Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

ΠΟΡΙΣΜΑ ΚΟΛΑΦΟΣ ΕΔΕ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝΤΟΣ ΒΡΙΚΟΛΑΚΟΣ!

     ΣΠΥΡΟΥ ΚΙΚΕΡΗ


ΠΟΡΙΣΜΑ ΚΟΛΑΦΟΣ ΕΔΕ ΔΙΕΝΕΡΓΟΥΝΤΟΣ ΒΡΙΚΟΛΑΚΟΣ!

«Θερμά Συγχαρητήρια Αξιότιμε  κι'αξιοθρήνητε Κε Αντισυνάδελφε!»
Υπόθεση Ζακ Κωστόπουλου!

*Σαν οι πράξεις μοιάζουν βόλια
  τέτοιες μέρες τέτοια λόγια!

   Ντρέπομαι για λογαριασμό σας!
   Ντρέπομαι για λογαριασμό σας! Ειλικρινά ντρέπομαι!
   Αποτάξεις για τους τέσσερις και απολύσεις για τους άλλους τέσσερις οι εισηγήσεις, για τους συναδέλφους σας, βέβαια πολύ μικρότερου βαθμού του δικού σας!
   Εκτιμώ ότι κάθε άλλο παρά από θέση ισχύος τους είδατε ή από θέση υπαγόρευσης!
   Όμως αλήθεια θα ήθελα να σας ρωτήσω, τι πραγματικά είδατε, που εμείς δεν είδαμε, παρά τις άπειρες φορές που επαναλήφθηκε η προβολή των σχετικών Βίντεο!
   Ξέρετε τι είναι Αξιότιμε Κε Αντισυνάδελφε, τη δουλειά σου να κάνεις και να αποτάσσεσαι και να απολύεσαι; Έτσι όταν φέρεστε και αποφαίνεστε σίγουρα ύψιστη υπηρεσία προσφέρετε και στην Υπηρεσία σας και στην Κοινωνία σας και στην Πατρίδα σας!
   Την Πατρίδα σας λέω, γιατί κάποτε το σώμα σας, την έσωσε
από μία λαίλαπα, που αν έρχονταν θα’χαμε υποστεί τα πάνδεινα, όπως τόσες και τόσες χώρες! 
   Ένας κίνδυνος, που με το μυαλό που έχουμε, απ’ότι φαίνεται, ακόμα δεν παρήλθε! Και δεν παρήλθε γιατί ο μεν ρόλος της Αστυνομίας αμείωτα υποβαθμίζεται, ο δε ρόλος των θανάσιμων εχθρών της συνεχώς αναβαθμίζεται, ευλογούμενος από πανάσχετους ιδεολήπτες, που μακάρι και να’ξεραν τι ποιούν!
   Τώρα εσείς σε ποιους ανήκετε, στους φίλους ή εχθρούς της
Αστυνομίας, θαρθεί η στιγμή, που θα το καταλάβετε, πολύ πριν να μεταλάβετε!
   Όσο για το θέμα μας, για να επανέλθουμε, εκείνο που εγώ είδα Κε Αντισυνάδελφε ήταν ένα τρικλίζον άτομο μ’ένα πυροσβεστήρα να προσπαθεί να σπάσει εκ των έσω μια πόρτα ημιασφαλείας και στη συνέχεια, μη μπορώντας, να προσπαθεί να βγει άρον άρον, συρόμενο με βιαιότητα στο κάτω μέρος της γυάλινης βιτρίνας, κοσμηματοπωλείου, που λάθρα είχε εισέλθει, μ’ άγνωστο σκοπό!
   Εσείς στη θέση του τι θα κάνατε; Στη θέση του Ιδιοκτήτη, επίσης τι θα κάνατε, στη θέα των προηγούμενων σκηνών; Και τέλος τι θα κάνατε στη θέση των συναδέλφων σας, προς εκτέλεση των εντολών του κέντρου επιχειρήσεων;
   Στη συνέχεια αν με ρωτούσατε τι είδα; Είδα αυτά που όλοι είδαν, βία όμως από τους Αστυνομικούς δεν είδα, αντίθετα προσπάθεια να ακινητοποιήσουν απολύτως, ένα άτομο για το οποίο είχαν πάρει πολύ σοβαρές εντολές από το κέντρο επιχειρήσεων, για διαρρήκτη κτλ, που σήμαινε, κατ’ελάχιστον σχετική ψυχολογική προετοιμασία προς ανταπόκριση στην καθηκοντολογία τους!

   Ακούστε Κε Αντισυνάδελφε!
   Ακούστε Κε Αντισυνάδελφε έχω διενεργήσει αρκετές ΕΔΕ και έχω βοηθήσει συναδέλφους να βγουν από τη δύσκολη θέση, λόγω σχετικής ευχέρειάς μου στη γραφή, πάντα όμως στο πνεύμα δικαίου! 
   Έχω διατάξει επίσης ικανό αριθμό ΕΔΕ, κατέχω ως εκ τούτου, την ουσία και τον τύπο του θέματος,  καθώς τα παραλειπόμενα, που άπτονται της νοσηρής, υστερόβουλης και ιδιοτελούς αρκετές φορές νοοτροπίας μας!
   Δεν σας κρύβω Κε Αντισυνάδελφε ότι μία ΕΔΕ αποτέλεσε και μία των βασικών αφορμών της αποστρατείας μου, στο παραπέντε της κρίσης μου προς προαγωγή, πρώτος Σμήναρχος της Ιεραρχίας όντας και Διοικητής της Σμηναρχίας Ακαδημαϊκής Εκπαίδευσης της Σχολής Ικάρων!
   Όμως σας διαβεβαιώνω Κε Αντισυνάδελφε – έχω πλήρη επίγνωση του χαρακτηρισμού, που σας αποδίδω – ότι ποτέ δε μετάνιωσα για τη στάση μου, παρά του ότι μ’έφερε σε σκληρή αντιπαράθεση με την Ηγεσία, και παρά του ότι συνετέλεσε σημαντικά στην αποβολή, από το σώμα που λάτρεψα όσο τίποτα άλλο στη ζωή μου! 
   Όμως στιγμή δε μετάνιωσα για τη στάση μου, γιατί αυτή συνετέλεσε στην επαύξηση της περηφάνιας μου τόσο για τον εαυτό μου όσο και την επαύξηση της εκτίμησης των συναδέλφων μου, προς το πρόσωπό μου! Κάτι, που κάθε άλλο, παρά εγγυώμαι για τη δική σας στάση!

   Και επειδή είστε πολύ μικρότερός μου!
   Και επειδή είστε πολύ μικρότερός μου, ας έχετε υπόψη ότι αργά ή γρήγορα η αποστρατεία για όλους έρχεται, και μετά ή άλλη διάσταση της λεγόμενης «Ηθικής Ιεραρχίας!» Ναι γιατί μετά τον υπηρεσιακό θάνατο υπάρχει κόλαση και παράδεισος, με απόλυτη, στο λόγο της τιμής μου, Θεία κρίση!
   Εύχομαι ειλικρινά Κε Αντισυνάδελφε οι Ερινύες να είναι ήπιες μαζί σας, αν και έχω την αίσθηση ότι η στάση τους είναι
πάγια, ακόμα και για τους Αναίσθητους!
   Και κάτι ακόμα, η Δημοσιοποίηση του πορίσματος, πριν την ώρα του βαρύνει πάντοτε τον διενεργούντα, που πρέπει ανυπερθέτως να την εξασφαλίσει!
   Α και κάτι που ξέχασα, ξέρετε Κε Αντισυνάδελφε τι σημαίνει απόταξη;  Συγνώμη, που αμφισβητώ τις γνώσεις σας, αλλά ξέρετε στην καριέρα μου, είδα και αρκετούς συναδέλφους να αγνοούν, πιο απλά πράγματα!
   Απόταξη λοιπόν δε σημαίνει απλά αποπομπή από το σώμα, αλλά και μη αποδοχή υπηρεσιών προς την Πατρίδα, σε περίπτωση γενικής επιστρατεύσεως και πολέμου! Ακόμα τη συνταξιοδότησή σου εφόσον εξασφαλίζονται οι σχετικές προϋποθέσεις, με μείωση αυτής, σε όνομα συγγενικού σου προσώπου, πέραν του δικού σου!

   Όσο για σας Αξιότιμε Κε Αρχηγέ!
   Όσο για σας Αξιότιμε Κε Αρχηγέ της ΕΛΑΣ, που είστε ο
προτελευταίος σταθμός πορείας της ΕΔΕ, δεν έχω να πω τίποτα παραπάνω, απ’ότι είπα και έγραψα για τον υπόψη «Αντισυνάδελφο!» 
   Όμως το υπενθυμίζω και το υπογραμμίζω ξανά, θυμηθείτε, άλλο η Υπηρεσιακή τυπική καριέρα και άλλο η Κοινωνική και ηθική, την οποία οσονούπω θα βρίσκεστε! 
   Πριν το τέλος σας όμως, αναλογιστείτε και σεις και ο υποτακτικός σας, ότι η συνδρομή μας στην ανάδειξη Ηρώων μαϊμού σαν τον Ζακ Κωστόπουλο, συνιστά Εθνική μειοδοσία! 

   Όσο για σας Αξιότιμοι Συνάδελφοι!
   Όσο για σας αξιότιμοι Συνάδελφοι, που βλέπετε και βιώνετε το σκληρό υποκριτικό, δόλιο και υστερόβουλο, πρόσωπο της κοινωνίας και υπηρεσίας, ένα έχω να σας συστήσω: «Ψηλά το κεφάλι Συνάδελφοι, γιατί κανείς αδικημένος πάνω σε θέματα συνέπειας και πληρότητας στην ανταπόκριση των καθηκόντων του, δεν δικαιώθηκε κάποτε και ποτέ, μα ποτέ δεν πήγε χαμένος!
   Με όλη μου την ειλικρίνεια σας εύχομαι χρόνια πολλά και ευτυχισμένο το νέο έτος! Όσο για τη συνέπεια, μην τη μισήσετε, αλλά ακόμα περισσότερο να την αγαπήσετε, γιατί αυτή έχει ανάγκη η Πατρίδα μας σήμερα, περισσότερο από κάθε άλλη φορά!
                                                                        Με Τιμή
                                                                   Σπύρος Κίκερης.

2 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας