Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

ΟΙ ΕΚΤΡΟΦΕΙΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟΪΩΝ ΗΤΑΝΕ ΕΙΣ!

Οι Εκτροφείς «Σκανδαλοϊών» στη χώρα μας, δεν ήταν πολλοί,
 ήταν «Εις!» Οι λοιποί ήταν φορείς!


*Μ’αφορμή τον άμεσο σχολιασμό ανάρτησής μου από «φίλο» περί «Υπόθεσης Τηλεκατάρτισης – Vaucher!»
   Αγαπητέ συνάδελφε εν όπλοις και εν Fb, προσωπικά δε χαίρω όταν ακούω για δόλιους και δόλους, ούτε καραδοκώ με χαιρεκακία να τους κάνω στόχους!
   Αντίθετα θλίβομαι βαθύτατα όταν ακούω για δόλους και σκάνδαλα! Το στόμα μου ποτέ δεν έκλεισα, ούτε τα χείλη μου ερμητικά με στεγανά «μάνταλα!»
   Όμως σε τέτοια θέματα δε βγάζω συμπεράσματα σε χρόνο dt με βάση τα κομματικά μου αντανακλαστικά, ούτε αντιγράφω προς στήριξη των απόψεών μου αποσπάσματα, επιλεκτικά!
   Οι Εφημερίδες στη Χώρα μας δεν συγκαταλέγονται και στα πιο εμπιστεύσιμα προϊόντα μας ταμένες και ταγμένες, εκ προοιμίου, γαρ!
   Προσωπικά γράφω σε ημερήσια εφημερίδα της γενέτειράς μου, πρώτης έκδοσης το 1974! Όμως ουδείς διανοήθηκε να μου διορθώσει ή έστω μετατόπιση να μου ζητήσει ενός κόμματος ή μιας άνω τελείας!
   Είναι γεγονός πως βγάζω πορίσματα στον αέρα, αρκετές φορές σε χρόνο dt, όμως σε Αεροπορικά Ατυχήματα, χωρίς σχεδόν ποτέ να αστοχώ, αντίθετα κάνοντας καλό, στης πρόληψης το σκοπό!
   Όμως εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά και’γω αυτή τη διαφορετικότητα την έχω πληρώσει ακριβά, από την προκατάληψη και το πρόωρο δεδικασμένο σκοπιμότητας και όχι αμεροληψίας!
   Προσωπικά έχω εναντιωθεί σε ποταμούς και οχετούς σκοπιμοτήτων και προκαταλήψεων, ένας των οποίων και με έπνιξε, σ’ένα «πνιγμό», που συνιστά έναν των βασικότερων συντελεστών της υπερηφάνειας μου!
   Αγαπητέ δις συνάδελφε, δεν είμαι ούτε πολιτικός, ούτε πολιτευτής! Προπαντός δεν είμαι δεδομένος σε κανέναν και όσοι έτσι με θεώρησαν μέχρι σήμερα οικτρά διαψεύστηκαν! Εγώ ότι γράφω σαν Σπύρος Κίκερης και το γράφω και το υπογράφω!
   Το Επιμύθιο!
   Αν κάτι πρέπει να μείνει σαν αρχικό επιμύθιο απ’αυτή την υπόθεση είναι επί του παρόντος ένα «Οι εκτροφείς σκανδαλοϊών
στη χώρα μας, δεν είναι πολλοί, αλλά «Εις», οι λοιποί είναι φορείς!» Και εάν είχε συνειδητοποιηθεί ο «Ιογενής» στην άμοιρη αυτή Χώρα, θα ήταν ήδη μακράν διαφορετική!
   Και κάτι ακόμα, τους μόνους που κάνω φίλους στο διαδίκτυο αβλεπτεί είναι αυτοί της Γενέτειράς μου και της Πολεμικής μας Αεροπορίας! Εκτιμώ αν μη τι άλλο ότι θα αξιολογηθεί καθώς πρέπει, η προσπάθειά μου να σας απαντήσω, με καθωσπρεπισμό και ορθολογισμό! 
                                                                            Με Τιμή
                                                                       Σπύρος Κίκερης.

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια. Κανείς δεν πρέπει να είναι δεδομένος για κανέναν. Όλοι κρίνονται και αναλόγως προκρίνονται ή επικρίνονται.....ανεξαρτήτως κοπαδικής προέλευσης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας