Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2019

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΩΡΑ!

Σπύρου Κίκερη

ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 
ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΒΟΥΛΙΑ!
"Τέτοιες μέρες τέτοια λόγια
στων γιορτών μας τα λαμπιόνια
να προλάβουμε τα βόλια
στων ονείρων τα λαμόγια!"


Κι’ας συνοδεύσουμε τούτες τις Άγιες μέρες
με μια ακόμα θερμή ευχή για τον ζωώδη μέθυσο Στρατηλάτη!
Μπας και απ’ την παροραματική του πτήση, στην πραγματικότητα προσγειωθεί κι’απ’το «καλάμι» κατεβεί!

"Ναι, απαιτείται πρωτοβουλία
και όχι αβουλία, ακολουθία και ανακολουθία!
Αν και κάτι τελευταία διαφαίνεται
σαν η ελπίδα δείχνει πως υφαίνεται!"

Ξυπνήστε επιτέλους
γιατί μονίμως αν έπεστε
δεν απομένει τίποτα άλλο 
από το να ντρέπεστε!
Τρεχάτε λοιπόν να προλάβετε, προτού να μεταλάβετε!
Τρεχάτε γιατί οι καιροί μεν, όχι μόνον ου μενετοί
αλλά επιπρόσθετα γιατί τυγχάνουν,
 επί των ημερών μας, αρκούντως  χαλεποί!



      Πείτε μια φορά «Νυν υπέρ Πάντων ο Αγών!»
   Πείτε μία φορά «Νυν υπέρ Πάντων ο Αγών» και μην τρομάζετε, πριν την ώρα σας, καλόπαιδα!
   Ιστορία δε ξέρετε, αποδεικνύεται στην πράξη. Όμως για όνομα του Θεού, εσείς δεν διδάσκεστε ούτε από το σχετικά πρόσφατο παρελθόν, που έχουμε βιώσει! Αυτό δε, γιατί φαίνεται, πως σας πανικοβάλει το παρόν, από άγνοια. Το κάθε παρόν!
   Πείτε έστω μία φορά «Νυν υπέρ πάντων ο Αγών» έτσι από περιέργεια ρε γαμώτο να δείτε τι θα δείτε! Ασκείστε κάποιο από τα νόμιμα κυριαρχικά μας δικαιώματά, έστω τα πιο ήπια!
Ρίξτε μία ματιά στον επίσημο αναθεωρημένο χάρτη, που κυκλοφόρησε την 21η/10/ 2016 από τον έγκριτο Διεθνή Οργανισμό Maritime Regions και δείχνει την ΑΟΖ της χώρας μας!


       Όποιος τη σκια του φοβάται ...!
   Όμως κάτι τέτοιες ώρες, που κρίσιμες τις χαρακτηρίζετε, το μυαλό με ρεφλέξ διανοητικού συναγερμού εργάζεται και δεν επαναπαύεται, γιατί τρόπους μηχανεύεται, οσάκις δυσκολεύεται! Πάντα τούτο ίδιον των Ελλήνων ήταν και δεν πιστεύω ότι η γενιά των Νεοελλήνων να έχει ακόμα μπασταρδέψει τόσο πολύ!
   Μα όποιος τη σκιά του φοβάται, το μυαλό του κοιμάται κι’αρνείται ν’ανταποκριθεί, σ’αυτό που η περίσταση απαιτεί, σύμφωνα με τη στοιχειώδη λογική!
   Δεν θα σας πω τι έπρεπε να έχετε ήδη κάνει και πόσα! Ούτε για την επέκταση των χωρικών μας υδάτων στο νόμιμο όριο των 12 μιλίων σύμφωνα με τα τελευταία ισχύοντα του θαλάσσιου δικαίου από τον ΟΗΕ και την κατά κανόνα αποδοχή του από το σύνολο σχεδόν των καταχωρημένων σ’αυτόν Κρατών, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων όπως η Τουρκία, η Β. Κορέα και η Περσία!
   Θα μου πείτε το casus belli και’γω θα σας το πώ ακόμα μια φορά: «Όποιος τη σκιά του φοβάται ήλιο δεν πρόκειται ποτέ του να δει!»
   ΑΟΖ γιατί δεν καθορίσατε μονομερώς, δεν ήταν δικαίωμά μας; Ποιος μας το απαγόρευσε ή με τη σιωπή του μας το υπαγόρευσε; Τέλος  Γιατί δεν έχει επισήμως δηλωθεί το Κράτος μας σαν «ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΙΚΟ;» Ή μήπως αγνοείτε και τούτο το τεράστιο κεφάλαιο και τα προνόμιά του, σύμφωνα με τα καθιερωμένα τελευταία σε επίπεδο ΟΗΕ; Πάντα σχετικά με το θαλάσσιο δίκαιο ομιλώ.

   Συνέλθετε, γίνετε οντότητα, ξεφύγετε απ’τη μηδαμινότητα!
   Συνέλθετε μωρέ συνέλθετε, γίνετε οντότητα, ξεφύγετε απ’τη μηδαμινότητα και τη μικρότητα! Δε μετρούν τα κράτη με τα πληθυσμιακά τους μεγέθη, με άλλα μεγέθη μετρούν, την απάντηση την έδωσαν προ πολλού κάποιοι συντοπίτες μας! Πέρασαν 2.500 χρόνια από τότε κι’όμως οι πάντες στον κόσμο για την Κοινωνία και την Ιστορία των Αθηναίων μιλούν!
   Ας τ'αφήσουμε όμως , όλα όσα μέχρι τώρα είπαμε. Ξεχάστε τα, πετάξτε τα στα σκουπίδια ομού με τους Στρατηγικούς σας συμβούλους και συμβούλους Εθνικής Ασφαλείας, που τσάμπα τρώνε τα λουκούλλεια γεύματά τους, εκτός αν είναι επιπέδου "Καρανίκα του εν τούτω νίκα" και πάμε παρακάτω!
   Πάμε παρακάτω γιατί οι καιροί ου μενετοί και χαλεποί. Πάμε παρακάτω γιατί βαρεθήκαμε να σας ακούμε να διαλαλείτε υπερηφάνως τις κόκκινες γραμμές μας και να τις παραβιάζετε ασύστολα κατά συρροή και εξακολούθηση!
  
      Κάντε κάτι λοιπόν, κάτι που μπορείτε!
   Σταματήστε το μπάχαλο του Αιγαίου τώρα! Για τις μεταναστευτικές ορδές και τις προσφυγικές ροές, σας έκανα μία πρόταση προχθές, γιατί αυτές δε σταματούν με «πορδές» - συγνώμη αλλά δεν πάει άλλο, τον ξεπατώσαμε τον «πάτο» -!
   Ακούστε την πρότασή μου τώρα για το «μπάχαλο» του Αιγαίου στον Αέρα και θα δείτε πως θα επανέλθει η τάξη σ’αυτό! Από κουβέντες τα μουλάρια στο μουλάρωμα δε νιώθουν, πολύ δε περισσότερο σαν ο «Αρχιμούλαρος» είναι εξουσιαστικός «μαστούρης» και «χουντοκράτης!»

   Κλείστε τον Εναέριο του Αιγαίου Χώρο τώρα!
   Κλείστε τον εναέριο χώρο του Αιγαίου τώρα, χρησιμοποιώντας το γνωστό σύνθημα των Ιαπώνων «toraora, tora!» Και μη τρομάζετε που το «tora» στα Ιαπωνικά σημαίνει «Τίγρης», μεταφορικά το λέω σαν παρηγοριά σε ότι αισθάνομαι γιατί για μένα στο θέμα, η λέξη «Τίγρης» σημαίνει «Μήνις!».
   Ο Εναέριος χώρος του Αιγαίου σε μας έχει ανατεθεί προς κατοχύρωση όλων των παραμέτρων ασφαλείας της πάσης φύσεως
εναέριας κυκλοφορίας από το Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) και συνιστά μέρος του λεγόμενου Ελληνικού FIR (Flight Information Region).
   Δεν μπορείτε λοιπόν Κύριοι σε επίσημες ομιλίες σας από έδρανα περιωπής να διαλαλείτε βροντοφώνως και χωρίς συναίσθηση των ευθυνών σας, λες και πρόκειται για ανδραγαθία και άθλο, ότι το 2019 είχαμε τέσσερες χιλιάδες, πεντακόσιες παραβιάσεις (4.500)
των Τούρκων και ότι μόλις προχθές (17/12/2019) είχαμε πενήντα μία (51)! Γιατί ότι να συμβεί σ’αυτό σ’ένα επιβατικό Αεροσκάφος (Α/Φ) για παράδειγμα σ’εσάς θα ρίξουν τις ευθύνες!
   Το Αιγαίο πέλαγος και όχι μόνο έχει μετατραπεί σ’ένα τεράστιο πεδίο Βολής, όπου μάχονται οπλισμένα αεροπλάνα σε όλα τα ύψη! Ύψη που χρησιμοποιούνται για όλα τα είδη Αεροσκαφών (VFR  - IFR) Γενικής Αεροπορίας – Αεροποριών Ενόπλων Δυνάμεων – Εμπορικών και Επιβατικών Α/Φ όλων των ειδών, εγκυμονώντας θανάσιμους κινδύνους για τους πάντες!
   Υπογραμμίζεται ότι τον Ήρωά μας Κώστα Ηλιάκη, τον εμβόλισαν άνανδρα οι Τούρκοι σε ύψος 27.000 ποδών, ήτοι ύψος που ευρέως χρησιμοποιείται από επιβατικές εταιρείες όλων των Εθνών! Ύψος που καθιστά υποχρεωτική την πτήση IFR – ενόργανη πτήση, με τη βοήθεια οργάνων και κύρια ευθύνη ασφαλείας στον έλεγχο της περιοχής!
   Το αδιανόητο έγκλημα του Ηλιάκη, διαπράχθηκε στην θαλάσσια περιοχή της Καρπάθου, πλησίον Αεροδιαδρόμου του Αιγαίου και έγινε αντιληπτό από πιλότους Επιβατικών Α/Φ, που έτυχε να πετούν πλησίον την ώρα του αδιανόητου θρασύδειλου εμβολισμού!

   Μία ΝΟTAM (Αγγελία) αρκεί!
   ΝΟΤΑΜ καλείται μια Ειδοποίηση προς Αεροπόρους (Notice to Airmen NOTAM ή NoTAM) που υποβάλλεται από μία υπεύθυνη σχετική αρχή με την αεροπορία μιας χώρας – ΥΠΑ (Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, για τη Χώρα μας) - ώστε να προειδοποιήσει εταιρείες και πιλότους για πιθανούς κινδύνους που σχετίζονται με τα ίχνη πτήσεών τους, σε μια περιοχή και μπορούν να επηρεάσουν την ασφάλεια αυτών.

   Έτσι με μιας κλείνουν όλοι οι Αεροδιάδρομοι του Αιγαίου και όλου του ανατολικού τμήματος του FIR της Χώρας μας με τις εξής συνέπειες:
   1 «Ουδεμία πτήση πολιτικής Αεροπορίας θα εκτελείται στον
εναέριο χώρο του Αιγαίου – απαράβατος κανόνας – για όλες τις Αεροπορικές Εταιρείες Μεταφοράς Επιβατών και εμπορευμάτων!»  

 2 «Όλες οι πτήσεις των Εταιρειών με προορισμό την Τουρκία θ’αναγκασθούν σ’επιλογές διαδρομών μέσω Αφρικανικών και Βαλκανικών Χωρών! Τούτο συνεπάγεται αναπόφευχτα τεράστια αύξηση εξόδων των εταιρειών και ξεσήκωμα μαζικών διαμαρτυριών εις βάρος της!»
   Εάν η Τουρκία αντέξει στις διεθνείς πιέσεις και την κατακραυγή, πάνω από τρίμηνο, εμένα να με φτύσετε δημόσια! Κοντολογίς αυτή εκ των πραγμάτων θα πειθαναγκασθεί ν’αλλάξει την τακτική παραβιάσεων και παραβάσεων του Αιγαίου!
   Όσο κι’αν το τελευταίο – παραβάσεις - έχει ολότελα ξεχαστεί κύριοι γιατί τις παραβάσεις τις έχουμε απ’ότι φαίνεται παγίως αποδεχτεί! Υπενθυμίζεται ότι παράβαση εννοούμε τη μη κατάθεση σχεδίου πτήσεως, σύμφωνα με τα διεθνή κρατούντα, τα οποία οι τούρκοι τα ποδοπατούν γιατί τα’χουν γραμμένα στα παλαιότερα των υποδημάτων τους και ‘μεις γινόμαστε διεθνώς ρεζίλι με την ανοχή και ένοχη σιωπή, χωρίς ντροπή!
      Βεβαίως το μέτρο θα έχει και κάποιο κόστος για τη Χώρα μας, κόστος που ουδεμία σχέση θα έχει με το κόστος της Τουρκίας! Όμως δίχως κόστος τίποτα δεν υπάρχει – κανόνας πάγιος -!
   Εκτός και αν σκοντάφτουμε στη χόλωση των Ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, από την απώλεια μοιράσματος κάποιων εναέριων διοδίων, από τη διακοπή των υπερπτήσεων! Αυτό το λέω γιατί εκεί που φτάσαμε εμείς οι Νεοέλληνες, τίποτα δεν αποκλείεται!
   Το μέτρο που εισηγούμαι δεν είναι πρωτόγνωρο, εφαρμόστηκε τον Αύγουστο του 1974! Εφαρμόστηκε αφού οι Τούρκοι έφτασαν
στο σημείο αποθράσυνσης να διχοτομήσουν αυθαιρέτως τον εναέριο χώρο του Αιγαίου, επεκτείνοντας την περιοχή ελέγχου των πτήσεων και πέραν του 25ο μεσημβρινού, με τη ΝΟΤΑΜ 714!
   Η αγγελία αυτή, ούτε λίγο, ούτε πολύ καθόριζε την οριοθέτηση γραμμής στο κέντρο του Αιγαίου, με την οποία απαιτούσε, την υποχρεωτική αναφορά στις τουρκικές Υπηρεσίες Εναέριας Κυκλοφορίας, όλων των Α/Φ, που πετούσαν από τη γραμμή αυτή και ανατολικά! Διχοτομούσε Δηλαδή με το έτσι θέλω το Αιγαίο!
   Τώρα καταλαβαίνετε ίσως για πρώτη φορά, πως γίνεται να παρενοχλείται από τούρκικα μαχητικά Α/Φ ακόμα και αυτός ο
Έλληνας Πρωθυπουργός, κατά τη μετάβασή του στα νησιά μας του ανατολικού Αιγαίου (25η Μαρτίου 2019)! Ή ακόμα σε πτήσεις Ηγεσίας Ενόπλων μας Δυνάμεων ν'ακούγεται η εκπομπή ντροπή στον ασύρματο: "Απομακρυνθείτε εισέρχεστε σε τουρκική περιοχή ελέγχου!"
   Η Ελλάδα με την έκδοση της ΝΟΤΑΜ (Αγγελίας) 1157, χαρακτήρισε επικίνδυνη την υπόψη περιοχή! Τα υφιστάμενα αναπόφευκτα προβλήματα εξανάγκασαν τους απαράδεκτους Τούρκους αργότερα στην άρση της Notam 714, στα πλαίσια «καλής θελήσεως» όπως δήλωσαν, κάτι που συνετέλεσε και στην άρση της Ελληνικής Notam 1157.

   Την ουρά κάτω από τα σκέλη!
   Ένα παράδειγμα ακόμα θ’αναφέρω με παράπονο, για
τα διδάγματα που ποτέ δεν αποκομίσαμε! Τον Ιανουάριο του 1964
είχαμε αίφνης μαζική είσοδο Τουρκικών Α/Φ στο ΝΑ τμήμα του Ελληνικού FIR!
   Το πρόσχημα, η εκμετάλλευση για πρώτη φορά της αρμοδιότητας, που είχε εκχωρηθεί από το ΝΑΤΟ, στον Τούρκο Διοικητή Αεράμυνας, σε περίπτωση πολέμου, προς επιτήρηση της ΝΑ περιοχής του Ελληνικού FIR!
   Το γεγονός αυτό προκάλεσε την άμεση δυναμική αντίδραση της Χώρας μας. Οι Αρχές ΝΑΤΟ ειδοποιήθηκαν ότι από το πρωί της 21ης Φεβρουαρίου, η περιοχή ευθύνης του Έλληνα Διοικητή Αεράμυνας (Early Warning Area 41) μετατοπίζονταν ανατολικά και νότια, για να συμπίπτει απολύτως με τα όρια του FIR της Χώρας!
   Από τότε και μέχρι το 1974, με τη ρύθμιση αυτή, που έγινε αποδεκτή με επιφύλαξη από το ΝΑΤΟ, σταμάτησαν οι οποιεσδήποτε οχλήσεις στο Αιγαίο και οδηγηθήκαμε σε μια ομαλή κατάσταση, χωρίς τη δημιουργία προβλημάτων!
   Δεν προχωρώ άλλο στο θέμα κι’εδώ σταματώ, μ’ένα αξιοπερίεργο ερωτηματικό! Γιατί δεν καταρρίφθηκε ούτε ένα
Τούρκικο Drone, απ’όσα ασύστολα παραβιάζουν τον αδιαμφισβητήτως θεωρούμενο σαν Εθνικό Εναέριο χώρο; Κι’ας μην ακουστούν αιτιολογίες ασχέτων τη στιγμή που το κόστος παραγωγής ενός drone ανέρχεται στα 7 με 10 εκατομμύρια $ και το κόστος ενός βλήματος Aim-9 Sidewinder, για παράδειγμα είναι πάμφθηνο, μη υπερβαίνοντας τα 620 $!

      Χαιρετίζω την εξαγγελία του αγωγού EAST MED!
   Χαιρετίζω με ιδιαίτερη χαρά την εξαγγελία (23/12/209) της
συμφωνίας κατασκευής του αγωγού μεταφοράς αερίου Easter Meditteranian Pipeline (EAST MED), με την υπογραφή έναρξης εργασιών στις 2/1/2020, στη Χώρα μας, μεταξύ Ισραήλ, Κύπρου, Ελλάδος και Ιταλίας!
    Υπογραμμίζεται ότι το έργο έχει τις ευλογίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και την επίσημη αποδοχή της Αμερικής (ΗΠΑ)!
      Θεωρώ το έργο ίσως το σημαντικότερο της μεταπολίτευσης και την πρώτη απόδειξη έναρξης πρωτοβουλιών της Χώρας μας στις όποιες αντιπαραθέσεις με την Τουρκία, καθώς βασικότατο σημείο κλονισμού αυτής, προς διαλλακτική της μεταστροφή! 
  Τούτο δε καθόσον ανάγκας και Θεοί πείθονται, πολύ δε περισσότερο κοινοί θνητοί έστω και  μέθυσοι! Για το εν λόγω θέμα, που προέκυψε στην πορεία γραφής του παρόντος άρθρου, προτίθεμαι ν'αναφερθώ εκτενώς, στο άμεσο μέλλον!
    Εύχομαι σε όλους καλές Γιορτές κι'ολόψυχα το νέο έτος να μην περιέχει Εθνικές Εκπλήξεις, όσο κι'αν τα συμπτώματα του "Μέθυσου της Εξουσίας" με τα παροράματά του, που τον ωθούν σ'αδιανόητα για την εποχή μας πράγματα με end date  την 23η Οκτωβρίου του 2023 - συμπλήρωση εκατονταετίας από την ίδρυση της νεοσύστατης τουρκικής δημοκρατίας με αποθαρρύνουν σημαντικά!
  Όμως ευελπιστώ ότι η Θεία πρόνοια, θα προνοήσει για την End Date, χωρίς να διαψεύσει τις προβλέψεις μου, όπως αυτές επανειλημμένα έχουν διατυπωθεί για τον εκτός χρόνου και τόπου "μέθυσο της Εξουσίας!"
   Σχόλια στο https://twitter.com/Spyros_Kikeris/status/1209133453956059142
                                                                              Με Τιμή
                                                                        Σπύρος Κίκερης.



   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας