Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΙ'ΑΝΕΝΤΙΜΟΥ !

ΣΠΥΡΟΥ ΚΙΚΕΡΗ












ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ
ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΚΙ'ΑΝΕΝΤΙΜΟΥ!

«Αυτός είναι ο Ερωτας!»

Αποτέλεσμα εικόνας για κοσμογονια
Είναι ο Έρωτας Κοσμογονία
των Αισθημάτων Μυσταγωγία !
Όλης της Φύσης η Μαεστρία
και της ζωής μας η Πεμπτουσία!
Σχετική εικόνα
Είναι ο Έρωτας Μεγαλουργία
και παντοδύναμη αδυναμία!
Πάντα Ευάλωτος στην Αμαρτία
και στων Ενστίκτων την Ανταρσία!
Αποτέλεσμα εικόνας για άγγελος και δαιμονας
Αυτός είναι ο Έρωτας! Αυτός είναι ο Έρωτας!
Απόλλωνας κι’ ευδαίμονας και Άγγελος και Δαίμονας!
Σχετική εικόνα
Είναι ο Έρωτας Δοκιμασία
σε Ευτυχία και Δυστυχία!
Μια απαράμιλλη Φιλοσοφία
με δυσεξήγητη την Ερμηνεία!
Αποτέλεσμα εικόνας για μαύρη μαγεία
Είναι ο Έρωτας «Χειρομαντεία»
Μαύρη Μαγεία και Μαγγανεία!
Είναι θρησκεία, είναι Λατρεία
Φάση, αντίφαση και αφασία!
Αποτέλεσμα εικόνας για άγγελος και δαιμονας
Αυτός είναι ο Έρωτας! Αυτός είναι ο Έρωτας!
Πυρομανής και Νέρωνας! Καιάδας και Αχέροντας!
Αποτέλεσμα εικόνας για ηδονή
Είναι ο Έρωτας Ευαισθησία
και των αισθήσεων η Πανδαισία!
Ευχαριστία, Θεοποιία
και μετουσίωσης Θαυματουργία!
C:\Users\Spiros\Desktop\4-2.jpg
Είναι ο Έρωτας Σταυροφορία
Μάχη με δόρατα, χωρίς ασπίδα!
Μία κυρίαρχη Ηγεμονία
Μεγαλοθρίαμβος, χωρίς αψίδα!
Αποτέλεσμα εικόνας για άγγελος και δαιμονας
Αυτός είναι ο Έρωτας! Αυτός είναι ο Έρωτας
με πίστης Φωτοστέφανα και μ’απιστίας Κέρατα!
C:\Users\Spiros\Desktop\6845717_orig.jpg
Είναι ο Έρωτας Δημιουργία
Μια αθωότητα, στην πονηρία!
Μία κατάρα στην Ευλογία
Θεία μετάληψη, στην Αμαρτία!
Αποτέλεσμα εικόνας για κοσμογονια
Είναι ο Έρωτας Κυκλοθυμία!
Δράμα, Μελόδραμα και Παντομίμα!
Όρκος αιώνιος, επιορκία
γέννηση, θάνατος , τελετουργία!


Σχετική εικόνα
Αυτός είναι ο Έρωτας! Αυτός είναι ο Έρωτας!
Γεμάτος Αποφθέγματα, κατάρες κι’αναθέματα!

4 σχόλια:

  1. Σπύρο μου καλησπέρα!!! Εχω πολύ καιρό να επικοινωνήσουμε ΠΙΣΤΕΥΩ να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιχάλη μου Καλημέρα! Είμαι καλά! Δυστυχώς για το FB είμαι αποδιοπομπαίος οριστικά και αμετάκλητα! Στο Twitter είμαι με στοιχεία @Spyros_Kikeris Πιστεύω να είσαι καλά, χάρηκα!

      Διαγραφή
  2. Χάρηκα Σπύρο μου που είσαι καλά!!!!. Εγώ παρά του ότι έχω μπει στο κλαμπ των καρκινοπαθών και με αφαίρεση του αρ. νεφρού μου προσπαθώ..... ΦΙΛΙΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μιχάλη μου, μου έδωσες μεγάλη χαρά! Είμαστε δυνατοί ψηλά το κεφάλι, never give up!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας