Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

ΜΗ ΣΥΜΜΕΡΙΣΜΟΣ ΘΕΣΗΣ ΑΛΛΟΥ!

Κύριε Μάζη σας έκανα Χάζι!


   Παρακολουθώντας σήμερα 30/3/2020/ την πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΙ της Μαρίας Αναστασοπούλου, με συμμετέχοντες τον Αξιότιμο Καθηγητή Διεθνολόγο Κο Μάζη και τον αξιόλογο δημοσιογράφο ανταποκριτή από την Τουρκία Κο Μανόλη Κωστίδη, έμεινα έκπληκτος!
    Έκπληκτος από την εμμονή του Κου Μάζη να βελτιώσει με περισσότερη σαφήνεια και απόλυτη ακρίβεια το ρεπορτάζ του Κου
Κωστίδη για τον Έβρο και τη στάση των Τούρκων, παρά τις παρακλήσεις εκείνου, μέτρησα τουλάχιστον πέντε (5) παρακαλώ του Κου Κωστίδη, ομού με την αμηχανία του στην φράση: "Σας παρακαλώ Κε Μάζη μη μου το κάνετε αυτό στον Αέρα!" Εκείνος ακάθεκτος επί τω έργω!
   Έλεος Κε Μάζη μου, έλεος! Μαζί σου είμαι σαν Έλλην, όμως υποτίθεται ότι είστε βαθυγνώστης των κρατούντων στην Τουρκία και ότι δεν σας διαφεύγει καμία λεπτομέρεια! Όμως το να μη συμμερίζεστε τις δυσκολίες των συνθηκών άσκησης του λειτουργήματος του Κου Κωστίδη, παρά τις ικεσίες του, είναι αδιανόητο, με ότι αυτό συνεπάγεται!
   Κε Μάζη μου, εκτιμώ ότι ελάχιστα πριν είχατε ακούσει ότι ένας Τούρκος οδηγός, που δήλωσε χτες στον αέρα ότι "άμα κλειστώ στο σπίτι πως θα ζήσω, πρέπει η κυβέρνηση να με ταϊσει, αλλιώς προτιμώ να δουλεύω κι'ας πεθάνω", σήμερα είναι στην Αστυνομία με άγνωστη την επόμενη κατεύθυνσή του!
   Ο μη συμμερισμός της θέσης του άλλου και μάλιστα δημόσια, δε δείχνει δυστυχώς απρέπεια, δείχνει δυστυχέστατα μη καλλιέργεια σε άνθρωπο, που υποτίθεται ότι οξύνει το νου του και τον καλλιεργεί έτη φωτός, όμως απ' ότι φαίνεται τον έχει κατακτήσει δυστυχώς ο υπεράνω υποψίας λόγω "τίτλων" σκοταδισμός ή ο εγωκεντρισμός, που κατά την ταπεινή μου άποψη είναι το ίδιο!
    Λυπάμαι Κε Μάζη μου, είναι η δεύτερη φορά, που ασκώ κριτική σ'έναν πεφωτισμένο άνθρωπο για τις δημόσιες θέσεις του, ελπίζοντας ότι θα είναι η τελευταία!
   




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας