Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ TV ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ! (5/9/2017/15:00)

C:\Users\Spiros\Desktop\970533_776138842453449_8952494811847460785_n.jpg
Σπύρου Κίκερη
ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ TV (5/9/2017/ 15:00)
ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΑ!

      Θέμα: Επάνδρωση Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας.


*Η περίπτωση δημοσιοποιείται, μετά την απαράδεκτη στάση των ανθρώπων της τηλεόρασης, που μ’εξανάγκασε σε αμετάκλητο όρκο περί σχετικού σφραγίσματος του στόματός μου, στο μέλλον και εξηγούμαι: Στις 5/9/2017 με πήρε τηλέφωνο ο γνωστός δημοσιογράφος του Alpha Κος Λάμπρου, περί την 12η μεσημβρινή, παρακαλώντας με για μία συνέντευξη, σχετικά με την Τουρκική Αεροπορία, προκειμένου να συμπεριληφθεί στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού (19:00), αναφέροντάς μου και κάποιες ερωτήσεις!
  Αποδέχτηκα την πρόταση, όμως επειδή ήμουν στο δρόμο και είχα προγραμματίσει κάποια πράγματα, συμφωνήσαμε το συνεργείο να’ρθει στις 16:00!
  Ο κάμεραμαν και μία δημοσιογράφος ήρθαν στις 14:45!!! Η Δημοσιογράφος, αφού με ρώτησε για την ιδιότητά μου, πάντοτε σε εγγραφή, συνέχισε στην πρώτη ερώτηση: «Πώς βλέπω την κατάσταση στην Τουρκική Αεροπορία, μετά το πραξικόπημα;» Έδωσα ποσοστιαία νούμερα με αριθμούς πιλότων και αεροσκαφών (Α/Φ) πριν και μετά το πραξικόπημα, επισημαίνοντας τους κινδύνους!
  Ακολούθησε η Δεύτερη ερώτηση της Δημοσιογράφου: «Σε τι μέτρα προβαίνουν οι Τούρκοι, προς επίλυση της κατάστασης;» Ανέφερα τις απόψεις μου όπως περιγράφονται παρακάτω!
  Η συνέντευξη, τουλάχιστον στην εγγραφή της έκλεισε, με την τελευταία ερώτηση της δημοσιογράφου: «Γιατί δεν πάνε οι Τούρκοι πιλότοι στις ΗΠΑ να εκπαιδευτούν;» Ακολούθησε το σχετικό σχόλιό μου, κλείνοντας τη συνέντευξη, με δυο λόγια σαν γενικό συμπέρασμα!
  Από όλα τα λεγόμενά μου, στην παρουσίαση του θέματος, έγινε προβολή τριών δευτερολέπτων (3΄΄) ίσως και λιγότερο, που περιελάμβανε μόνο τις τελευταίες δύο φράσεις μου, περί ηθικού και των εφιαλτών που πρόκειται να βιώσει στον ύπνο του ο Ερντογάν! Φαίνεται ότι στην τηλεόραση μετρούν τα δίλεπτα με δευτερόλεπτα και ίσως λιγότερο, αγνοώντας το γεγονός, ότι κάποιοι, είναι ολότελα ανιδιοτελείς, μη αποσκοπώντας πουθενά αλλού, εκτός από την εμπεριστατωμένη ενημέρωση του Ελληνικού Λαού!
  Πέραν της δολιότητας, το θέμα είναι λυπηρότατο! Διότι απ’ότι είδα στο Ρεπορτάζ, παίρνουν τα στοιχεία, που τους δίνεις, τα οικειοποιούνται και βγάζουν την υποχρέωση, πετώντας τη μούρη σου ξεφορτωτικά σ’ένα γυαλί, δίκην σκουπιδιού!
  Φυσικά και είναι η τελευταία φορά! Όμως αναρωτιέμαι, ειλικρινά, πού πάει αυτή η Χώρα, όπου και η στοιχειώδης ευγένεια έχει χαθεί, μαζί με την ειλικρίνεια, την εντιμότητα, το λόγο τιμής και όχι μόνο!
  Έπαψα να δημοσιοποιώ άρθρα μου και γραφές μου, σε στρατιωτικά έντυπα και εφημερίδες, προ πολλού, από λόγους ευθιξίας, αξιοπρεπείας και άσκησης λογοκρισίας! Η μόνη εξαίρεση, έχει να κάνει με την ημερήσια εφημερίδα «Τοπική Φωνή» της ιδιαίτερης Πατρίδας μου, λόγω της άψογης συμπεριφοράς στο πρόσωπό μου και τις γραφές μου, της Διευθύντριας και Εκδότριας αυτής Κας Ζέρβα!
  Έπαψα να κάνω διαλέξεις εν γένει, λόγω απαράδεκτης στάσης των διοργανωτών και εισηγητών του Δήμου Πρέβεζας, που προτίμησαν στην τελευταία ομιλία μου το 2016, να παρακολουθήσουν ομαδικά ένα ποδοσφαιρικό ντέρμπυ μεταξύ Ολυμπιακού – Παναθηναϊκού! Να δούμε τι άλλο μέλλει να κόψω στην άμοιρη Χώρα που ζω!
  Αγαπητοί μου φίλοι, έχω από καιρό αποφασίσει ν’ακολουθήσω το δικό μου, μοναχικό συγγραφικό δρόμο, από αγάπη και πόνο τόσο για την Πολεμική μας Αεροπορία, όσο κυρίως για τη Λατρεμένη μας Ελλάδα! Απ’αυτό το δρόμο δεν υπάρχει δύναμη, ούτε και συνέπειες, που μπορούν να με ανακόψουν! Όσο για τη «συνέντευξη», επειδή κουβαλώ την πείρα, που έχω αποταμιεύσει, από τα εν γένει βιώματά μου, προέτρεξα να την δημοσιεύσω στο διαδίκτυο (FB), προμαντεύοντας και την τύχη της, ως ακολούθως:Δ
"
Δυστυχώς αναγκάζομαι να τα πω εκ των προτέρων, γιατί αρκετές φορές στην τηλεόραση, λες πέντε (5) και δείχνουν ενάμιση (1.5) ή τίποτα: «Η επάνδρωση των 290 Μαχητικών Αεροσκαφών (Α/Φ) F-16 (240) και F-4 (Phandom) (49) πριν το "πραξικόπημα", για μένα, η λέξη, πάντα εντός εισαγωγικών, ήταν ενάμιση (1.5) πιλότοι ανά Α/Φ! Σήμερα είναι μηδέν κόμμα οχτώ (0.8) πιλότοι, ανά Α/Φ, από τους 1350 πιλότους παρέμειναν ελάχιστα περισσότεροι των μισών!
  Υπάρχει μείζον πρόβλημα επάνδρωσης, της Τουρκικής ΠΑ, με όσους κινδύνους αυτή συνεπάγεται και στο Αιγαίο!
C:\Users\Spiros\Desktop\f16_turkish.jpg
  Οι Τούρκοι, απευθύνθηκαν στο Πακιστάν για συνδρομή σε εκπαιδευτές F-16! Στο Πακιστάν, σκόνταψαν στους Αμερικανούς, που βάσει σύμβασης απαιτείται να εγκρίνουν σχετικά!
  Οι Αμερικανοί είπαν στους Τούρκους ν'αποσταλούν οι Χειριστές τους στις ΗΠΑ για εκπαίδευση, (υπενθυμίζεται ότι οι Στρατιωτικές σχολές στην Τουρκία έκλεισαν, μετά το πραξικόπημα!)
Σχετική εικόνα
  Οι Τούρκοι δεν δέχονται, να πάνε οι πιλότοι τους στις ΗΠΑ, για εκπαίδευση, γιατί δεν εμπιστεύονται, τους Αμερικανούς, παρεμπιπτόντως θα έλεγα, ότι μάλλον τους πιλότους τους, δεν εμπιστεύονται!
Σχετική εικόνα   Απευθύνθηκαν στη συνέχεια στις Τούρκικες Αερογραμμές (Turkish Airlines), όπου περίπου 800 πρώην πιλότοι της ΠΑ υπηρετούν! Ελαχιστότατοι απ’αυτούς ανταποκρίθηκαν ένεκα των σχετικά μικρών αποδοχών (3.000 $) και κυρίως των ρίσκων στο Αιγαίο!
  Υπογραμμίζεται, ότι ποτέ στο παρελθόν, οι Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις, δεν έφθασαν σε τέτοια επίπεδα κατάλυσης και κατάπτωσης ηθικού! Το πόσο σοβαρό είναι αυτό που λέγεται "ΗΘΙΚΟ", ένας μέθυσος είναι αδύνατον να το κατανοήσει, γι'αυτό ας μου επιτραπεί η ανάλυσή του! Ηθικό είναι το σύνολο των ψυχικών δυνάμεων, που ωθούν το άτομο, προς δράση! Πολεμική Ισχύς ενός Έθνους, είναι το σύνολο των δυνάμεών του επί ένα συντελεστή, που λέγεται ηθικό! Εάν το ηθικό είναι μηδέν όσες δυνάμεις και να διαθέτεις, η ισχύς σου, ισούται με μηδέν! Άπειρα σχετικά παραδείγματα, θα μπορούσε να παραθέσει κάποιος από την Ιστορία, παράδειγμα διδακτικότατο, οι Αμερικανοί στον πόλεμο του Βιετνάμ!
Αποτέλεσμα εικόνας για ερντογαν
  Ο Ερντογάν όπως έστρωσε, θα πλαγιάσει, όμως το πλάγιασμα αυτό, θα είναι γεμάτο σαρκωμένους εφιάλτες! Τα χαστούκια πέφτουν ανελέητα, η ώρα δεν αργεί, που η Τουρκία θα πληρώσει, για όλα τα κακά, που η Ιστορία της έχει χρεώσει!
  Τα παρακάτω επισυνάπτονται πέραν της συνέντευξης, προς συμπλήρωση του θέματος, σύμφωνα με τις προσωπικές μου απόψεις, καθώς διατήρησης του θέματος στο αρχείο μου (spyrkikeris.blogspot.gr) μια και στο FB (Face Book) η αρχειοθέτηση, δεν είναι ευχερής.
  Ο Ερντογάν διέλυσε τα πάντα στην Τουρκία, δεν άφησε λίθον επί λίθου! Όλα δε αυτά για να καταστεί Ελέω Θεού ηγήτωρ, « Ελέω Διαβόλου» , θα το έλεγα!
Σχετική εικόνα
  Ο Ερντογάν έχει υποστεί το χειρότερο είδος μέθης, που από καταβολής υπάρχει στον κόσμο τούτο, «τη μέθη της Εξουσίας!»
  Δεν έχει πλέον επίγνωση, ούτε του τι κάνει, ούτε του που ευρίσκεται, και όλα αυτά, γιατί από τη βαριά του μέθη ξέχασε, το από πού ξεκίνησε και ότι παιδί στην εφηβεία του, πούλαγε λεμονάδες και φιστίκια στα γήπεδα της «πόλης!»
  Ο άνθρωπος αυτός πλέον ζει σε δίνη παραισθήσεων και σε απόλυτο VERTIGO, από το οποίο είναι αδύνατον ανώδυνα να βγει! Γιατί ηγήτορας σε τέτοια κατάσταση, είναι επικίνδυνος στους πάντες, πρωτευόντως δε στο Κράτος του και το Λαό του!
  Τρία, κατά κανόνα, πράγματα συμβαίνουν στα καθεστώτα του ενός ανδρός «Γέλωτες, Κλάματα και Δράματα» και εκτιμώ πως και αν ήδη δεν τα είδαμε όλα στο καθεστώς Ερντογάν, δεν θ’αργήσουμε σε πλήρη μετάδοση γρήγορα να τα δούμε!

                                                                            Με Τιμή και Λύπη
                                                                             Σπύρος Κίκερης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας