Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

Η ΥΓΕΙΑ!

Η ΥΓΕΙΑ!
«Διδακτικό στον απόλυτο βαθμό!»

Άλλοι την είπαν Πεμπτουσία και άλλοι Επαγγελία
άλλοι Ευαγγελία και άλλοι Ευλογία!

Οι πιο πολλές ευχές γι’αυτή, μακράν από οποιαδήποτε άλλη 
σε απροσμέτρητη συχνότητα, με διαφορά μεγάλη!

Φυλάξτε τη σαν κόρη Οφθαλμού
εκ κάθε κινδύνου «αοράτου» κι’ορατού!

«Ο Καλύτερος Γιατρός είναι ο ίδιος μας ο Εαυτός!»

   *Με αφορμή μια περιπέτεια υγείας, που πρόσφατα βίωσα,
θεώρησα σκόπιμο να τη δημοσιοποιήσω, μήπως και καταστώ ατύπως συντελεστής πρόληψης τρίτων, προκειμένου να βοηθήσω!

   Διαβαθμίσεις Επαγγελματιών!
   Θ’αρχίσω πριν την περιπέτεια εξιστορήσω, τους επαγγελματίες όλων των ειδών να κατηγοριοποιήσω!
   Επάγγελμα = Η μόνιμη εργασία προς βιοπορισμό! Εκείθεν, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, σε όλα τα επαγγέλματα
υπάρχουν αυστηρά τρεις και μόνον κατηγορίες: Οι Επαγγελματίες (Εμβριθείς), οι Ερασιτέχνες (Ημιμαθείς) και οι Σκιτζήδες ή Αγύρτες (Αδαείς!)
   Τα ποσοστά στη Χώρα μας, κατά τη δική μου πάντα γνώμη, 15%, 35% και 50%! Υπογραμμίζεται με ιδιαιτερότητα ότι αν είναι να μου αποδοθεί χαρακτηρισμός για τις σχετικές μου απόψεις, θ’αποδεχθώ μόνον το «επιεικής» έως το «Μάλλον επιεικής!» Προχωράμε στο θέμα μας.

   Οι Πληγές Δυναμώνουν τις Ψυχές!
   Η επικεφαλίδα της παραγράφου συνιστά μία σχετική με το θέμα ανάρτηση, που δημοσίευσα στο διαδίκτυο στις 31/5/2020/12:40
μμ: "Ποτέ δεν υπήρξα, για τον εαυτό μου, υπέρμαχος της εχεμυθείας, ανέκαθεν πιστός υποτακτικός της ειλικρινείας και παρρησίας υπήρξα...
   Είχα αναρτήσει δυο τρεις μέρες νωρίτερα δύο αρκετά γριφώδεις δημοσιεύσεις περί φουρτούνας, κυμάτων, πηδαλιούχων και σκαφών!
   Η πρώτη επιγράφονταν Νέα Δοκιμασία, Νέα Αποστολή (28/5/2020/10:08 μμ.) και είχε ως εξής: «Τελικά άιντε πάλι αύριο, νέα δοκιμασία, νέα αποστολή και το "Σκάφος" πάντα έτοιμο!
Ευνόητο λοιπόν δεν είναι πως κάποιος οφείλει, κάποτε να αναρωτηθεί, μήπως εν τέλει μια δοκιμασία είναι η ζωή;
   Εν πάση περιπτώσει το σκάφος της "δοκιμασίας" του ρεαλισμού και της νοημοσύνης, εκτιμώ πως ο “πηδαλιούχος” αξιοπρεπώς θα το φτάσει, όπως και να’χει, στο λιμάνι της “γαλήνης!”»
   Η άλλη ανάρτηση επιγράφονταν Το Σκάφος της Δοκιμασίας (30/5/2020/9:33 πμ) και είναι η ακόλουθη:
   «Τρία μεγάλα κύματα ορθώνονται μπροστά, σ'αγριεμένη
θάλασσα κι'η μηχανή κλωτσά!
   Μα ο καλός ο Καπετάνιος στις φουρτούνες φαίνεται, αν ξέρει καλό και ψύχραιμο τιμόνι να κρατά!»
   Τώρα πάμε στη συνέχεια της ανάρτησης «Οι Πληγές Δυναμώνουν τις Ψυχές» της 31ης /5/2020/12:40 μμ, με την οποία και αρχίσαμε!»
"…. Σήμερα θεωρώ χρέος μου να αποσαφηνιστώ, σε ρόλο διδακτικό! Εμείς οι Ιπτάμενοι κάναμε μία δουλειά πολυπλεύρως επίπονη και πολυδιάστατα κοπιαστική, σε όλο της το φάσμα! Γι’αυτό και η υπηρεσία θέσπισε μία πολύ αυστηρή διαδικασία εκλογής, μ’ένα σκληρό πρωτόκολλο επιλογής!
   Στους δύο τον έναν τουλάχιστον τον έκοβαν οι γιατροί στο Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής (ΚΑΙ), με βασικές αιτίες την καρδιά και τα μάτια ...
   Ας μην αρχίσω να απαριθμώ και να μνημονεύω συναδέλφους, που σχετικά πρόωρα – αρκετά πριν του προσδόκιμου - έφυγαν από καρδιά και καρκίνους! Προτιμώ να προχωρήσω!"

   Πριν από πολλά χρόνια ένιωσα τις πρώτες μου αιμορραγούσες πληγές στο παχύ μου έντερο, πρώτη νοσηλεία σε Ιταλικό Νοσοκομείο, όταν ήμουν στο ΝΑΤΟ (1985 - 1987!)
   Η ψυχοσύνθεσή μου σε ημιάγρια κατάσταση, όταν ήμουν Διοικητής σε Σμηναρχία του Αιγαίου, 135 Σμηναρχία Μάχης – Σκύρος - (1987 -1989) χωρίς φυσικά όχι μόνο να δίνεις αρνητικό δικαίωμα σε κανέναν απολύτως, αλλά βάζοντας τα δυνατά σου πάντα πρότυπο σε όλα να δείχνεις!
   Το ημερήσιο πρόγραμμα βαρύ και ασήκωτο, οι ευθύνες πολυδιάστατες και καταπιεστικές πανταχόθεν! Οι συνήθειές μου κάθε άλλο παρά ενδεδειγμένες – ίδιον της ιδιοσυστασίας μου - ...
   Κάποια πράγματα απίστευτα και όμως αληθινά, στο τεστ κοπώσεως στο ΚΑΙ (Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής 1988 ) ο
καρδιολόγος γιατρός να μου λέει «Θα τα σπάσετε τα μηχανήματα» και την ίδια ώρα τα μεγάφωνα κατ’επανάληψη να εκπέμπουν «Ο Σμήναρχος Κος Κίκερης επειγόντως στο Μικροβιολογικό!»
   Όταν εμφανίστηκα με κοίταζαν περίεργα «Πώς στέκεστε όρθιος Κε Σμήναρχε ο Αιματοκρίτης και η Αιμοσφαιρίνη σας είναι λίγο πιο πάνω από το μισό, πρέπει άμεσα να κάνετε εισαγωγή!»
   Τους παρακάλεσα να μ’αφήσουν να φύγω γιατί είχα μία σοβαρή υπόθεση στη Μονάδα– Νατοϊκή Επιθεώρηση –υποσχόμενος ότι θα γύρναγα σε τρεις ημέρες, όπως και έγινε!
   Στη συνέχεια για να μην το παρατραβάμε οι πληγές πήγαν πιο πάνω, στο στομάχι! Τρεις γαστρορραγίες έπαθα με την τελευταία παρ’ολίγον μοιραία!
   Και τώρα οι πληγές ακόμα πιο ψηλά, εκεί στο κέντρο του ψυχισμού στην καρδιά! Τυπικός στους προληπτικούς ελέγχους, έκανα καρδιολογικό έλεγχο στις 11/5/2020 (Δευτέρα) σε ιδιωτικό
γιατρό που περιελάμβανε U/S – TRIPLEX ΚΑΡΔΙΑΣ – ΥΠΕΡΗΧΟ – ΚΑΡΔΙΟΓΡΑΦΗΜΑ – ΑΚΡΟΑΣΗ. Άνευ παρατηρήσεως!
   Στο γιατρό είπα επιμένοντας, ότι δε μου αρέσουν οι αντοχές μου, προχωρήσαμε σε ένα σπινθηρογράφημα, εκείνο έδειξε ότι κάτι δεν πάει καλά με τα αγγεία!
   Την Παρασκευή 29/5/2020 υποβλήθηκα στη δοκιμασία της Στεφανιογραφίας στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο, που διαθέτει ίσως το καλύτερο αιμοδυναμικό τμήμα στη Χώρα μας!
   Πριν μπω για εξέταση είπα στην κόρη μου και την αδελφή μου, μην περιμένετε να σας πουν ότι δεν έχω τίποτα, δε ξέρω πόσο σοβαρό θα είναι αυτό που θα σας πουν! Ο γιατρός επέμενε ότι δεν περίμενε τίποτα σπουδαίο!
   Βαρύ το συμπέρασμα, οι καρδούλες μας έχουν τρεις κατά βάση αρτηρίες! Από τις τρεις δικές μου η μία είχε απόφραξη 100% και η άλλη 90%!
   Έπεται η συνέχεια της επιλογής περί αγγειοπλαστικής, η εγχείρησης ανοιχτής ...!
   Όμως η απόφαση ελήφθη άμεσα! Ηθικόν ακμαιότατον! Never Give Up!
   Το Επιμύθιο! «Οι πληγές δυναμώνουν τις ψυχές και σε ειδικές περιπτώσεις σαν των Ιπταμένων τις κάνουν αδιανόητα ανθεκτικές,
αν όχι άτρωτες και Βιονικές!»
   Ναι αυτά έγραφα και έγινε χαμός στην ανάρτησή μου, από ευχές και σχόλια, που με εντυπωσίασαν γιατί ήταν πολλοί αυτοί που εκδηλώθηκαν, δηλώνοντας ευθαρσώς ίσως για πρώτη τους φορά παρόμοια περιστατικά! 
   Την 1η/6/2020/10:52 πμ έκανα την ακόλουθη ανάρτηση σε ανταπόδοση των Ευχών:
   Η Δύναμη των Ευχών μετά Ευχαριστιών!
   «Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις Θερμές και εγκάρδιες ευχές και με την ευκαιρία να μου επιτραπεί μία έκφραση απόψεων επ’αυτών!
   Όλοι μας πομποδέκτες στη ζωή κατά περίπτωση σ’ένα σύστημα κατά βάση διπολικό, μια και ο κόσμος μας διέπεται αποδεδειγμένα από «πολικότητα!»
   Η ευχή μοιάζει αρκετά με την Προσευχή και οπωσδήποτε επηρεάζει, ενεργοποιεί, κινητοποιεί, καθοδηγεί, οδηγεί, κοντολογίς μας δείχνει το δρόμο, τη στάση, το στόχο!
   
Η Ευχή είναι δύναμη, γιατί όπως και να’χει έχει αναλωθεί μια πολυδιάστατη ενέργεια ποικιλίας συναισθημάτων για να βγει! Δύναμη όμως χωρίς ενέργεια, άρα και ευχή χωρίς ενέργεια δεν υφίσταται!
   Η δύναμη της ευχής για μένα είναι από τις βασικές ουσίες και πεμπτουσίες της ζωής γιατί είναι καταλύτης και κυματοθραύστης, ολιγωριών, αμφιβολιών, φοβιών, ηττοπαθειών, κάμψεων και ηττών!
   Είναι στήριξη και παρηγοριά, μα προπαντός ενθάρρυνση και σιγουριά! Ακόμα και αυτή η καλημέρα, που με χαμόγελο και ειλικρίνεια λέμε στον άλλον, ή η ευχή για καλό μήνα, που σαν σήμερα λέμε!
   Όσο για τις αναστολές για αυστηρά προσωπικές δημοσιεύσεις, οι αποφάσεις πρέπει να λαμβάνονται με περίσκεψη και στάθμιση του αν θα κάνουν καλό ή κακό! Τουλάχιστον εγώ έτσι λειτουργώ!
   Προσωπικά η παρορμητικότητά μου, μπορεί να με έχει βλάψει κάπου στη ζωή μου, αλλά το όφελος μακράν μεγαλύτερο! Εδώ για παράδειγμα έμαθα πράγματα για συναδέλφους, που ούτε τα φανταζόμουνα, τα αναγραφόμενά μου αναμφίβολα λειτούργησαν σαν ανακουφιστικές βαλβίδες γι’αυτούς και όχι μόνο!
   Και πάλι σας ευχαριστώ, ευχόμενος καλό μήνα και καλό καλοκαίρι ελπίζοντας ότι και οι δικές μου ευχές, να ευοδωθούν για όλες και όλους σας!
   Για την επέμβαση προγραμματίσθηκα στις 12/6/2020 (Παρασκευή). Όμως την Τρίτη το βράδυ 2/6/2020/ 23:00 επικοινώνησα με το γιατρό του είπα ότι αισθάνομαι έντονους πόνους στο αριστερό χέρι και μου πρότεινε την επίσπευση κατά μία εβδομάδα ήτοι (5/6/2020 Παρασκευή)!
   Στις 2/6/2020/10:48 πμ έκανα μια μικρή ανάρτηση στο διαδίκτυο που έλεγε «Οι Ευαισθησίες το ξέρω πως βλάπτουν σοβαρά την Υγεία! Μα εγώ στην υγειά τους πίνω και αλκοολικός, για χάρη τους, ας γίνω!»
   Την παραμονή της επέμβασης 4 Ιουνίου στις 6:01 μμ, έκανα την ακόλουθη ανάρτηση, μετά από συζήτηση που είχα με φίλο Γιατρό!

   Συζήτηση περί Υγείας μ'ένα φίλο μου Γιατρό!
- "Καλά, πίεση δεν είχες, χοληστερίνη δεν είχες, δεν πίνεις, δεν καπνίζεις, δε γυρίζεις, γυμνάζεσαι, χειμερινός κολυμβητής είσαι,
καλά σιτίζεσαι, πώς στο διάβολο βούλωσαν οι Αρτηρίες σου;"
- Δε Βούλωσαν γιατρέ μου, "μπούκωσαν", δηλαδή "μπούχτισαν", θα μου επιτρέψεις να μη συνεχίσω, γιατρέ μου στο από τι!"
- "Σε παρακαλώ πέσμου τις απόψεις σου μ'ενδιαφέρουν επαγγελματικά!"
- Καλά αφού επιμένεις θα σου πω: "Οι ψυχικές φθορές, γιατρέ μου, τα φαρμάκια και οι πίκρες, κάτω από ευαισθησίες, Βλάπτουν σοβαρά τις Αρτηρίες!"
   Αύριο, λοιπόν πάμε για Ρεκτιφιέ, επισκευή – αποτοξίνωση -  θέλω να πω, να βγάλουμε τα πικρά, τα ξινά, και τα πικρόχολα, που'χουμε καταπιεί, δίχως λέξη να βγει και χωρίς μ’αυτά κανείς μας ποτέ ν’ασχοληθεί!
   Η επέμβαση με μπαλονάκι και στεντ, αν και πολύ δύσκολη, όπως μου είπαν ήταν απόλυτα επιτυχής! Βεβαίως έγινε διάνοιξη της
αρτηρίας του 90%, όμως μου είπαν θα νιώθω σε λίγο πολύ καλά και θα επανέλθω στις προηγούμενες συνήθειές μου! Όσο για τη φραγμένη αρτηρία με ποσοστό 100%, αν επιθυμώ να επανέλθω μετά από διάστημα δύο μηνών!
   Στις 7/6/2020/11:54 πμ έγραψα στο διαδίκτυο κλείνοντας το όλο θέμα ως εξής:
   «Γαντζωμένα Μαγνητάκια, φοβισμένα Ανθρωπάκια!»
   «Γαντζωμένα Μαγνητάκια στης ζωής μας τον κορμό, "φοβισμένα" ανθρωπάκια στ’άγνωστό μας το γραφτό!
   Άλλος φεύγει κι’άλλος μένει σ’αναπλήρωσης ρυθμό, μέρα
μπαίνει μέρα βγαίνει σ 'ένα κύκλο μαγικό!
   Κι’η ζωή μοιάζει να λέει, μ’ένα τρόπο πειστικό, μη φοβάστε ανθρωπάκια στης ζωής τον πηγαιμό, χαλαρώστε κι'απολαύστε, τον αέναο χορό!»
   Εκτιμώ πως είναι ενθαρρυντικό! Όλα καλά! Από βάθους καρδιάς ένα μεγάλο ευχαριστώ!»
   Το επιμύθιο: Αν άκουγα το Γιατρό, στην αρχική φάση και δεν επέμενα στην προσωπική μου άποψη, ίσως τώρα να ήμουν σε τόπο χλοερό! Γι’αυτό επιμένω ότι ο καλύτερος Γιατρός είναι ο ίδιος μας ο Εαυτός!
   Αυτό το λέω γιατί διάσταση απόψεων υπήρχε με το Γιατρό και στο αν τα άγχη και τα στρες συντείνουν στις πληγές καθώς στο αν οι ευαισθησίες πλήττουν τις αρτηρίες! Όλα δε αυτά προς γνώση και συμμόρφωση.
   Κάποτε έγραψα ένα σημαντικό κατά τη γνώμη μου κείμενο με θέμα «Όστις θέλει οπίσω μου Ελθείν», δίνοντας συμβουλές για τη διατήρηση μιας εξαίρετης φυσικής κατάστασης και φυσικά Υγείας! Αφορούσαν όλες κατά βάση εξωτερικές συνήθειες!
   Επιμένω στην προτροπή με μία ακόμα συμβουλή, ακολουθήστε από κοινού τη συνταγή και με αυτή τη συγγραφή! Γιατί στην πρόληψη που κάνουμε μετράμε συνήθως τα διατροφικά κτλ τουτέστι τα «ορατά», παραλείποντας τα εσωτερικά στρες, ευαισθησίες, πίκρες ψυχικές καταπονήσεις κτλ, που είναι αόρατα,
όμως για την υγεία μας μακράν πιο σημαντικά!
   Σας εύχομαι Υγεία και Ευτυχία, στα όποια σας βιολογικά οδοιπορικά και οπωσδήποτε καλό καλοκαίρι!

                                                                                  Με Τιμή
                                                                             Σπύρος Κίκερης.

4 σχόλια:

  1. ΑΡΧΗΓΕ είμαι πολύ χαρούμενος για το αποτέλεσμα!!! Καλώς ήρθες στο κλαμπ των Αγγειοπασχοντων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας ακόμα τίτλος, ούτε ο "Κάρολος" δεν έχει τόσους! Ευχαριστώ όπως και να'χει!

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας