Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΙΚΡΕΣ!

ΣΠΥΡΟΥ ΚΙΚΕΡΗ


ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ
ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΠΙΚΡΕΣ!

Η «πένα» κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει!
Γιατί η «πένα» στιγματίζει, ορκίζει, τσαντίζει κι’εξορκίζει!

Όποιος πιστεύει ότι διαβιούμε σε συνθήκες
ελευθερίας και ελευθεροτυπίας
πλανάται πλάνην οικτράν!
Ο Μεγάλος Αδελφός δυστυχώς είναι παντού
γιατί, επί των ημερών μας, έχει μεταλλαχθεί
σε Ηλεκτρονικό Πασπαρτού!
Όσο για μας δυστυ«χέστα»τα

σε εθελουσία διατελούμε αιχμαλωσία!

*Η παρούσα συγγραφή απευθύνεται εν γένει στους Αναγνώστες μου, κυρίως όμως στις χιλιάδες καλών φίλων αμφοτέρων των φύλων στο Facebook (FB) προς
ενημέρωση για την αιφνίδια και μόνιμη εξαφάνισή μου από την πλατφόρμα του Facebook!

Οι μεγάλες αλήθειες ήταν πάντοτε πικρές
και οι αντιδράσεις σ’αυτές ανέκαθεν σκληρές!
Όμως ανέκαθεν, αμετανόητος μάρτυς, υπήρξα της αληθείας
καθώς σφόδρα εναντιωμένος της όποιας αγυρτείας
έτι πεισματωμένος, έναντι της όποιας κατ’εμού, εκδικητικής μανίας!
   Ή Ταν ή επί Τας!
   Το να σου φέρονται πρωτοφανώς σκληρά, μέσα σε εκατομμύρια και ενδεχομένως δισεκατομμύρια κόσμο, με μοναδική αιτία ότι τους ενοχλεί η πένα σου, δε μπορεί παρά να μην αποδεικνύει, τίποτα παραπάνω από τη δύναμη αυτής!

   Το να σου φέρονται σφαγιαστικά λες και είσαι ο Νο1 Κίνδυνος της Ανθρωπότητας και’συ να είσαι απολύτως άοπλος, που μόνο την πένα σου κρατάς, τότε πώς να μην πεις «Ή ταν ή επί Τας;»
   Πάμε λοιπόν, μ’αφορμή το μόνιμο αποκλεισμό μου από την πλατφόρμα του Facebook, την ύστατη προσπάθειά μου προκειμένου να μεταπείσω τους αρμόδιους αυτού και την απαράδεκτη απάντηση, που μου αποστάλθηκε με διαφορά εννέα (9) λεπτών!
   Αρχίζω από την ερμηνεία των μηνυμάτων, που αντηλλάγησαν μεταξύ του γράφοντος και των αρμοδίων του FB στις 29/11/2019 (Παρασκευή)!
   Είχε παρέλθει ήδη ένας μήνας από τη διαγραφή μου και όσο αν έψαξα περί των κρατούντων στο FB, δε βρήκα αποκλεισμούς λογαριασμών πολιτών, πέραν του ενός μηνός!

   Από: Σπύρο Κίκερη. Προς: Facebook (FB)
   Αγαπητοί Κύριοι, θα ήθελα να εκφράσω τα παράπονά μου για
την οριστική απώλεια του λογαριασμού μου από τις 27/10/2019, άνευ ουδεμιάς προηγούμενης ειδοποίησης, καθώς κανενός είδους προειδοποίησης περί απαγορεύσεως.
   Αντιλαμβάνομαι ότι κάποιες από τις αναρτήσεις μου, ήταν προφανώς πέραν των βασικών σας προϋποθέσεων, ωστόσο ποτέ δεν είχα καμία πληροφορία, για το ποιες ήταν αυτές και πως παραβιάστηκαν, εκτός του ότι άμεσα απαγορεύτηκαν άπαξ δια παντός, χωρίς καμία προειδοποίηση για την παρέκκλιση των κανόνων σας.
   Η απαγόρευση κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είναι προσωρινή, δίνοντάς μου την ευκαιρία ν’αντιληφθώ ποιο ήταν το πρόβλημα και να
συμμορφωθώ με τα στάνταρ του FB. Με το να με διαγράψετε οριστικά, μου αποστερήσατε μια δεύτερη ευκαιρία.
   Μπορείτε εκτιμώ να επανεξετάσετε την περίπτωση του λογαριασμού μου και τουλάχιστον να μου δώσετε μια πληρέστερη εξήγηση περί της μόνιμης διαγραφής μου, από την πλατφόρμα σας! Ο καθένας αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία!
   Ευχαριστώ για την απασχόλησή σας.
   Σπύρος Κίκερης.

   Ιδού και η απάντηση ενός φορέα Κοινωνικής Δικτύωσης Δισεκατομμυρίων Ανθρώπων!
   Facebook 29/11/2019 6:44 μ.μ. (πριν από 40 λεπτά) προς εγώ
   Γεια σας. Ο λογαριασμός έχει μονίμως καταστεί ανενεργός, γιατί δεν ακολουθείται τα στάνταρ του FB. Δυστυχώς δεν μπορούμε να ενεργοποιήσουμε εκ νέου αυτόν, για οποιαδήποτε αιτία.
   Αυτό θα είναι και το τελευταίο μας μήνυμα, που αφορά το λογαριασμό σας. Για περαιτέρω πληροφόρηση, ξαναμελετήστε τα Standards της κοινότητας του Facebook στη Διεύθυνση: https//www.Facebookcom/communitystandards.
   Ευχαριστούμε.

   Ιδού και τα πρωτότυπα της αλληλογραφίας!
Σπύρος Κίκερης <spyr.kikeris@gmail.com>29/11/2019/6:35 μ.μ. (πριν από 47 λεπτά) προς Facebook.
   Dear Ms,
   I would like to express my complains about the permanent loss of my account on October 27th 2019, without any prior notice, nor any prior ban.
   I can understand that some of my posts were violating the standards of the community. However, I haven’t been informed which those posts were and how they violated the standards of the community. Moreover, I was immediately banned permanently, on the first report. Never had I been banned before, nor had I been alerted that some post of mine was violating the rules.
   Should this have been a temporary ban, you would have given me the opportunity to understand what the problem was and adapt myself to the community standards. By excluding me permanently, you deny me a second chance.
   Can you please reconsider the case of my account and, at least, give me a more lengthy explanation for my permanent exclusion from the platform? Everybody deserves a second chance.
Thank you for your time,
Spyros Kikeris.
Facebook Παρ, 29 Νοε, 6:44 μ.μ.προς εγώ
   Hi
   Your account has been permanently disabled for not following the Facebook Community Standards. Unfortunately, we won't be able to reactivate it for any reason.
   This will be our last email regarding your account. For more information about our policies, please review the Facebook Community Standards:
https://www.facebook.com/communitystandards/
Thanks.

   Ιδιαίτερα Ευγενής η Απάντησή σας!
   Δεν θα γράψω πολλά. Ιδιαίτερα ευγενής η απάντησή σας! Εύγε!
Εύγε για την ανοχή σας στους σκουπιδολόγους, τους μπουρδολόγους, τους βωμολόχους, ακατάσχετους οχετούς! Εύγε και στην ανοχή σας προς τους πανάσχετους και αγενέστατους Ταγούς!
   Όμως καλό είναι να μάθετε ότι στην ευθυκρισία δεν χωρά ούτε λογοκρισία, ούτε τιμωρία!
   Προσωπικά πιστεύω στην Ελευθερία του λόγου και στην πληρότητα της Δημοκρατίας!
   Είμαι Έλληνας παλαιάς κόπιας και φυσικά εκτός πνεύματος και συνηθειών της σημερινής εποχής! Να γιατί προσδοκώ μια καλύτερη Δευτέρα Παρουσία, και εκεί μέσω των γραφών μου αποσκοπώ!
   Όσο για το ότι δεν προτίθεστε ν’ασχοληθείτε άλλο μαζί μου, δεν πειράζει τόσα τα ενδιαφέροντά σας, τόσοι και οι αξιοπρεπείς που φιλοξενείτε στην κοινότητά σας! Μ’εμένα θ’ασχοληθείτε;

   Μ’εμένα θ’ασχοληθείτε;
   Μ’εμένα, έναν Απόστρατο Ανώτατο Ιπτάμενο Αξιωματικό, ηλικίας σήμερα 75 ετών; Έναν των τέως Διοικητών της Greek Air Academy, που δίδασκε σ’αυτή τα μαθήματα «Ψυχολογία Ηγεσίας,
Εθνικής Πολιτικής, Αεροπορικού Δόγματος και ριγούσαν οι Ίκαροι;» Έναν αποτυχημένο Συγγραφέα πολλών λογοτεχνικών Βραβεύσεων, από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών, την Αεροπορική Ακαδημία Ελλάδος και την Αμφικτυονία Ελληνισμού;
   Μ’εμένα θ’ασχοληθείτε, που οσάκις μίλησα σε Ελληνικό Νατοϊκό Προσωπικό και των τριών όπλων, για Εθνικά θέματα έβλεπα μάτια γυαλισμένα και δακρυσμένα, αντικρίζοντας την ίδια εικόνα στο προσωπικό πολεμικών Μονάδων και παρευρισκόμενων πολιτών;
   Μ’εμένα που σε ομιλία μου σε κοινωνική εκδήλωση της Μονάδας μου (135 Σμηναρχία Μάχης – Σκύρος), τα παρευρισκόμενα πληρώματα επιφυλακής με τις εξαρτήσεις τους δώδεκα (12:00) η ώρα το βράδυ, αυθόρμητα όρμησαν στην αγκαλιά μου, εκλιπαρώντας με να τους δώσω τώρα εντολή, για αποστολή εντός της Τουρκίας;
   Μ’εμένα που γλύτωσα δεκάδες ανθρώπους, να μην πω εκατοντάδες σ’αποστολές υπέρβασης, έρευνας διάσωσης και μεταφοράς Ασθενών, απροσίτων περιοχών, χωρίς ποτέ να λογαριάσω το πολυτιμότερο που έχει κάποιος, σ’αυτή τη ζωή; Εμένα που καταχωρήθηκα στο βιβλίο Γκίνες και εν ζωή σε δύο Εγκυκλοπαίδειες;
    Μ’εμένα, έναν αρθρογραφίσκο ημερήσιας εφημερίδας της γενέτειράς μου πόλη της Πρέβεζας, που η πολύπειρη εκδότρια και Διευθύντρια αυτής, δεν μου έχει διορθώσει, διαγράψει, προσθέσει ή αφαιρέσει έστω μία φράση και λέξη;
   Μ’εμένα έναν προσκεκλημένο ομιλητή, πνευματικών και λογοτεχνικών κέντρων και έναν αποδέκτη χιλιάδων ευχαριστιών από σας τους κυρίους του Facebook; Έναν άνθρωπο που παρακολουθούσαν τις γραφές του από 55 και πλέον χώρες του εξωτερικού και μερικές φορές οι αναγνώστες του στις ΗΠΑ, για παράδειγμα, ήταν περισσότεροι, απ’ότι στη χώρα του;
   Δε λέω υφίστανται αξιόλογοι άνθρωποι στην πλατφόρμα σας, αλλά το ποσοστό αναλογικά με το σύνολο των δισεκατομμυρίων καταχωρημένων στις λίστες σας είναι μηδαμινό!

   Γι’αυτούς που έχασα, πονάω και θλίβομαι!
   Όμως γι’αυτούς λυπάμαι και πονάω, γι’αυτούς που απρόσμενα κι’άξαφνα, έχασα τα ίχνη τους, γι’αυτούς που τους υπόσχομαι πως θα θα ξαναβρεθούμε!
   Θα ξαναβρεθούμε, γιατί το χνώτο των αξιόλογων είναι ιδιαίτερο κι’εκείνοι λαγωνικά, σ’αυτό, σαν τα σκυλιά!
   Να το ψάξω το θέμα; Από Νομικής πλευράς για την παρακράτηση σχεδόν μιας δεκαετίας της όποιας μου πνευματικότητας περιέχεται στις γραφές μου και των όποιων προσωπικών μου δεδομένων περιέχονται στα αρχεία σας; Δεν το ξέρω!
   Δεν το ξέρω γιατί για τις αντιδράσεις μου, όταν θίγομαι κι’όταν προσβάλλομαι, ποτέ δεν μπορώ να εγγυηθώ, γιατί είναι θέμα που ορίζουν και καθορίζουν, άλλοι παράγοντες και συντελεστές της ιδιοσυστασίας μου, που μ’έχουν προ πολλού καθυποτάξει!
   Εκείνο που θα μ’ενδιέφερε όμως είναι να βρω τους Ρουφιάνους καταδότες μου και πειστικούς συκοφάντες μου, αυτούς με τα διαβολικά και φθονερά μάτια που με σημάδεψαν και με λάβωσαν προς χάρη των Μεγάλων Αδελφών, αυτούς που όμως αγνοούν ακόμα πολλά, για την πτώση των Σταυραϊτών! Αυτούς, που σίγουρος είμαι ότι ξέρουν πιο πολλά ίσως για μένα, από μένα! Και φυσικά αυτούς που όφειλαν να εξετάσουν αν επρόκειτο για εγκάθετους, κακόβουλους και υστερόβουλους, πριν τη λήψη απόφασης, για τον πρωτόγνωρο τρόπο θυσιάσματός μου! Αυτούς τους κάποιους, που σίγουροι να είναι, για το ότι τους διαισθάνομαι!
   Ναι τους διαισθάνομαι παρά τους λαβύρινθους και τον αριθμό
των σημερινών Μεγάλων Αδελφών και παρά του ότι δε λέγομαι Θησέας, αλλά «Θυσίας», για να μ’ερωτευθεί κάποια Αριάδνη και να μου δώσει το μίτο της!
   Κλείνω μ’ένα εκ βαθέων ευχαριστώ σ’αυτούς που ήδη αντέδρασαν στη διαγραφή μου, έστω με ένα καλό λόγο για μένα, απευθύνοντας μια έκκληση σ’όσους εκτίμησαν τα γραφόμενά μου!
   Καλοί μου φίλοι –ες βρείτε την προσωπική μου ιστοσελίδα με στοιχεία: spyrkikeris.blogspot.gr και όσοι επιθυμείτε ακολουθείστε με! Η διαδικασία απλή: "Αφού είστε συνδεδεμένοι στο δικό σας Gmail, συνδεθείτε με το δικό μου Blog στη Δνση spyrkikeris.blogspot.gr, κάντε προβολή της ανάρτησης, οπότε στη δεξιά πλευρά θα δείτε τους ακόλουθους με τις φωτογραφίες τους, στο κάτω μέρος υπάρχει η λέξη παρακολούθηση, ένα κλικ πάνω της και είστε εντάξει!"  Στη συνέχεια, αν θέλετε, γνωστοποιείστε την απλή διαδικασία και στους άλλοτε κοινούς μας φίλους του Facebook!
   Σε όλους σας εύχομαι καλό μήνα και ευτυχισμένες γιορτές!
                                                                                                                                                                                         Με Τιμή
                                                                        Σπύρος Κίκερης.

3 σχόλια:

  1. Εβελπιστω ότι με έναν καλο δικηγορο θα δικαωθεις ..Ραλφ Ρου ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημήτρη μου το ψάχνω το θέμα, δεν πρόκειται να τ'αφήσω και συμφωνώ απόλυτα! Αν βρεις κάποιον καλό Χριστιανό βοήθα! Μπορεί να πάρει πολλά χρήματα! Το σκεπτικό θα του ετοιμάσω ολόκληρο και θα εντυπωσιαστεί! Σε λίγο θα είναι και το Skype εντάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας