Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ!

ΣΠΥΡΟΥ ΚΙΚΕΡΗ

Μεγάλα μου τα χρέη, στης θύμησης τα τέλη!

Οι μεγάλες Αγάπες δεν αποτιμώνται
μα ούτε και ξεχνιόνται !

Γεννήθηκε στις 20/4/1999!
Συμπλήρωσε μαζί μου
άνω των 2.000 ωρών πτήσεων!

Έσβησε στην αγκαλιά μου στις 21/10/2017!

Όσα για κείνη και να γράψω, 
πάντα θαυμαστικά στο πλάι τους, οφείλω να βάζω!

Σ'εκείνη χρεωμένος μια ζωή
δεμένος με το λόγο της Τιμής
στο μνήμα της πιστός προσκυνητής
απόλυτα στα χρέη συνεπής!

Κάτι υπάρχει μέσα ’κει, που σα μαγνήτης με τραβά
δεν είναι λίγα μα πολλά, μέσα σε χρόνια δεκαεννιά!
Νιώθω το χώμα μου μιλά, στης σιωπής τη σιγαλιά
κι’οι θύμησες σαν ξωτικά, πως μου ραγίζουν την καρδιά!

Με δίδαξε αυτή, όσο κανείς και μου’μαθε "το πως να ευτυχείς"
και ήταν μια σκυλίτσα, ω Θεοί, δασκάλ’αυτή και'γω ο μαθητής!
Μεγάλη η τιμή μου κι'ακριβή, στο χρέος που αισθάνομαι γι'αυτή!
κι’αν κάποιος τη γραφή παρεξηγεί, λυπάμαι, και ας μη με συγχωρεί!

Πάντα μεγαλοβδόμαδο εδώ, κλαίγοντας  στολίζω τον καημό
τα χρέη της Αγάπης μου ξοφλώ κα νιώθω και θνητούς πως ξεπερνώ!
Κι’αν κάποιοι με περάσουν για τρελό, για ένα, ναι, τους
προειδοποιώ:
«Αν πούνε για φιλόζωο κακό, ανήμερο πως γίνομαι θεριό!»

Σίντυ μου σ'αγαπώ και δε σε λησμονώ
σ'ορκίζομαι δε, πως όσο μου μέλλει να ζω,  θα έρχομαι τα χρέη να ξοφλώ   
κι'ας ξέρω ότι πάντα θα χρωστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας