Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020

Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΕΝΙΑ! (ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

 Η Τέταρτη Γενιά! Ξανά στα Σχολειά!

Γέμισε ο Κόσμος αγγελάκια μ’όνειρα να φτιάξουν την Ελλάδα!


Όλα με τα όπλα τους, την Τσάντα τους, τη Μάσκα τους, μαζί και τα όνειρά τους!

   Έπιασα κουβέντα με τρία της πρώτης Γυμνασίου! Είδα τον ενθουσιασμό τους έκδηλο για την έναρξη του Σχολείου! Ξεκάθαρα μου δήλωσαν τη χαρά τους! Τους είπα τι έκανα στη ζωή μου και πόσο πάλεψα το δικό μου όνειρο να σαρκώσω!

   Είδα το θαυμασμό και την αναγνώριση στα παιδικά αθώα τους ματάκια! Ο Ένας μου είπε «εγώ θέλω να γίνω Αξιωματικός του


Πολεμικού Ναυτικού γιατί εκεί νομίζω είμαστε λίγο αδύναμοι!»

   Ήταν όλα παιδάκια της τέταρτης Γενιάς, κι’αυτό μ’έκανε να συγκινηθώ ιδιαίτερα και να θυμηθώ!

   Ναι η πρώτη γενιά οι Πατεράδες μας έσωσαν την Ελλάδα από μία

ανόητη και απολύτως αδικαιολόγητη λαίλαπα! Η δεύτερη γενιά, η δική μου συνετέλεσε ώστε η Ελλάδα να σταθεί στα πόδια της μετά από τόσα βάσανα και κακουχίες, που ας μην τις απαριθμήσω, γιατί δεν κάνει!

   Η Τρίτη Γενιά τα παιδιά μας, βοήθησαν τη χώρα μας ν’ανέβει ψηλότερα και να ευημερήσει σχετικά, παρά τα κάποια κακά, που οφείλονται σε κατακάθια πολιτικά!

   Η Τέταρτη Γενιά αυτά τα παιδιά, τα εγγόνια μας δηλαδή, να μου το θυμηθείτε, θα πάνε την Ελλάδα ψηλά, πολύ ψηλά, θα τη φτάσουν

στα μεσούρανα και ίσως πιο ψηλά, αποτολμώντας και την όποια κάθαρση απαιτείται, για την κόπρο του Αυγεία!

   Καλή χρονιά παιδιά μου! Με την Ελλάδα πάντα στα μυαλά, γιατί να ξέρετε πως έχει τόση ανάγκη την τέταρτη γενιά, τη δικιά σας δηλαδή Γενιά!

   Και κάτι ακόμα, όποιος επηρεάζει αρνητικά αυτά τα παιδιά, είναι ανόητος, βλάξ, Ανθέλληνας και να θυμάται, θα τα βρει μπροστά! Αλλάξτε λοιπόν μυαλά, αλλωστε γι'αυτό, ποτέ δεν είναι αργά!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας