Σάββατο, 21 Μαΐου 2016

ΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ! ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ!

C:\Users\Spiros\Desktop\spyrosdoc.jpg
Σπύρου Κίκερη
C:\Users\Spiros\Desktop\images (1).jpg
ΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΚΗΣ
ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ!


«Όποιος τη «ΣΚΙΑ» του Φοβάται
ΉΛΙΟ δεν πρόκειται ποτέ του να δει!»
C:\Users\Spiros\Desktop\E9B25A53034C6E728EDEAC242D2CCA04.jpg
Όσο από «ΚΟΤΕΣ,» αμφιλεγόμενα «ΕΛΛΗΝΑΚΙΑ»
κι’ανίκανα «ΤΑΓΑΚΙΑ» θα κυβερνώμεθα
Τόσο ευτελιστικά από θρασύδειλα Τουρκάκια «ΚΟΚΟΡΑΚΙΑ»
θα αγόμεθα και θα φερόμεθα!»


  Ζητώ συγνώμη, προκαταβολικά, γιατί στον τίτλο του θέματος, έβαλα την «Ταπείνωση» πλάι στην Περηφάνια, χωρίς να δύναμαι διαφορετικά να κάνω, κάθε που επετειακά για τον τεράστιο Ήρωα, που ακούει στο όνομα ΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΚΗΣ, γράφω!
  Τιμώ όλους τους συναδέλφους, που έχουν αναληφθεί! Όμως νιώθω κάτι μέσα μου, για τους απόλυτα αδικοχαμένους και της «επανάστασης», που δεν ακολούθησε τον προκλητικότατα άδικο χαμό τους, από τους διαχειριστές των τυχών τούτης της άμοιρης Χώρας!
  Έχω τιμήσει τον Ηλιάκη με δύο βραβευμένα μου ποιήματα, γραμμένα με δάκρυ και γινάτι καθώς με διθυραμβικές γραφές και απόγνωσης κραυγές!
  Δεν προτίθεμαι να επαναλάβω γραφόμενά μου από το παρελθόν, απλά επιλεκτικά θα κάνω κάποιες ελάχιστες αναφορές σ’αυτά, καλώντας τους επιθυμούντες στο spyrkikeris.blogspot.gr προς πλήρη ενημέρωση επί του θέματος (Επετειακό, Τιμής Ένεκεν Κώστας Ηλιάκης, ανάρτηση με ημερομηνία 26/5/2015!)
http://www.newsit.gr/files/Image/2014/04/16/resized/aeromaxies_632_355.jpg
  Ήταν από τις πιο θρασύτατες αποστολές, που έχουν αποτολμήσει οι τούρκοι στη Χώρα μας! Επρόκειτο για μια καθαρά προσχεδιασμένη Επιχειρησιακή αποστολή, δηλαδή μια εκ προμελέτης πολεμική αποστολή, με δύο σχηματισμούς F-16 σε διαχωρισμό 5 μιλίων μεταξύ τους και ενός Φωτογραφικού Αεροσκάφους (Α/Φ) τύπου PHANDOM RF-4, σε κλειστό σχηματισμό με το πρώτο ζεύγος των F-16! Οι νταβατζήδες και ο ρουφιάνος μαζί που λένε, για έναν ασύστολο κι’αισχρό βιασμό!
  Στα ίχνη των σχηματισμών, που από την προηγούμενη είχαν μετασταθμεύσει, στο απέναντι της Ρόδου Αεροδρόμιο, έπλεε φρεγάτα με Ελικόπτερο έρευνας διάσωσης επ’αυτής!
  Αποστολή τους, ο εντοπισμός και η φωτογράφιση των πυραύλων S-300 στη Νήσο Κρήτη, ύψος πτήσεως 27.000 πόδια!!!! Εδώ δε μιλάμε για παραβάσεις και παραβιάσεις, μιλάμε για θρασύτητα αίσχιστου είδους, για την οποία, δυστυχώς, στις ευθύνες για τις αποθρασύνσεις, άλλοι έχουν τη μερίδα του λέοντος!
Για τους γνωρίζοντες, αυτά είναι αδιανόητα πράγματα, τα οποία συμβαίνουν στον Αεροπορικό πόλεμο, μόνον εφόσον έχει επιτευχθεί απόλυτη κυριαρχία αέρος!!!!
  Εν πάση περιπτώσει κάπου διεγείρεται και σ’αυτή τη Χώρα η όποια ευθύνη και ευθιξία, πάνω σε ασύστολους βιασμούς και προκλήσεις! Δόθηκε scramble, o Ηλιάκης συν ένας στο υπέρτατο χρέος! Συναντιόνται κάπου στην Κάρπαθο, ο Ηλιάκης σε έργο αναγνώρισης, σχεδόν σε κλειστό σχηματισμό, παρακολουθώντας το φωτογραφικό Φάντομ!
http://www.ereportaz.gr/wp-content/uploads/2014/12/f_16-630x380.jpg
  Εκείθεν ο Τούρκος ψευτοπαλικαράς, στην εκτέλεση του έργου του σα Νταβατζής, ακάθεκτος ορμά, από ψηλά, προς εκφοβισμό του Ηλιάκη και αποχώρηση! Ο Ήρωας τον κοιτά και γελά, λέγοντας σιωπηλά «Αλλού Αυτά!»
  Πού να φαντασθεί ότι ο «ηλίθιος» στον ελιγμό αποφυγής που θα έκανε, θα τον χτύπαγε στην καλύπτρα εξαϋλώνοντάς τον ακαριαία, και καθιστώντας τον άμεσα «Πνεύμα Ανέσπερου Φωτός και φάρο του Αιγαίου με Ικάριο Φως!»
C:\Users\Spiros\Desktop\hqdefault (1).jpg
  Εγώ το δυστύχημα αυτό, με βάση την πείρα μου στη διερεύνηση ατυχημάτων και την ασφάλεια πτήσεων γενικότερα, καθώς την αεροπορική αίσθηση, κρίση και αντίληψη, όπως έχουν διαμορφωθεί μέσα μου, από τη σχεδόν πεντηκονταετή μου ενασχόληση με τις πτήσεις, έτσι το είδα, χωρίς παρών να είμαι φυσικά!
  Στο σημείο αυτό οφείλω να υπογραμμίσω, ότι η σκέψη μου οδηγήθηκε στο κύριο συμπέρασμα που έβγαλα, με βάση τη νοοτροπία των Ελλήνων πιλότων, που τη γνωρίζω απέξω κι’ανακατωτά! Γιατί έχω βαθιά μέσα μου την αίσθηση, ότι κάτι έχω προσφέρει και΄γω, σ'αυτή τη νοοτροπία, είτε με ένα μου λόγο, είτε με κάποια μου πράξη!
Και ο νυν Αρχηγός Αεροπορίας Αντιπτέραρχος Κος Χριστοδούλου, για παράδειγμα, έχει ακούσει αρκετά από το στόμα μου, όταν και εκπαιδευόμενος ήταν στην πτητική του εκπαίδευση σα νεοσσός!
Στο σημείο αυτό, υπογραμμίζω ότι γνωρίζω λίγα πράγματα για τη νοοτροπία των τούρκων πιλότων κι’αυτά από τους τούρκους Ιπτάμενους που γνώρισα στο ΝΑΤΟ! Σ’έναν τούρκο Αντισμήναρχο Ιπτάμενο μάλιστα πούλησα το αυτοκίνητό μου μία BMW 320 και στη δοκιμή πριν την αγορά, θυμάμαι ότι κιτρίνισε από το φόβο του στα 220 χλμ!
  Έτσι, λοιπόν, όπως ακριβώς είδα το ατύχημα στη σκέψη μου, έτσι και το περιέγραψα στο ποίημά μου «Με το Μάτι του Θεού», που βραβεύθηκε με το ΄Β Πανελλήνιο Βραβείο, το 2006, από την Ένωση Ελλήνων Λογοτεχνών!
  Στην απονομή των βραβείων με συγκίνηση θυμάμαι, ότι στα λίγα λόγια που είπα κόλλησε το στόμα μου και ζήτησα από τη γραμματέα Κα Μαργαρίτα Κασάπογλου, να μου φέρει λίγο νερό!
  Πού να φανταστεί, λοιπόν, ο Ήρωας Ηλιάκης, ότι ο ψευτοπαλικαράς θα τον έτρωγε σ’ελιγμό αθέλητου καμικάζι, και το τραγικότερο, που να φανταστεί ακόμα, ότι οι αρμόδιοι θα το κατάπιναν με τη μία, σαν «Αυγό Μελάτο» και «Μούγκα, Μούγκα του Κερατά!»
  Έπρεπε να χαλάσουν τον κόσμο οι κύριοι αυτοί, γι’αυτή την περίπτωση, στην οποία παραβιάστηκαν κατάφωρα, όλα τα διεθνή κρατούντα και ισχύοντα, μηδέ εξαιρουμένης της διεθνούς πρακτικής!
Έπρεπε να αποταθούν σε όλα τα διεθνή φόρα, ΝΑΤΟ, ΕΟΚ, ΟΗΕ κτλ!


http://1.bp.blogspot.com/-OpfifabUGl0/VYZTj7TTvNI/AAAAAAAA1pE/lLfBHp-NeWo/s1600/nato-%25CE%25B1%25CF%2580%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BB%25CE%25AE-%25CE%25B7-%25CE%25B5%25CE%25BB%25CE%25BB%25CE%25AC%25CE%25B4%25CE%25B1.jpg
  Ειδικά το ΝΑΤΟ έπρεπε να πιεσθεί άγρια για την υλοποίηση των ισχυόντων σε περίπτωση εμπλοκής Αεροπορικού ατυχήματος, δύο κρατών μελών! Το θέμα το γνωρίζω καλά γιατί υπήρξα τακτικός αξιολογητής στο ΝΑΤΟ!
  Το ΝΑΤΟ είτε το ήθελε είτε όχι, έπρεπε να κληθεί να βγάλει το «Φίδι από την Τρύπα» έστω κι’αν η τρύπα ήταν Ελληνική και το Φίδι τούρκικο! Τώρα αν θα υπήρχε «δαγκωνιά» ας τη χαιρόντουσαν!
  Αν τότε ήταν σθεναρή η αντίδραση των αρμοδίων μας, ίσως να είχαν αλλάξει πολλά πράγματα στο Αιγαίο, που έχει καταστεί ένα μόνιμο OJT σχολείο εκπαίδευσης και προαγωγής των αδαών κάποτε Τούρκων πιλότων!
   Ας επανέλθουμε όμως στη ροή του θέματός μας! Ναι ακόμα, πού θα μπορούσε να φανταστεί τόσο ο Ήρωας όσο και ο Λαός, που δεν αντιλαμβάνεται και πολλά, ότι θα τους χρύσωναν ακόμα μια φορά το δηλητήριο χάπι!
Πώς; Με μια νεκρώσιμη ακολουθία, που έγινε οχτώ (8) ολόκληρες ημέρες, μετά την εξαύλωση του Ήρωα, συνοδεύοντας τα ψιχία της ύλης του, στην ύστατη επίγεια διαδρομή, χωρίς να μπορούν ν’αναλογιστούν οι «καημένοι,» ότι ο Ηλιάκης δεν ήταν εκεί!
Υπογραμμίζεται με ιδιαιτερότητα, ότι ο Ηλιάκης αναλήφθηκε στις 23/5/2006 ημέρα τρίτη και "ενταφιάστηκε" στις 31/5/2006 ημέρα τετάρτη, με καθυστέρηση οχτώ (8) ημερών! Απάντηση στην αδιανόητη καθυστέρηση έχω, απλά να τη δώσω δεν αντέχω!
C:\Users\Spiros\Desktop\iliakis-1.png
  Στο φέρετρο του Ήρωα τα μόνα που υπήρχαν ήταν: Ένα τμήμα της καμένης του Κάσκας, μέρος από το τριχωτό της κεφαλής του και το ατομικό του σωσίβιο!
http://1.bp.blogspot.com/-Cmo18ZR4EGs/UZ00qlcY2xI/AAAAAAAAvbM/Bzy9wS1IXUc/s640/haliibraim.jpg
  Τώρα για τους υπαίτιους αφού πω για το φυσικό Αυτουργό, που είναι ο παραπάνω εικονιζόμενος Τούρκος Σμηναγός και ψευτονταής Χαλί Ιμπραήμ, όπως και να’χει! Γιατί είτε με τον ένα τρόπο, είτε με τον άλλο, ο Ηλιάκης χτυπήθηκε «πισώπλατα», γιατί είναι βέβαιον ότι εμπλοκή δεν έγινε!
  Σχετικά με την παραπάνω φωτογραφία εφιστώ την προσοχή στους χρήστες του διαδικτύου, γιατί μερικές φορές την είδα δημοσιευμένη, σαν φωτογραφία του Ηλιάκη!
  Παραλείπω ν’αναφέρω τα σχετικά με τη σύλληψή του Τούρκου «φονιά» από το πλήρωμα Ελληνικού Ελικοπτέρου, και τη βίαια παραλαβή του από τους επιβαίνοντες τούρκικου Ε/Π, με αρχηγό πληρώματος γένους θηλυκού! Το όλο σκηνικό έλαβε χώρα πάνω σε εμπορικό πλοίο της Αργεντινής, που είχε περισυλλέξει αρχικά τον πιλότο!
  Τώρα όσον αφορά τους Ηθικούς αυτουργούς, ο Θεός να τους κάνει μόνο «Ηθικούς», τους αφήνω καταχωρημένους, με μαύρα γράμματα, όλους ανεξαιρέτως, στην κατηγορία των αυτονοήτων, αρχής γενομένης το 1974 και αμείωτα συνεχιζόμενης από τον «Τσαμπουκά» στα λόγια και «Γαλατά» στα έργα Mister “Mea Culpa!” Αυτόν που βύθισε το «Χόρα,» το «Σισμίκ» κτλ κτλ!΄
Όσο για την περίπτωση του Μαρτίου του 1987, με τη γενική κινητοποίηση των Ενόπλων μας δυνάμεων και το Πρωθυπουργικό διάγγελμα, προκειμένου να βυθιστεί το Σισμίκ, που σήμαινε σύρραξη! Έχω τούτο να πω: Σάββατο της 28ης Μαρτίου του 1987, ήμουν Αξιωματικός Υπηρεσίας στο Κέντρο Επιχειρήσεων του NATO/AIRSOUTH, δηλαδή το κέντρο επιχειρήσεων των Αεροπορικών δυνάμεων της Νότιοανατολικής του ΝΑΤΟ! Τα τηλέφωνα από την Ελλάδα είχαν σπάσει, τα Σούπερ Μάρκετ είχαν αδειάσει... τρελάθηκα, δεν ήξερα τί να κάνω, από την ησυχία που βασίλευε στους Νατοϊκούς! Πήρα κάποια στιγμή τηλέφωνο το Διευθυντή μου Σμήναρχο (Ι) Tjony Walker, από τον οποίον άκουσα τη φράση " Don't worry Spyros" "Μην ανησυχείς Σπύρο!"
http://www.tribune.gr/wp-content/uploads/2014/07/papandreou-andreas.jpg
  Ναι αυτόν εννοώ, που στιγμάτισε με όλες τις παθογένειες τη «Μεταπολιτευτική Ελλάδα» και που του ετοιμάζουν πανηγυρική γιορτή τον άλλο μήνα για την 20η επέτειο του θανάτου του! Ήδη έχουν αρχίσει οι αντεγκλήσεις μεταξύ παλαιού και νέου ΠΑΣΟΚ, για το ποιος θα τον πρωτοδοξάσει! Έτσι πας μπροστά Ελλάς κι’έτσι τους βιαστές σου Τιμάς!
  Ναι θα τον τιμήσουμε για τη προσφορά και επιρροή στους θλιβερούς απογόνους του, επιγόνους και ομολόγους του, με πρώτους και καλύτερους τους διαχειριστές της κρίσης των Ιμίων κτλ κτλ! Ταγάκια της Οκάς και τσιράκια του τίποτα, που έχουν καταστήσει τους καλύτερους Πιλότους του Κόσμου «Αφηνιασμένα Άλογα, με τα πόδια δεμένα!» Γιατί; Γιατί «Κρίμα στους λεβέντες, που έμελλε να έχουνε Ηγέτες Μαριονέτες!»
http://2.bp.blogspot.com/-UsxUjtL-LbY/U8z3XBB9dQI/AAAAAAAAMw0/eF4ufuRPMNI/s1600/254.jpg
  Ένα μόνο θα αναφέρω τον Ιούλιο του 1974 στην ουσία, έγινε η πρώτη κατάφωρη παραβίαση στο Αιγαίο, ενθαρρυμένοι οι Τούρκοι από τα διαδραματιζόμενα στην Κύπρο! Εκεί στην καρδιά του Αιγαίου καταρρίφθηκε όπως του άξιζε ο Τούρκος Αντισμήναρχος αρχηγός του σχηματισμού και ο Νο2, από τον πανικό του έχασε τον προσανατολισμό του, ξέμεινε από καύσιμα και πνίγηκε κοντά στη Χίο!
  Δέκα (10) ολόκληρα χρόνια, έκαναν έκτοτε οι θρασύδειλοι να μπουν στο Αιγαίο και ίσως να ξανάρχισαν όταν έμαθαν για την «περιποίηση» των πιλότων μας, από τους Κυβερνώντες!
 Τη στιγμή που η Ελλάδα έπρεπε να πνιγεί στα αγάλματα των δύο Πιλότων μας, κυρίως δε του συμμαθητή μου Ιωάννη Δινόπουλου και όχι να την εξαναγκάζουν στο σφαγιασμό, με τα δικά της χέρια, των Ηρωικών της παιδιών, αναστέλλοντας την ορμή και τη θέρμη των υπόλοιπων!
  Πάει μακριά ετούτη η βαλίτζα, που μας έφερε σήμερα στο σημείο, οι Άθλιοι να ζητούν και ρέστα δύο δισεκατομμυρίων $ από τον Έλληνα πιλότο Mirage 2000, που όπως λένε στις 8/10/1996 κατέρριψε τον τούρκο Ναίλ Ερντογάν, που φονεύθηκε!
  Θα τελειώσω, παραθέτοντας κάποιους στίχους μου, για το Μεγάλο και αδικοχαμένο μας Ήρωα!
C:\Users\Spiros\Desktop\ceb5cebaceb5ceaf-cf80cebfcf85-ceb1ceb5cf84cf8ccf82-ceacceb3ceb3ceb9cebeceb5-cf84ceb7-ceb3ceb7-e280a6cf86cf84ceb5cf81cebfcebacebfcf801.jpg
ΚΩΣΤΑΣ ΗΛΙΑΚΗΣ
23/5/2006
«Ήταν μια μέρα αποφράς, μέρα αλήστου μνήμης!
Μέρα βαριάς κληρονομιάς και παρακαταθήκης!»
C:\Users\Spiros\Desktop\hqdefault.jpg
«Σ’αυτόν που Δόξα Έτεκεν
Τιμής Αιγαίου Ένεκεν!»


Έμαθες Κάστρο να φυλάς, φορώντας παρωπίδες
και τους Ικάρους να τιμάς στου Έθνους τις Ελπίδες!


Το Κάστρο το’λεγαν Ελλάς, τις Πύλες Θερμοπύλες!
Τον Όρκο ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ, Μοίρες τις Πολεμίστρες!


Το’ξερες κλήρους πως τραβάς, με στόχους κι’αστοχίες
και μαργαρίτες πως μαδάς σε τύχες κι’ατυχίες!


Μια μέρα σ’ώρα προσφοράς, ηχήσαν οι σειρήνες
και’συ σαν άνεμος ορμάς, ζωσμένος με ευθύνες!


Μπλόκο στο διάβα συναντάς, στημένο απ’αγύρτες
μικρασιάτες της οκάς και δολοπλόκους Θύτες!


Πέφτεις Αϊτέ μου και σκορπάς, κύτταρα, σάρκες, ίνες
κι’ότι μαζί σου κουβαλάς, απ’τις φθαρτές σου ύλες!
C:\Users\Spiros\Desktop\90746087.jpg
Πνεύμα εκείθεν μονομιάς κι’οι ίνες ηλιαχτίδες!
Ήλιος Ανέσπερης τροχιάς στου Έθνους τις Ελπίδες!

Αιωνία σου η Μνήμη
Ηρωά μου!
Η προσφορά σου ανεκτίμητη
σε θέματα ηθικού και πείσματος
στους Συναδέλφους των επάλξεων
όλων των τάξεων!


                                                                   Με Τιμή
                                                                    Σπύρος Κίκερης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου