Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2024

Η ΠΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΑΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΑΝΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ!

 

Η 1η Πτήση του ΚΑΑΝ!

 και επειδή ο Πανικός

είναι «Γεγονός!»



«Ρεαλισμός κι’εξωπραγματισμός!»

 *ΚΑΑΝ: Είναι όνομα που δίνονταν σε Μογγόλους Διακεκριμένους Πολέμαρχους!

   *Και επειδή ο πανικός είναι γεγονός και επειδή του Χουντοκράτη Ταγού αλλού βρίσκεται ο βασικός σκοπός, ας δούμε το θέμα με λίγη περισσότερη αυτοσυγκράτηση, ψυχραιμία, μα προπαντός ρεαλισμό!

   *Το γιατί κόπτεται αρχικά! Μα για κάποιους Δήμους ασφαλώς πρωτευόντως Κωνσταντινούπολης, Αγκύρας κτλ, θέλει να τους κερδίσει πλειοψηφικά, δηλαδή «Δημοκρατικά», γι’αυτό και βάζει τα δυνατά του στο ιδανικό «όπιο» των Τούρκων! Βέβαια οι Δήμοι είτε έτσι είτε αλλιώς θα παρθούν!

    *Τώρα για πάμε στο Τούρκικο υπέρ αεροπλάνο «Τουρκικής Κατασκευής», που η Τουρκική Βιομηχανία άρχισε την κατασκευή του το 2016 ως TF-X για να συμπράξει με την Βρετανική Εταιρεία BAE το 2017 έναντι του ποσού των 125 εκ. $! Οι Κινητήρες του Είναι Αμερικανικής Κατασκευής της General Electric F-110 Αντίστοιχοι του F-16! Για τον εξοπλισμό σε λίγο!


   *Όσο για την «Πτήση», ο χαρακτηρισμός μου βαρύς ήταν «παρά φύση!» Γιατί; Θα το εξηγήσω το γιατί κι’όποιος διαθέτει στοιχειώδη αντίληψη Αεροπορική αρκούντως θα το αντιληφθεί: «Ο πιλότος το πέταξε σα να μετέφερε καφέ, με τίγκα το φλιτζάνι παλεύοντας να μην του χυθεί! After Burner – μετάκαυση – ούτε καν χρησιμοποιήθηκε! Το Σύστημα προσγειώσεως ομοίως ούτε καν ανασύρθηκε, εκτιμώ το ίδιο συνέβη και με όλες τις επιφάνειες! Η μέγιστη ταχύτητα που επιτεύχθηκε ήταν αυτή των 240 Knts – Ναυτικών Μιλίων – και το μέγιστο ύψος πτήσης, το ύψος των 8.000 ποδών! Για ελιγμούς το ξεπερνάμε, γιατί ούτε καν αξίζει να το συζητάμε! Αξιοσημείωτο ότι καθ’όλη τη διάρκεια της πτήσης το ΚΑΑΝ, συνοδεύονταν σε κλειστό σχηματισμό από δύο F-16, πιθανώς για ενθάρρυνση του «Δοκιμαστή!» Συνοψίζοντας όσο Αεροπόρος ήταν ο Ρετζέπ, τόσο Αεροπλάνο 5ης Γενιάς ήταν κι'αυτό!


   *Συνοψίζοντας, θα τολμούσα να πω ότι αυτό που πέταξε ήταν ένα «κουφάρι» με δυο κινητήρες F-16, που δε δούλεψαν ούτε κατά διάνοια σε μέγιστες επιδόσεις! Ο εξοπλισμός του θα πρέπει να ήταν μηδαμινός ηλεκτρονικά, με βασικά όργανα – υψόμετρο, ταχύμετρο, ανόδου, καθόδου, τεχνητό ορίζοντα κτλ – Αεροσκαφών της δεκαετίας του 1950, γιατί αντικειμενικός σκοπός ήταν οι εντυπώσεις! Οι εντυπώσεις σε χαχόλους!

    *Ας δούμε τώρα το θέμα χρονικά κοιτώντας πίσω σε αντίστοιχες κατασκευές Α/Φ προς εξαγωγή ασφαλέστερων συμπερασμάτων!

*Σημ. Για τις τιμές ομολογώ ότι όσο πιο πολύ έψαχνα τόσο πιο πολύ έμπλεκα, οι παράμετροι πολλοί και είναι εύλογο!

   *Α/Φ Rafale η κατασκευή του άρχισε στα μέσα της δεκαετίας του 1970, η πρώτη του παρουσία  το 1985, η πρώτη του πτήση στις 4 Ιουλίου του 1986! Το 1988 έως 1999 η κατασκευή του πάγωσε, λόγω οικονομικών  και στην αγορά βγήκε το 2004! Το κόστος αγοράς του κάπου μεταξύ 40 και 50 εκ. $!

   *Α/Φ F-16 η κατασκευή του άρχισε το 1972, η πρώτη του πτήση έγινε στις 2/2/1974! Σε ενεργό υπηρεσία εισήλθε το 1978! Κόστος ανά μονάδα περίπου 15 + εκ.$

   *Α/Φ F-18 1η Πτήση 18/10/1978 σε παραγωγή το 1997 και σε  ενεργό υπηρεσία το 1999 ! Το κόστος ανά Μονάδα από 29εκ -57 εκ$!

   *Α/Φ F-35 1η πτήση 15 Δεκεμβρίου 2006 με πρώτη παρουσία το 2016! Το κόστος ανά μονάδα 100 εκ – 130εκ.$

   *Τώρα αν θα βγει και πότε το ΚΑΑΝ σε παραγωγή και που θα έχει φτάσει το κόστος του «οψόμεθα», όμως ας πούμε ότι κάπως έτσι ο επίσημος πληθωρισμός της Τουρκίας έχει υπερβεί το 300%, με την πείνα του Λαού να χτυπάει κόκκινο εδώ και πολύ καιρό!

   *Συνοψίζοντας, τα χρυσά «κλειδιά» είναι για χρυσές πόρτες κι’εκεί οι χρυσές πόρτες είναι μόνο στα παλάτια με τα καράτια και τα «καντάρια»  τρέλας του Ερντογάν! Εκεί που μάλλον βρίσκονται και τα πλάνα του ΚΑΑΝ! Εκείνοι είπαν ότι το Α/Φ θα βγει μετά το 1930, μια απολύτως αόριστη φράση!

   *Όσο για την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (ΕΑΒ) το πρόβλημά της δεν ανάγεται σε Ανθρώπινο Δυναμικό, ούτε σε Εξοπλισμό, αλλά σ’ένα «σαράκι», που ενέσκηψε τέλος του 1981, από αυτά που έσπειρε κάποιος Ελεεινός και τρις Άθλιος «Ταγός» κι’έκτοτε τρώει αενάως τα σωθικά της δύστυχης Ελλάδος! Καθώς ένα μαράζι που κατατρύχει την Κοινωνία μας, θέλοντας να τη μεταφέρει έναν Αιώνα και, πίσω, εκεί κάπου στο 1917, για να τη «σώσει!»


   *Σταματήστε λοιπόν τη Συνδικαλιστική φθορά και την αριστερή φορά, φέρτε τα υλικά και αναθέστε στον Ηλία το Σοφιανό το Project νέου Μαχητικού 5ης Γενιάς και αν σε δύο χρόνια δεν είναι έτοιμο, εγώ δέχομαι Δημόσια να λοιδορηθώ και αιώνια να στιγματισθώ με αναθεματισμό!

   *Τώρα γιατί τον Ηλία Σοφιανό; Γιατί είναι χαρακτηριστική περίπτωση της Ελληνικής κακοδαιμονίας και νοοτροπίας! Δεν είναι ότι από τα σπάργανά του ασχολήθηκε με τις πτήσεις, ούτε ότι ο άνθρωπος έχει όλα τα πτυχία Χειριστού και όλα τα πτυχία Τεχνικού, Επιθεωρητού, αξιολογητού!



   *Είναι η Μανία Κατασκευών που έχει, παρά τις οικτρές απογοητεύσεις που έχει κατά καιρούς δεχθεί και τον έχουν εξαναγκάσει μοναχό του να πορευτεί, φτάνοντας επιχειρηματικά στον Αεροπορικό Τομέα ψηλά! Πολύ ψηλά! Με επαγγελματική Σχολή Πιλότων! Με το μεγαλύτερο στόλο Στροφειοπτέρων στην Ελλάδα κτλ κτλ!

   Είναι ότι το 1978 αυτός ο Άνθρωπος κατασκεύασε μόνος του το πρώτο Αεροπλάνο στην Ελλάδα, κατά βάση αναλογικά στην τρώγλη του σπιτιού του στους Αγίους Αναργύρους! Η πρώτη του πτήση έγινε με επιτυχία στο Τατόι, με διθυράμβους στη δημοσιογραφία!

   *Αυτόν λοιπόν τον άνθρωπο αντί να τον τιμήσει και αξιοποιήσει η Πολεμική Αεροπορία και κατ’επέκταση η Πατρίδα, τον τιμώρησε – μιλώ ειλικρινά – για παράνομη στάθμευση Ιδιωτικού Α/Φ μπροστά από το Πύργο Ελέγχου του Τατοίου, κι’εκείνος ήταν μόλις στο βαθμό του Επισμηναγού (Ι)!


   *Είχα την Τιμή να γνωρίσω τον άνθρωπο αυτό από κοντά, να δουλέψουμε στην ίδια εταιρεία ιδιωτικά, να ψάχνουμε μαζί για δουλειά κτλ κτλ! Είναι έντεκα (11) χρόνια μικρότερός μου και στον Αεροπορικό Επιχειρηματικό Τομέα, θα πάει ιδιωτικά ακόμα πιο ψηλά, παρακολουθώντας με λύπη την Πατρίδα του στον «κρατικό τομέα» να κινείται ακόμα οπισθοδρομικά!

   *Και για να κλείσουμε καθώς πρέπει, όχι ότι υποτιμώ τους Τούρκους στον κατασκευαστικό τομέα, προηγούνται από μας αρκετά κι’αν δεν αλλάξουμε μυαλά η απόσταση αυτή θ’αυξάνει σταθερά!

   *Στον πόλεμο του άμεσου μέλλοντος τον πρώτο ρόλο και λόγο θα έχουν οι δορυφόροι και μικροδορυφόροι, καθώς τα Βαλλιστικά που θα κατευθύνονται από τα μέσα αυτά και οι Τούρκοι σ’αυτά υπολογίζεται ότι είναι  σύμφωνα με τους ειδικούς 25 χρόνια μπροστά!

2 σχόλια:

Αφήστε το σχόλιό σας