Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΜΕ!

Σπύρου Κίκερη.

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΙΣΩΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ 
 ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΜΕ!

«Με γεύση πικρή στα χείλη και τη ψυχή
έστω κι’αν πρόκειται για ξέχωρη Τιμή!
Μόνη μας ελπίδα «Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!» Θα’ρθεί άραγε, γιατί πολύ θαρρώ αργεί κι’αυτή;
   Το ημερολόγιο έγραφε 27/10/2019 και ήταν Κυριακή! Η ώρα άλλαξε σε χειμερινή, η νύχτα Θα’ρχεται νωρίς πια για να χαίρει ο κάθε σκοταδιστής, όσο για τον στοχαστή, που μελαγχολεί σαν τον πλακώνει το σκοτάδι, γι’αυτόν ποιος να νοιαστεί;
   Αφήστε τον να βολοδέρνει στο σκοτάδι τον άθλιο, που του αρέσει το φως, η διαύγεια, η καθαρότητα η ανιδιοτέλεια και το καλό του συνόλου! Αφήστε τον αφού δεν καταλαβαίνει!
   Αφού δεν καταλαβαίνει ο κρετίνος, ότι αυτά είναι επικίνδυνα πράγματα στους καιρούς μας! Πού θα πάει όμως αργά ή γρήγορα θα καταλάβει ο βλάξ!
   Θα καταλάβει ότι ο Μεγάλος Αδελφός έχει κλωνοποιηθεί επί των
ημερών μας, δεν είναι ένας είναι πολλοί! Από πού λοιπόν ο κάθε ανόητος φουκαράς να πρωτοφυλαχτεί; Αφού αλίμονο είμαστε φακελωμένοι πανταχόθεν!
   Εμένα η μέρα μου πήγε στραβά και ήταν και παραμονή της Μεγάλης Επετείου του 1940 -41, που είχα τόσα να γράψω!

   Η Μεγάλη της Ημέρας Είδηση!
   Όμως με πρόλαβε η μεγάλη είδηση – τα θέλω και τα τραβώ, αφού δε μου αρέσει στο παγκόσμιο γίγνεσθαι να έχω κενό - ! Ποια ήταν η είδηση; Μα Ασφαλώς ο θάνατος του Αρχιτρομοκράτη και Αρχηγού των Τζιχαντιστών Αμπού Μπατρ Αλ – Μπαγκντάντι!
   Αμέσως άνοιξα το Κομπιούτερ μου στο Face Book (To FB για όσους δε γνωρίζουν, συνιστά το κορυφαίο μέσον κοινωνικής δικτύωσης καθώς την πιο διάσημη ιστοσελίδα του Internet με δύο δισεκατομμύρια και πλέον χρήστες και είκοσι δισεκατομμύρια ,κατά μέσο όρο,  επισκέψεις το μήνα!)
   Άνοιξα λοιπόν το Κομπιούτερ μου, όπως πάντα και άρχισα να πληκτρολογώ, τη σχετική ανάρτησή μου ως συνήθως, που έμελλε να είναι και η τελευταία: « Ήταν από τους φριχτότερους και
ψυχρότερους Μακελάρηδες της Ιστορίας! Τ’όνομά του ήταν Αμπού Μπακρ αλ – Μπαγκντάντι! «Αιωνία του η Μνήμη!»
   Φονεύθηκε σ’επιδρομή των Αμερικανών σήμερα ξημερώματα (27/10/2019) ενώ ήταν έτοιμος να την κάνει για την Τουρκία και ίσως ν’ανταμώσει τον τέως φίλο του Ερντογάν, άνθρωπο της ίδιας συνομοταξίας!
   Από σήμερα το «Ουρί» του Παραδείσου Μπαγκντάντι, θα πάει «Ροδάνι!» Τόσα πρόσφερες, να μην αμειφτείς, θα’ναι εντροπή!
   Ακούνε οι Θεοί Μπαγκντάντι «Μακελάρη», δεν είναι κουφοί και’συ είπες το εκκωφαντικό, με τη στεντόρεια φωνή σου, Το Ισλάμ είναι Θρησκεία του Πολέμου, ποτέ της Ειρήνης!
   Ο Τραμπ τρεις η ώρα Ελλάδος εξαγγέλλει βαρυσήμαντο μήνυμα, όπως είπε! Τίποτα δεν αποκλείεται από τον κυκλοθυμικό απρόβλεπτο, ακόμα και να εξαγγείλει την ίδρυση του Κουρδιστάν!
   Καλημέρα σας! My Regards to Osama Bin Laden, Μr Abu Bakr Al – Baghdadi !!!»

   Αυτό Ήταν;
   Αυτό ήταν; Κάτι άλλο από τα τελευταία μου; Πού να ξέρω; Όσοι με διαβάζουν το στυλ μου το γνωρίζουν απέξω κι’ανακατωτά, όσο για του δέκτες προώθησης της γνωστοποίησης, με ξέρουν ακόμα καλύτερα!
   Μετά την παραπάνω ανάρτηση έκανα μια μικρή διακοπή και ξαναπήγα στη γραφή, να γράψω κάτι για τη μεγάλη του Ελληνισμού και Ηρωισμού ημέρα!
   Με τεράστια έκπληξη διαπίστωσα την απόλυτη αδυναμία μου να
μπω στο Face Book για να καταχωρήσω τη νέα μου ανάρτηση πλημμυρισμένη από Εθνικά Αισθήματα και συγκίνηση! Εις μάτην όμως!
   Αναγκάστηκα να ρωτήσω αρμοδίως με την απλή ερώτηση! «Γιατί
απενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός μου; Η απάντηση ψυχρή κι’απόλυτη: «Ο λογαριασμός σας απενεργοποιήθηκε επειδή παραβίαζε τους Όρους χρήσης του Facebook!»
   Αναγκάστηκα να συντάξω μία φόρμα και να επισυνάψω την Αστυνομική μου Ταυτότητα, προς απόλυτη εξακρίβωσή των στοιχείων μου!
   Λίγο αργότερα στο Ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο (Email) έλαβα το ακόλουθο μήνυμα:  «Εισερχόμενα
Facebook <case++aazsqfyljfgdhi@support.facebook.com>
12:15 μ.μ. (πριν από 7 ώρες) προς εγώ
Hi, We've reviewed your account and determined that it hasn't followed the Facebook Terms. This has resulted in the permanent loss of your account.
One of our main priorities is the comfort and safety of the people who use Facebook, and we don't allow credible threats to harm others, support for violent organizations or exceedingly graphic content on Facebook.
To learn more about Facebook's policies, please visit Facebook's Community Standards:
   Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ, μου είπαν ότι επανεξέτασαν το λογαριασμό μου και αποφάσισαν οριστικά ότι δεν είχα ακολουθήσει τους όρους του Facebook κι’ότι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την οριστική  απώλεια του λογαριασμού μου!
  Το οποίο σήμαινε την απόλυτη διαγραφή μου, δίνοντάς μου και τις κύριες προτεραιότητές τους, που είναι: Η άνεση και ασφάλεια των ανθρώπων που χρησιμοποιούν το Facebook.  Έτσι δεν επιτρέπουν αξιόπιστες απειλές, που μπορούν να βλάψουν άλλους, στηρίζοντας οργανώσεις βίας ή ξεπερνούν τα περιεχόμενα γραφής του Facebook!

   Ρώτησα Ειδικούς επί του Θέματος.
   Οι πάντες εξεπλάγησαν με τη μονιμότητα της διαγραφής! Ουδείς γνώριζε για παρόμοιο αποκλεισμό! Όλοι μου είπαν για προειδοποιήσεις του Facebook, και για αποκλεισμούς – προσωρινές διαγραφές – από τρεις (3), δέκα (10) έως τριάντα (30) ημερών!
   Τί ήταν αυτό που τους ενόχλησε; Δεν μπορώ να το εντοπίσω, όμως δεν πιστεύω πως ήταν η τελευταία ανάρτηση, γιατί έχω γράψει πολύ πιο σοβαρά πράγματα, αναφερόμενος σε σχετικά θέματα!
   Εκείνο που ξέρω είναι, ότι εκφέρω γνώμη επί παντός θέματος που δε μου αρέσει και μ’ενοχλεί, προσδοκώντας καλυτέρευση των κοινωνιών, κυρίως μέσα από την καυστικότητα χαρακτηρισμών απαράδεκτων Ηγετών, ή ενεργειών κοινών θνητών!
   Τους όποιους χαρακτηρισμούς κάνω, με τους επιθετικούς μου προσδιορισμούς, τους στοιχειοθετώ, με επιχειρήματα επί των πεπραγμένων τους και ουδέποτε δογματικά, προσμένοντας καλυτέρευση, τη «Δεύτερη Φορά!»
   Όταν δε μιλώ για δεύτερη φορά, εννοώ τη «Δευτέρα Παρουσία» φυσικά! Γι’αυτόν ακριβώς το λόγο και στο Site μου έχω δώσει τον τίτλο «Για Μια Καλύτερη Δευτέρα Παρουσία!»
   Τα χτυπήματα αυτά τα θεωρώ κάτω απ' τη ζώνη, ύπουλα, δόλια, οπισθοδρομικά, που στόχο έχουν όχι εμένα, αλλά τον όποιον καλοπροαίρετο και ανιδιοτελή, που τα γραπτά του και οι σκέψεις
του αποσκοπούν αδιαμφισβήτητα, στην εξυγίανση και βελτίωση της Ανθρωπότητας! Των Κοινωνιών μας δηλαδή, που σε θέματα καλλιέργειας και καθωσπρεπισμού, αδιάλειπτα οπισθοδρομούν ή ολιγωρούν! Το δράμα είναι ότι η ανθρωπότητα στη συντριπτική της πλειονότητα διατελεί με τις ακριβώς αντίθετες εντυπώσεις, εξαπατημένη πιθανότατα από τη ξέφρενη τεχνολογική και ηλεκτρονική εξέλιξη!
   Δεν είμαι ο μόνος που έχω υποστεί τέτοια χτυπήματα το ξέρω καλά είναι και άλλοι, είναι αρκετοί! Ίσως αγαπητοί μου είναι θέμα Μοίρας , ίσκιου, χνώτου, DNA, ιδιοσυστασίας!  Όμως μην πτοείστε φίλοι μου, τούτα τα χτυπήματα, είναι παράσημα στη στολή της ηθικής μας διάστασης, που ένα είναι με το δέρμα μας!

   Εκείνο που για μένα ξέρω, είναι.
   Εκείνο που για μένα ξέρω είναι, ότι δεν ανήκω σε κανέναν, οιασδήποτε φύσεως κομματισμό, σε καμία οργάνωση, εταιρεία, ομοσπονδία, σωματείο ή οτιδήποτε! Δεν ανήκω ούτε καν στον ΣΑΣΙ (Σύλλογο Αποφοίτων Σχολής Ικάρων)! Στις δύο εφημερίδες, που είναι σχετικές με το σώμα που υπηρέτησα και λάτρεψα, δεν επιτρέπω  τη δημοσίευση άρθρων μου! Οι λόγοι είναι καθαρά λόγοι μη ανοχής μου στους κανόνες λογοκρισίας, που  επιβάλλουν και τηρούν!
   Η λογοκρισία πιστεύω ακράδαντα ότι κάνει μεγάλη ζημιά τόσο στη Χώρα μας όσο ευρύτερα στη Διεθνή κοινότητα! Σε λούκια η εξιστόρηση αδιαμφισβήτητων γεγονότων αποδεικνυόμενων
πολύπλευρα, δε συνάδει με την Ιστορική αλήθεια και την ένεκα ταύτης διδαχή των ανθρώπων! Αντίθετα οι πλάνες πιστεύω πως συντελούν σε στρεβλώσεις και διαστρεβλώσεις ατομικές, μαζικές, ανίατες και διαχρονικές!
   Στις οργανωμένες κοινωνίες υπάρχουν νόμοι, συνταγματικές διατάξεις, Κώδικες, Αξίες, Αρχές, που αν τις παραβιάζεις, υφίστασαι τις συνέπειες!
   Εγώ δεν είμαι τίποτα άλλο, από έναν Απόστρατο Ανώτατο Αξιωματικό της Πολεμικής μας Αεροπορίας, που πέρασε τη ζωή του δια πυρός και σιδήρου και που δεν αρέσκεται να προσφωνείται με τίτλους, αλλά με τ’όνομά του, έτσι όπως γράφει και υπογράφει, όλες του τις δημοσιεύσεις!
   Περιουσιακά στοιχεία στην ουσία δεν έχω, ζω μόνος μου με κάποια λατρεμένα οικόσιτα και μάλιστα σε νοικιασμένη κατοικία! Θεωρώ τον εαυτό μου Νώε του 2019, τη δε οικία μου Κιβωτό μου! Κιβωτό μου, που ελάχιστα απαρνιέμαι, «φοβούμενος» τον κατακλυσμό, που έξω απ’αυτή, καλά κρατεί!
   Τα Ελάχιστα χρήματα που έχω στην Εθνική Τράπεζα, τα έχω για μια σχετικά αξιοπρεπή ανάληψη, της όποιας επιλογής μου, γιατί θέλω να έχω την αίσθηση, ότι ποτέ δεν επιβάρυνα κανέναν σ’αυτή τη ζωή!
   Αντίθετα πρόσφερα τα πάντα, χωρίς στην ουσία να επιβαρύνω κανέναν από εφτά (7) χρονών παιδάκι σ'ένα Κουρείο της Πρέβεζας, στα δέκα τέσσερά (14) μου σ'ένα κεραμοποιείο και στα δέκα οχτώ (18) μου  σαν ντελιβεράς στην Αθήνα! 
  Ναι πρόσφερα τα πάντα, χωρίς να επιβαρύνω  όποιονδήποτε σχετίστηκε μαζί μου, στο βιολογικό μου οδοιπορικό, από τους προγόνους μου, μέχρι τους απογόνους μου και όχι μόνο!
   Έχω αναλώσει σκέψεις και σκέψεις, ώρες και ώρες πάνω στις ανθρώπινες συμπεριφορές και σχέσεις, έχω μια φυσική κλίση προς τη Ψυχολογία, με ικανή διαισθητική, προαισθητική και φυσιογνωστική αντίληψη!
   Σ’αυτό ίσως να συντέλεσε και η Διδασκαλία στη Σχολή Ικάρων πέραν των άλλων των Μαθημάτων Ψυχολογία Ηγεσίας και Εθνικής
Πολιτικής, που μ’εξανάγκασε να μελετήσω πολλά σχετικά συγγράμματα και βιβλία! !
   Έχω βραβευθεί αρκετές φορές με σημαντικά Λογοτεχνικά Βραβεία, παρά του ότι πέρασα και δεν κόλλησα, για προσωπικούς λόγους, ούτε σ’αυτούς, που με βράβευσαν!
   Είμαι ιδιαίτερα αυστηρός με τον εαυτό μου σε μια αέναη προσπάθεια καλυτέρευσής του, ίσως όμως αυτή μου η συνήθεια να με παρασέρνει στη δυσκολία κατανόησης λαθεμένων ατόμων, που εκτιμώ ότι οι θέσεις τους συνάδουν μόνον με πληρότητα και ακεραιότητα χαρακτήρων!
   Σ’αυτή την κατηγορία εντάσσω πρωτευόντως τους Ανθρώπους της Εξουσίας, εναρμονίζοντας απολύτως τις έννοιες Ιεραρχίας και Εξουσίας πάνω τους! Παράδειγμα, έχω περισσότερες απαιτήσεις
πληρότητας από τον Ηγούμενο, παρά τον καθοδηγούμενο! Περισσότερες απαιτήσεις από τον Πρωθυπουργό, παρά από τον Υπουργό! Και για να γίνω απόλυτα κατανοητός, περισσότερες απαιτήσεις από το Χριστό, παρά τους μαθητές και τον κάθε πιστό!

   Και για να κλείσουμε έτσι όπως αρχίσαμε!
   Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Facebook, για την «ύψιστη ποινή», που μου επέβαλλε, την οποία όμως, θα μου επιτραπεί να πω, πως θεωρώ «Ύψιστη Τιμή!»
   Ύψιστη Τιμή, που θα τοποθετήσω στο μεγάλο αρχείο της ζωής μου, ομού με άλλα συναφή, με τα οποία έχω τιμηθεί, έστω κι'αν αυτή συνιστά καρφί σ'ανοιχτή κι'αιμοραγούσα πληγή! 
   Όπως, παραδείγματος χάριν, της άξαφνης και βιαίας καταβίβασης, από την έδρα διδαχής της Σχολής Ικάρων καθώς της οριστικής, παράκαιρης και παράταιρης αποπομπής μου, από τις τάξεις της Πολεμικής μας Αεροπορίας! Το τραγικό; Από υποτιθέμενους ομοϊδεάτες, μάλιστα υποτιθέμενους ομοϊδεάτες σε θέματα Αρχών, Αξιών και βασικών επιλογών!
   Όμως αγαπητοί μου του facebook, εσείς δεν ήσασταν, που μου στέλνατε επανειλημμένα χιλιάδες συγχαρητήρια, για τους επαίνους και τα θετικά σχόλια των αναγνωστών μου, για τα γραφόμενά μου, με άπειρους θετικούς πάντα χαρακτηρισμούς;
   Ποιοι αχρείοι λοιπόν σας έκαναν όλα να τα ξεχάσετε και να διαγράψετε οριστικά τον λογαριασμό μου, χωρίς ούτε μια προειδοποίηση, ως είθισται; Ποιος μεγάλος αδελφός, Ιούδας, Εφιάλτης, Φαρισαίος, Βασιλέας θρόνου Περιωπής ή σπιούνος ταπεινής καταγωγής;
   Ποιον Τυχοδιώκτη έθιξα ή ποιον Καταδότη έδειξα; Ποιον ανάξιο
απαξίωσα και ποίου την εκθρόνιση αξίωσα και μου φερθήκατε λες κι’ήμουνα ο Οσάμα Μπιν Λάντεν, ο Τζον Ντίλιγκερ, ο διάδοχος του Αμπού Μπακρ Αλ – Μπαγκντάντι, ή ο Δημόσιος Κατήγορος του Αξιότιμου Προέδρου σας και Πλανητάρχη μας Τραμπ;
   Όχι άλλο δεν θα κουράσω, απλά οφείλω να επισημάνω, ότι η εγγραφή μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που εξακολουθώ να πιστεύω ότι εν τέλει, παρά τις παλινωδίες, θα κάνουν καλό στην Ανθρωπότητα, συνεπάγεται όρους, που ποτέ δε διαβάζουμε, γιατί είναι τόσο πολλοί και τόσο λεπτομερειακοί, που μας εξαναγκάζουν, χωρίς να μας επιβάλλουν την επανάληψη, του πατήματος της αποδοχής αυτών!
   Της αποδοχής που εμένα μου θυμίζει εκείνο του ανάδοχου της Βάφτισης, «Αποτάσση – Αποτάσσομαι και Απετάξω – Απεταξάμην» διασκευασμένο προς προσαρμογή στην περίπτωση «Υποτάσση – Υποτάσσομαι και Υπετάξω – Υπεταξάμην» Υμίν, Νυν και Αεί και εις τους Αιώνας των Αιώνων, Αμήν!
   Τα γραπτά του Σπύρου Κίκερη δεν άρεσαν φυσικά σε κάποιους, προφανώς ισχυρούς και κακούς, που ο λόγος τους πιάνει τόπο!
   Τώρα βεβαίως εύλογα θα ρωτήσω: « Οι τρεισήμισι χιλιάδες
(3.500) φίλοι μου, που χάθηκαν, οι εκατοντάδες Χιλιάδες Αναγνώστες μου, ημεδαπής και κάπου 55 χωρών της αλλοδαπής καθώς η όποια πνευματικότητα περιέχεται στα γραφόμενά μου, περιόδου μιας δεκαετίας περίπου, που τα κρατήσατε για να τα εξαφανίσετε, σε ποιον ανήκουν σ’εμένα ή σε εσάς;
   Την απάντησή σας την ξέρω, «Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται, μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου!» Με μόνη διαφορά ότι εγώ δεν απομακρύνθηκα από το Ταμείο, εσείς βίαια με διώξατε!
    Μ'εκδιώξατε χωρίς ν'αναλογιστείτε το πιο απλό, ότι για όλους αυτούς, που ασχολούνταν με τα γραφόμενά μου, "εγώ ήμουν ο προορισμός και'σεις απλά το μέσον μεταφοράς!" Όμως σας το υπόσχομαι ότι αν κάποιος θέλει να βρει τον προορισμό του,  δεν μπορεί με κανένα τρόπο να εμποδιστεί κι'εν τέλει θα τον βρει!
    Και επειδή, ουδέν κακόν αμιγές καλού, εκείνο το οποίο κάνατε πέραν των άλλων είναι το να επιταχυνθεί η συγγραφή και έκδοση, ενός καλλιεργούμενου από καιρό στο μυαλό μου βιβλίου!
   Όλα δε αυτά, γιατί έλεος, έχουμε δει κι’έχουμε δει δημοσιεύσεις! Δημοσιεύσεις αστείες, απαράδεκτες, αδιανόητες κι'ακόμα υβριστικές, διχαστικές, καταχρηστικές, απειλητικές!
  Δημοσιεύσεις με εκφράσεις «Τραμπικές», «Ερντογανικές»,  «Πολάκηες εκφράσεις» και άλλες πολλές, που είναι να γελάς μαζί και να κλαις! 
  Δεν θέλω επουδενί να πιστέψω ότι οι Αρχές σας είναι σχετικές, ιεραρχημένες δηλαδή σύμφωνα με τις, του  καθενός θέσεις, τις ξουσιαστικές! 
   Τούτο δικαιωματικά  θα μου επιτραπεί να πω, για τον απλούστατο λόγο, ότι δεν είδαμε οι επανειλημμένες εκφράσεις ντροπές,  ν'ακολουθούνται από διαγραφές και μάλιστα οριστικές!
   Να γιατί λοιπόν αμφιβάλλω σοβαρά, για το αν  πρόκειται ποτέ να
διορθωθούμε! Να γιατί φρονώ ότι τη  μόνη μας ελπίδα εξακολουθεί να συνιστά, παρά τις αμφιβολίες, η «Δευτέρα μας Παρουσία» αν κι’αυτή κατορθώσει κάποτε να’ρθεί! Γιατί όσο αργεί, τόσο αμφιβάλλω αν θα’ρθεί!

                                                Με Τιμή
                                        Σπύρος Κίκερης.