Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

Της Μάνας η Γιορτή 9/5/2021


ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ Η ΓΙΟΡΤΗ!

*Δεν είχα πρόθεση να γράψω σχετικά, αυτή τη χρονιά
όμως με παρέσυρε η περιρρέουσα ατμόσφαιρα,
καθώς ο πρωτόγνωρος στο διαδίκτυο κατακλυσμός Ευχών
που σαν σάλπιγγες ήχησαν και τις μνήμες μου ξύπνησαν!

*Πολλές του Κόσμου οι Γιορτές
μα σαν αυτή καμία!

*Στις Μάνες όλου του Κόσμου!

 «Πολλές του Κόσμου οι Γιορτές μα σαν αυτή καμία
συχώρα με Παρθένα μου, γλυκιά μου Παναγία
μόνο σαν Μάνα αν σε δω, έστω κι’αν είσαι Θεία
τότε μ’εκείνη θα σε δω στην ίδια την ευθεία!»

*Στη Μάνα μου!

   «Δε ξέρω που είσαι! Δε ξέρω πως είσαι! Δε ξέρω αν είσαι!
Ένα ξέρω κι'αυτό μου φτάνει, "πως μέσα σου είμαι και μέσα μου είσαι!»

*Μανούλα μου!

Όλος ο Κόσμος σε μια Λέξη! Όλος ο πόνος κι'όποιος αντέξει!
"Μανούλα μου!" 
Λάκη μου, πέστο της, για Χάρη μου!

*Η Επίκληση αφορά το σχετικό τραγούδι του Μάνου Χατζιδάκι, που ερμηνεύει απαράμιλλα στο παράπονο ο Συμπατριώτης 
και Φίλος μου αείμνηστος Λάκης Παπάς!
* Η ταυτότητα για όποιον επιθυμεί: https://www.youtube.com/watch?v=uMUSQ5U0YlQ

*Και δε μ’έφταναν όλα αυτά, αργά το βράδυ
έγραψα νε συγκίνηση και το ακόλουθο!

*Είς «Ακατάλυτος Δεσμός!»

Η Έμπνευση στην Αιτιότητα σήμερον ξεπερνά την Αιωνιότητα! 
Η σχέση Αιτίου κι’αιτιατού σε οίστρο βρίσκεται σήμερα,
λες και η Γιορτή είναι του Θεού! 
Είς ο άλυτος δεσμός και Είς ο ακατάλυτος! 
Ο πρώτος κι’αν Γόρδιος εκλήθη εύκολα ελύθη! 
Ο δεύτερος ομφάλιος που εξ’αρχής εκλήθη,
ουδέποτε κατελύθη ούτε από τη λήθη!


                      

                                   

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας