Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΝΩΝ!

ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΟΙΝΩΝ ΘΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΥΝΩΝ
ΝΥΝ ΥΠΕΡΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ!

«ΈΛΕΟΣ!»
*«Πάγια αρχή μου είναι να μην αναμιγνύομαι στα προβλήματα του τόπου, παρά του ότι επανειλημμένα μου έχει ζητηθεί! Όμως κάθε κανόνας έχει και τις εξαιρέσεις του! Και γι’αυτή την εξαίρεση προκαταβολικά συγνώμη σας ζητώ, μια και εγώ εκεί δε ζω!»

   Όχι δεν το πιστεύω, αδυνατώ! Ο άνθρωπος το περιούσιο πλάσμα του Θεού, σφόδρα ενάντιος κατά του αποδεδειγμένα επιστημονικά,
ψυχολογικά και παντοιοτρόπως, καλύτερου φίλου του! 
   Και πού; Σε μία πόλη – Πρέβεζα - που έχει μακρά παράδοση σε θέματα ευαισθησίας, αισθησιασμού, συναισθηματισμού και πολιτισμού!
   Υπάρχει πρόβλημα, το ξέρω, υφίσταται μία κακή και επικίνδυνη όπως ισχυρίζονται αρκετοί κατάσταση δεν αντιλέγω! Το χειρότερο όμως που μπορεί να μας συμβεί σε καταστάσεις ανάγκης, είναι η απώλεια ψυχραιμίας και αυτό έχει αδιαμφισβήτητα συμβεί!
   Πού το ξέρω εγώ, ένας άνθρωπος που δε ζω εκεί και ίσως λόγος δε μου πέφτει ας πούμε! Το ξέρω από αυτά που έχουν περιέλθει στην αντίληψή μου κυρίως μέσω διαδικτύου!
   Ηρεμήστε συμπατριώτες μου, ηρεμήστε, δείτε το πρόβλημα με σύνεση και ψυχραιμία! Καταρχάς καταλάβετε τη γενεσιουργό αιτία της έξαρσης του προβλήματος!
   Πάνε σχεδόν τρεις μήνες, που τα μαγαζιά έκλεισαν οι άνθρωποι εξαφανίστηκαν κι’εκείνα ένιωσαν πως ορφάνεψαν, ενεργοποιώντας
τα ένστικτά τους προς επιβίωση! Αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη συνιστά τη γενεσιουργό αιτία του προβλήματος!
   Άρα τα ζώα θα βρουν την ισορροπία και τους ρυθμούς τους! Που δεν δεν θα’πρεπε κατά τη γνώμη μου να χάσουν, με πρόληψη κυρίως από το Δήμο και τις φιλοζωικές, που θα μπορούσαν να τους εξασφαλίσουν τα προς το ζην της επιβίωσης!
   Θα μου πείτε τί ζητάω εν μέσω κορωνοϊού; Το πρόβλημα δεν ήταν ο Κορωνοϊός, το πρόβλημα ήταν το σλόγκαν που κυριάρχησε «ο σώσον εαυτόν σωθήτω», δηλαδή ο Πανικός!
   Εκείθεν θέλει πολύ θαρρείτε ο άνθρωπος να μετατραπεί σε άγριο θηρίο, με σκέψεις και ιδέες, που θυμίζουν βάρβαρες εποχές και απάνθρωπες φυλές; 
   Κάθε άλλο, αυτό δυστυχώς απορρέει από κάποιες καταγγελίες και προτάσεις, που είδαν το φως της Δημοσιότητας!
   Εδώ σε άλλα κράτη είδαμε κροκόδειλους, τίγρεις, λεοπαρδάλεις κτλ στους δρόμους, λόγω της κατάστασης, πανικό τέτοιου μεγέθους δεν είδαμε! 
   Ας συνέλθουμε λοιπόν και ας προσγειωθούμε στην πραγματικότητα που θέλει την ομαλότητα ραγδαία να επανέρχεται, σ’ανθρώπους και ζώα!
   Εγώ χαίρομαι όταν τα καλοκαίρια έρχομαι και τα βλέπω να γίνονται ένα με τους ανθρώπους δίνοντας και παίρνοντας χαρά! Ωστόσο αν οι υπεύθυνοι της πόλης δουν ότι η κατάσταση είναι δύσκολο να αποκατασταθεί, ας μισθώσουν για ένα διάστημα κάποιους εκπαιδευτές, να αναλάβουν το έργο αυτό! 
   Οι φιλοζωικές και οι τοπικές αρχές ας συνεργαστούν, κάνοντας ενδεχομένως και κάποιον έρανο, στον οποίο σίγουρος είμαι ότι πολλοί θα δεχθούν να συνεισφέρουν!
   Ωστόσο αν κάποια από τα Αθώα αυτά πλάσματα, που γεννήθηκαν για να παράσχουν βοήθεια στον άνθρωπο, για να μην απαριθμήσω τις προσφορές τους, αδυνατούν να ενταχθούν στην κοινωνικοποίηση, ας ληφθούν ανάλογα μέτρα, όπως και με τους ανθρώπους συμβαίνει!
   Συνοψίζοντας, οφείλω να σας πω ότι με την ακολουθούμενη
σήμερα τακτική, που από κάποιους κάθε άλλο παρά άδολη είναι, η πόλη μας εκτίθεται, εκτίθεται στο πανελλήνιο και αν γίνουν αποδεκτές μερικές ακραίες εισηγήσεις, θα εκτεθούμε διεθνώς! 
   Κλείνω εξακολουθώντας να πιστεύω ότι η ριζική λύση του προβλήματος βρίσκεται στις στειρώσεις και στη περαιτέρω σύσφιξη των σχέσεων των κοινών θνητών και των οικόσιτων τουτέστι Κυνών και Γαλών, γιατί είναι δύσκολο άνθρωποι, που δεν τα θέλουν ούτε ζωγραφιστά να τα δουν, πόσα στη ζωή τους απ’αυτά μπορούν να ωφεληθούν!
                                                                                   Με Τιμή
                                                                             Σπύρος Κίκερης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας