Τρίτη 2 Μαΐου 2017

ΤΟ ΜΑΗ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑ

C:\Users\Spiros\Desktop\Πορτρετο ΣΠΥΡΟΣ\spyrosdoc.jpg
Σπύρου Κίκερη
ΤΟ ΜΑΗ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑ!
(Μ’αφορμή Ένα Γεράνι!)

Φωτογραφία του Spyros Kikeris.

«Το Μάη καλωσόρισα
με το δικό μου τρόπο!
Τη σκέψη μου δε ζόρισα
κι’έγραψα δίχως κόπο!»

  Μάιος! Ένα το όνομα, πολλοί οι Ανάδοχοι! Πράγματι πολλές οι απόψεις για την προέλευση του ονόματος! Όμως αυτό, ίσως δεν έχει και τόση σημασία!
  Γιατί τί σημασία έχει το όνομα, αν προέρχεται από τη «Μαία», την ομορφότερη των νυμφών ή από το Major και το Majestas, όπως λένε στην Ευρώπη, που σημαίνουν «Μεγαλύτερος» και «Μεγαλειότητα!» Ή τέλος από τα «Μάγια» και τη «Μαγιά», που εγώ λέω!
Φωτογραφία του Spyros Kikeris.
  Σημασία έχει πως ο Μάιος έχει κάτι το ιδιαίτερα ασυνήθιστο, κάτι το εντελώς ξεχωριστό, κάτι το εξόχως αισθησιακό, κάτι το μοναδικό, κάτι για μένα Θεϊκό και Μαγικό! Το Μάιο η Άνοιξη, βάζει τα πιο καλά της και όλοι τρελαινόμαστε από την ομορφιά της!
Φωτογραφία του Spyros Kikeris.
  Γιατί; Γιατί αυτός η τρέλα της Φύσης και ο οργασμός! Γιατί αυτός της άνοιξης ο Εραστής κι’ο Ερωτας Θεός! Αυτός της Φύσης Γητευτής και Μαγικός Αυλός! Και μη μου πει κανείς όχι!
  Ναι μη μου πεις κανείς όχι, γιατί ποτέ δεν είδα το διαδίκτυο να κατακλύζεται από τόσο κολακευτικά λόγια, λόγια εμπνευσμένα, από υπέρτερες θαρρείς δυνάμεις, δυνάμεις εξωκόσμιες κι’όμως πραγματικές, που αίφνης γίναν γήινες, θαρρείς και φυσικές! Αλήθεια, ποτέ δεν είδα ανταλλαγή τόσων ευχών, να νικούν κατά κράτος τις αντίστοιχες των μεγαλυτέρων μας Εορτών!
Φωτογραφία του Spyros Kikeris.
  Κι’ακόμα γιατί κάποια στιγμή στη ροή της πρωτομαγιάς, κοίταξα συναρπαστικά, μαγνητικά και περίεργα την παραπάνω σκηνή στο μπαλκόνι μου και παραλίγο να κάνω ερωτική εξομολόγηση σε τούτο το περίτεχνο του Μάη έργο! Και να σκεφτεί κανείς ότι δεν ήταν, παρά ένα «Γεράνι!»
  Και μονολόγησα ψιθυριστά, κοιτώντας το «Γεράνι» Το νιώθει Μάη μου καλέ, πώς σήμερα Γιορτάζει; Κι’αν όχι, Μάη μου Θεέ, για πες μου, γιατί εγώ αλλιώτικα το Θωρώ, κι’αλλιώτικο μου μοιάζει και νιώθω Μάγε Μάη μου στα μάτια με κοιτάζει;
Αποτέλεσμα εικόνας για απίθανο λουλούδι
  Τί ειν’αυτό Μάη Θεέ, που ένα φυτό αλλάζει και που το κάνει Θεϊκό και ζωντανό να μοιάζει; Δεν μ’απαντάς Μάη Θεέ, το ξέρω δεν πειράζει, εσύ μιλάς στη σιωπή και χαρά σ’όποιον σε πιάνει!
  Και’κει βαθιά στο στοχασμό, να το που μου τη σπάει! Το αίτιο το σπαστικό, ήταν ανάγκη να’ρθει; Τα νέα ακούω στο σταθμό κι’η σκέψη, αλλού με πάει!
  Το ξέρω δεν είναι καλό, τέτοια μέρα κάποιοι να σου τη σπάνε και’συ σε κάποιους να την σπας, εκτός και αν, εκτός και αν στις εμμονές τους και στους παραλογισμούς τους να σκάσεις πας!
C:\Users\Spiros\Desktop\images.jpg
  Καλό Μήνα λοιπόν και καλή Πρωτομαγιά!» Όμως επειδή κάποιοι μονοπωλούν, καραδοκούν, δεν ολιγωρούν και επειδή υπάρχουν παιδιά, αφελή μυαλά, «Χάπια Χρυσά» και πολλά που κρύβονται πίσω απ'αυτά! Προσοχή θα πω και μνήμες θα επικαλεστώ!
Φωτογραφία του Spyros Kikeris.
  Attention, λοιπόν, Attention! Μα προπαντός Μέμνησον! Μέμνησον κι’ελέησον!
Φωτογραφία του Spyros Kikeris.
  Attention και Μέμνησον λοιπόν! Τι; «Το Κανείς χωρίς Δουλειά!» «Το σε Είδος τα Λεφτά!» «Το με Δελτίο στην Ουρά!» «Το Χαίρε, ώ Χαίρε Ελευθεριά!» Κτλ, κτλ, κτλ, να μη συνεχίσω, γιατί είναι πάρα πολλά, που μέσα μας εγείρονται, μέρα «Πρωτομαγιά!» Ας μείνουμε όμως στα καλά, για να χαρούμε ως αργά!
Φωτογραφία του Spyros Kikeris.

Καλό Μήνα, με υγεία και χαρά!
                                                                                         Με Τιμή

                                                                                    Σπύρος Κίκερης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας