Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ

Σπύρου Κίκερη

ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ!

Και'συ «Τυφλίτη» μου μη θυμώσεις!

  Απλά αντί σανό, Τριφύλλι, μήνα Απρίλη!
κοντά ο Μάης Γαρ
για να θυμηθούμε και το


  "Ζήσε Μάη μου να φας Τριφύλλι!"
   Μόνο που η φράση αναφέρονταν στα ζώα, που τα παρηγορούσαν οι Βουκόλοι, λόγω της ανέχειας του χειμώνα, σε βλάστηση!
   Τώρα αν σήμερα έχουν κάποιοι μεταλλάξει τους ανθρώπους σε ζώα, ή τους έχουν μπλέξει στους δόλιους και πονηρούς τους νόες, εγώ δε φταίω και τας χείρας μου απ’το ανοσιούργημα νίπτω, με τη φράση «Ας πρόσεχαν!»
  Ας πρόσεχαν γιατί προσωπικά εγώ πάει πολύς καιρός, που τους έχω σχετικά προειδοποιήσει, για τη σύγχυση και το μπέρδεμα, που κόμπο τους δένει στο λαιμό και δόλου «Γόρδιο Δεσμό!»
   Το σχετικό πόρισμα της επιτροπής που συστάθηκε, μ’εντολή του Μεγάλου Δουκός, έχει περατωθεί από το 2016! Όμως η συζήτηση στην ολομέλεια έπρεπε να γίνει, λίγο πριν τη «σφαγή» του Δουκός, μπας και καταστεί ηπιότερο το διαδικαστικό αυτής, δια της επιρροής των σανοφάγων και τριφυλλοφάγων!

   Ολομέλεια Βουλής 17/4/2019!
   Θαυμάστε το Μεγάλο Δούκα, στα όμορφα τα λόγια τα μεγάλα στην Ελληνική Βουλή 17/4/2019: «Καμιά σφαγή, καμιά θηριωδία,
κανένα έγκλημα, ούτε μια σταγόνα αίμα, δεν θα μπορούσε να μπει και δεν πρόκειται ποτέ να μπει στη ζυγαριά με κανένα μνημόνιο, καμιά διαπραγμάτευση, καμιά πληρωμή τοις μετρητοίς!»
   Άρα, μην ανησυχείτε, μπορεί τις μετρητοίς όχι, αλλά σε δόσεις οι Γερμανικές αποζημιώσεις! Εγώ θα σας έλεγα τι θα πάρουμε, αλλά πρώτον δεν μου επιτρέπεται και δεύτερον η Μέρκελ δεν έχει απ’αυτά, που έπρεπε να πω!
   Όμως ας επιστρέψουμε στο Μεγάλο Δούκα και πρόεδρο στην Ελληνική «Δούμα» - Δούμα είναι το σώμα που αναπλήρωσε το Ανώτατο Σοβιέτ -!

   Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα!
   Θα κλείσω το μεγάλο θέμα, γιατί δε βρίσκω λόγους να μιλώ στον αέρα τον κοπανιστό! Ναι θα το κλείσω με κάποιους σχετικά γνωστούς μεγάλους στίχους, λίγο παραποιημένους, αλλά περιποιημένους:
"Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα
μας τα’πες απ’το πρώτο σου το γάλα!"

Μα τώρα που ξυπνήσανε τα γίδια

εσύ μας λες τα ίδια και τα ίδια
και ψέματα αράδα μας πουλάς
και ζήσε Μάη μου, τριφύλλι για να φας!»

   Αποστολές Γερμανικών Αποζημιώσεων!
   Πάντως το όλο θέμα εμένα μου’φερε στο νου κάποια πράγματα από παλιά! Μου’φερε για παράδειγμα μια Αεροπορική Αποστολή, οδύσσεια και όχι μόνο. 
   Ξεκινήσαμε από τη Λάρισα στις 27/4/1976 τέσσερες (4) Χειριστές με C-130, παρουσιαστήκαμε στο πεδίο βολής Κρήτης. Εκεί την επομένη με δύο ακόμα χειριστές της 115 ΠΜ (Σούδας), επιβιβαστήκαμε σε ένα Γερμανικό C-160 και μετά από ένα ιδιαίτερα κοπιαστικό ταξίδι καταλήξαμε στο Αεροδρόμιο (Α/Δ) ERDING 45 χλμ έξω από το Μόναχο! 
   Σκοπός του ταξιδίου μας ήταν η παραλαβή τριών εκπαιδευτικών
αεροσκαφών (Α/Φ) τύπου Τ-33 ΜΚ3! Εκεί αφού τα πετάξαμε μία δοκιμή ξεκινήσαμε για ένα ταξίδι επιστροφής, με προορισμό το Ελληνικό και ενδιάμεσους σταθμούς τη Ντιζόν (Γαλλία), Κάμερι και Αμέντολα (Ιταλία), Πρέβεζα και Ελληνικό (Ελλάδα!)
   Ταλαιπωρηθήκαμε αφάνταστα κυρίως στο σκέλος Ντιζόν- Κάμερι , γιατί είχε καιρό και τα τρία αεροπλάνα, είχαν τεχνητό ορίζοντα, με την οριζόντια ένδειξη ανάποδα, που δεν είχαμε ξαναπετάξει!
   Εν πάση περιπτώσει τα’αεροπλάνα ήταν σε άθλια κατάσταση, αρκετά όργανα στη διαδρομή βγήκαν εκτός και από τα τρία Α/Φ, μόνον το ένα διέθετε ασύρματο και επαφή με την προσγείωση στο Ελληνικό!
   Ακόμα θυμάμαι ότι κάποια χρόνια μας είχαν φέρει κάτι απαίσια μεσαία Γερμανικά αυτοκίνητα στις Μοίρες, που τα λέγαμε νομίζω Βάρτμπουργκ, πάλι στα πλαίσια των Γερμανικών αποζημιώσεων, απ’ότι λέγονταν! Τί άλλο πήραμε; Μακάρι και να’ξερα!
  Όσο για το τι πρόκειται να πάρουμε, ίσως  μόνο ο ο Μέγας Δουξ να γνωρίζει, αλλά μου φαίνεται δεν θα προλάβει, γιατί θα χάσει Δούμα, Δουκάτα, Παλάτια, Αυγά και Καλάθια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας