρίες! Από τις τρεις δικές μου η μία είχε απόφραξη 100% και η άλλη 90%!
   Έπεται η συνέχεια της επιλογής περί αγγειοπλαστικής, η εγχείρησης ανοιχτής! Η απόφαση ελήφθη! Ηθικόν ακμαιότατον! Never Give Up!
   Το Επιμύθιο! «Οι πληγές δυναμώνουν τις ψυχές και σε ειδικές περιπτώσεις σαν των Ιπταμένων τις κάνουν αδιανόητα ανθεκτικές, αν όχι άτρωτες και Βιονικές!»
                                                                         Με Τιμή
                                                                   Σπύρος Κίκερης.

8 σχόλια:

  1. Οι μηχανικές βλάβες διορθώνονται ,κάτι που σύντομα θα γίνει και στην δική σας ..Και μην ξεχνάτε οτι είστε η ΄΄μάνα'' του πνεύματος και της γνώσης για εμάς ..Σας ''διατάζομαι '' γρήγορη ανάρρωση ,μας είστε απαραίτητος ..Άλλωστε οι αετοί πάντα πετούν ψηλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπύρο περαστικά.Σε μένα πριν 3 μήνες διαγνώστικε ανεύρισμα ανιούσης αορτής 43 χιλ. σε προληπτικό έλεγχο...Υπό παρακολούθιση...Στα 50-55χιλ..απαιτείται επέμβαση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι αγαπητέ συνάδελφε, ο Αναστημένος Κύριος που είναι ο Θεραπεύων, να κάνει πλήρη αποκατάσταση της υγείας σου! Ψαλμός 121, Τάκης Καραθανάσης (θα γράψω και στο ΙΝΒΟΧ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας