Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

ΑΓΥΡΤΕΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ

 C:\Users\Spiros\Desktop\spyrosdoc.jpg
Σπύρου Κίκερη
ΑΓΥΡΤΕΙΑ - ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ!
C:\Users\Spiros\Desktop\ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ\ffdcb7d137e346157d1e8ff378459cf6_XL.jpg
  Συνεγειρόμενος από αισθήματα αλληλεγγύης, προς τους συνανθρώπους μου, που ενδεχομένως έχουν πέσει θύματα εξαπάτησης και εκμετάλλευσης, από επαγγελματίες «αγύρτες», σε μέσα άκρως απαραίτητα σήμερα, του κεφαλαίου της επικοινωνίας (Τηλέφωνα – Διαδίκτυο), προβαίνω σ’αυτή τη γραφή!
  Μια γραφή, επιπλέον, για σκοπούς συνέγερσης και προλήψεως μελλοντικών θυμάτων, αγυρτών, του συγκεκριμένου είδους, λόγω «προσφορών!»
C:\Users\Spiros\Desktop\ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ\tele.jpg
  Αλήθεια, ποιος είναι εκείνος σήμερα, που δεν έχει αγανακτήσει, από τις τηλεφωνικές οχλήσεις δελεαστικών προσφορών, διαφόρων εταιρειών; Ουδείς!
  Ας δούμε, λοιπόν, αυτούς τους γλυκύτατους, μελιστάλακτους και δουλοπρεπέστατους πωλητές, πως σιγά σιγά σε απρεπέστατους, αγενέστατους και δόλιους εκβιαστές μετατρέπονται!
  Θα εκθέσω την προσωπική μου περίπτωση, προς συνετισμό και παραδειγματισμό, αφύπνισης, προσοχής και αποφυγής, δυσάρεστων, επιζήμιων και ψυχοφθόρων περιστατικών, σε μια εποχή πολυδιάστατης κρίσης.
Αποτέλεσμα εικόνας για wind hellas
  Τύγχανα, σα χάνος στο εύκολο δόλωμα, μακροχρόνιος πελάτης, μιας τηλεφωνικής εταιρείας, αποκλειστικά όχι τόσο λόγω της παρεχόμενης εξυπηρέτησης, όσο λόγω τιμών, που μου προσφέρθηκαν, στο Γραφείο φίλου κτηνιάτρου, από μαιτρ του είδους πωλητή, που είχε έλθει γι’αυτόν το σκοπό!
  Έτσι πήρα το πρώτο και τελευταίο συμβόλαιο που έχω στα χέρια μου, από την υπόψη εταιρεία, με χρονολογία 8/6/2013! Δεν είχε συμπληρωθεί καν διάστημα έξι μηνών και συνέταξα την πρώτη επιστολή διαμαρτυρίας για αθετήσεις υπεσχημένων!
  Τώρα είτε έτσι, είτε αλλιώς, παρά τα αδιάλειπτα παράπονά μου, παρέμεινα στην υπόψη εταιρεία, μέχρι πρότινος. Σ’αυτό συνέτεινε κυρίως, η αλλαγή συμβάσεων, που έκανε η ίδια, δυστυχώς ερήμην μου, μη δίνοντας ιδιαίτερη σημασία, λόγω λοιπών απασχολήσεων!
  Εν πάση περιπτώσει ας έρθουμε στο προσκήνιο, που αποτέλεσε και την αφορμή πυροδότησής μου, με επώνυμες καταγγελίες της εταιρείας αρμοδίως!
C:\Users\Spiros\Desktop\ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ\8A4387D06EC447753F99C466EF9488C8.jpg
  Τα γεγονότα πυροδότησής μου, έχουν σαν αφετηρία δημιουργίας την 21/05/2016, όταν και αγόρασα ένα κινητό, από υποκατάστημα της εταιρείας στο Μαρούσι.
  Εκεί ο υπάλληλος μου είπε ότι μπορεί η τιμή να μειωθεί κατά 30 ευρώ, λόγω επιδότησης από την εταιρεία! Σε ερώτηση αν υπάρχει οποιαδήποτε δέσμευση, από τη λήψη! Μου απάντησε με σαφήνεια «όχι!»
  Στη συνέχεια και επειδή το υφιστάμενο συμβόλαιο με την εταιρεία, που ποτέ δεν το είδα, έληγε στις 12/8/2016, απέστειλα ηλεκτρονικά αίτημα, αρχές Ιουλίου, με το οποίο παρακαλούσα για όρους νέου συμβολαίου, προς λήψη απόφασης περί ανανέωσης ή μη της σύμβασης!
  Μου στάλθηκε απάντηση, με τη γνωστοποίηση ότι έχει πραγματοποιηθεί αναβάθμιση στις 11/05/2016, με έναρξη συμβολαίου 12/08/2016 και διάρκεια 18 μηνών!!!
  Κατόπιν αυτής της απάντησης, απέστειλα πάλι ηλεκτρονικά, και κατόπιν συνεννοήσεως με τον προϊστάμενο καταστήματος Αμαρουσίου σχετικό μου έγγραφο (14/07/2016), εκφράζοντας την απορία μου και ζητώντας εκ νέου, το συμβόλαιό μου αναβαθμισμένο, κατά την κρίση της εταιρείας, ως προς την τιμή, συμμεριζόμενη την ολοένα επιδεινούμενη οικονομική κατάσταση που σα συνταξιούχο Δημοσίου, με αφορά ιδιαίτερα! Τη γραφή μου έκλεινα με την παράκληση, όπως το νέο μου συμβόλαιο, αποσταλεί στο κατάστημα της οδού Ερμού στο Μαρούσι, το οποίο και προτίθεμαι να επισκεφτώ στις 21 ή 22 Ιουλίου!
  Ουδεμία απάντηση έλαβα, παρά τις συνεχείς οχλήσεις! Αξιοσημείωτο τυγχάνει το γεγονός ότι αφού ζήτησα τη Δνση από το υποκατάστημα, για τα κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας, εξαναγκάστηκα να μεταβώ εκεί, προς απευθείας συνεννόηση! Ντρέπομαι όμως να ομολογήσω, ότι δεν μου επέτρεψαν την είσοδο σ’αυτά, άνδρες ιδιωτικής Ασφάλειας!
  Κατόπιν τούτων απέστειλα συστημένη επιστολή με θέμα «Παράπονα Συνδρομητή» και ημερομηνία 4/08/2016 εκφράζοντας έντονα τη διαμαρτυρία μου, για την απαράδεκτη συμπεριφορά της εταιρείας απέναντί μου!
  Στη συνέχεια αφού μετέβηκα στο κατάστημα Ερμού και’γω δε ξέρω πόσες φορές, απέστειλα στο ίδιο κατάστημα, εγγράφως (ηλεκρονικά) στις 10/10/2016 τα παράπονά μου, που πλέον περιείχαν και την εξωφρενική αύξηση του μηνιαίου κόστους χρέωσης κατά 16.73 ευρώ!
  Με το υπόψη mail εξέφραζα την απορία που διατύπωσα ως εξής: « δίνετε σ’έναν συνεπέστατο επί σειρά ετών πελάτη σας, επιδότηση 30 ευρώ, με ξεκάθαρη πρόθεση δολιότητας να σας επιστρέψει ποσόν 301.14 ευρώ σε διάστημα 18 μηνών!
  Τούτο ανέγραψα, συνιστά εν ψυχρώ, ντροπή και προσβολή αίσχιστου είδους, εκ προμελέτης δε εξαπάτηση! Γι’αυτό πριν προβώ στις ενδεδειγμένες ενέργειες καταγγελιών, κατά τα κεκανονισμένα, παρακαλώ για την άμεση ενημέρωσή μου!
  Έκτοτε αφού μετέβηκα στο κατάστημα Ερμού, πάμπολλες φορές, λαμβάνοντας πάντα την υπόσχεση, ότι θα με πάρουν τηλέφωνο, από τα κεντρικά!
C:\Users\Spiros\Desktop\ext.jpg
  Αναγκάστηκα αηδιασμένος, από την απαίσια συμπεριφορά, των ανεύθυνων της σοβαρής υποτίθεται εταιρείας, να μεταβώ στις 21/11/2016 σε κατάστημα άλλης τηλεφωνικής εταιρείας στην Πεύκη, όπου και διαμένω, ζητώντας τη σύνδεσή μου στα δικά της δίκτυα! Επιστρέφοντας άρχισα τη σύνταξη των υπόψη καταγγελλομένων, σε αρμόδιο φορέα, για τον οποίο, ομοίως για λόγους προλήψεως, θα σας ενημερώσω εντός ολίγου!
  Το αποκορύφωμα, του υπόψη θέματος! Στις 22/11/2016 και ώρα 15:47, δηλαδή μία ημέρα, από την αίτησή μου σε άλλη εταιρεία, με πήρε κάποια κυρία τηλέφωνο, υπάλληλος της προηγούμενης εταιρείας!
  Αφού αφόρητα με πίεσε να της εξηγήσω, της εξήγησα λεπτομερώς μέσα από έναν έντονο εκνευρισμό μου, που παρακώλυε σημαντικά τη φυσική μου ευγένεια!
  Κάποια στιγμή, μου είπε ότι θα πληρώσω βαριά πρόστιμα και η επιβάρυνση από την άλλη εταιρεία θα είναι μεγάλη! Της είπα να κάνουν ότι καταλαβαίνουν και ότι εγώ την εταιρεία τους την έχω σιχαθεί και δεν επιθυμώ πια καμία επαφή!
  Αφού διαπίστωσε την απόλυτη αποφασιστικότητά μου, για τη θέση μου, άρχισε να μου κάνει επανειλημμένα άκρως δελεαστικές προτάσεις, για την παραμονή μου, τις οποίες, με ασυνήθιστη εμμονή και πίεση μου ανέφερε, παρά τον αρνητισμό μου, που έκλεισε με τη φράση «Η ψυχή μου και τα νεύρα μου, δεν μου επιτρέπουν να εξαγορασθώ! (Η συνομιλία, έχει καταγραφεί).
  Κατόπιν των ανωτέρω αγαπητοί μου φίλοι, έχετε τα μάτια σας δεκατέσσερα, γιατί περιβαλλόμεθα, από αγύρτες, που χτυπούν ανελέητα, χωρίς να σε ρωτούν, βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος σε μία πολιτεία, που ασταμάτητα καταρρέει, σε όλους τους τομείς, εκμεταλλευόμενοι κυρίως, ανθρώπους απονήρευτους, αγράμματους, επιπόλαιους, αφελείς ή μειωμένης κρίσης και αντίληψης, λόγω ηλικίας!
  Όμως επειδή σ’ετούτο το μπάχαλο, πολύ δύσκολα, μπορεί να βρεις το δίκιο σου και πρέπει σκληρά να πολεμήσεις γι’αυτό, εγώ σας λέω για το δικό μου αγώνα και τη δικαίωσή του εν τέλει, προς αφύπνιση, προσοχή, εγρήγορση και μαχητικότητα, γιατί είναι ντροπή, μετά από τόσους αγώνες, που έδωσες στη ζωή σου, να σε δουλεύουν αγύρτες!
C:\Users\Spiros\Desktop\duo-nees-demosies-diabouleuseis-tes-eett_8q71.640.jpg
 Αναγκάστηκα ν’απευθυνθώ στην ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) διάβασα ότι έχει συσταθεί και λειτουργεί σε Ευρωπαϊκά πλαίσια, λυπάμαι όμως να πω ότι έχει ήδη αρκούντως εξελληνισθεί!
  Στις 29/11/2016 έλαβα ηλεκτρονικά απάντηση από την ΕΕΤΤ, με την οποία μου γνωστοποιήθηκε η λήψη της καταγγελίας μου και η αποστολή της στη WIND, με προθεσμία για απάντησή της, την 28/12/2016.
  Στις 27/12/2016 μου κοινοποιήθηκε από τη Wind, η απάντηση που είχε βασικό αποδέκτη την ΕΕΤΤ. Tο περιεχόμενό της, ούτε κατανόησα, ούτε και υποτυπωδώς συμμερίστηκα!
  Μετ’ ολίγον έλαβα και το «Χαράτσι» της Εταιρείας εν είδει Θανατηφόρω πελέκει, ως ανταμοιβή μου, για τη συνεπέστατη συναλλαγή μου επί διαστήματος τεσσάρων περίπου ετών, ανερχόμενο στο ποσόν των 473.83 Ευρώ και ημερομηνία εξόφλησης την 8/1/2017.
  Στις 17/1/2017 κλήθηκα τηλεφωνικά από Δικηγόρο της Wind, που μου ζήτησε την εξόφληση του χρέους! Εξήγησα στη δικηγόρο ότι τελώ εν αναμονή απάντησης από την ΕΕΤΤ! Την ίδια ημέρα απέστειλα ηλεκτρονικά μήνυμα στην ΕΕΤΤ παρακαλώντας για τη λήψη της αναμενόμενης απάντησης με τις θέσεις της.
  Με τεράστια έκπληξη είχα τηλεφώνημα την επομένη από υπάλληλο της ΕΕΤΤ, που μου είπε ότι δε στέλνουν απαντήσεις στους καταγγέλοντες και τις απαντήσεις τις δίνουν οι πάροχοι!!! Εδώ τα λόγια χάνονται, γιατί ανατρέπονται στοιχειώδεις κανόνες αλληλογραφίας, που καθορίζουν τους ρόλους αποδεκτών. προς ενέργεια και προς πληροφόρηση!
Σχετική εικόνα
  Κατόπιν των ανωτέρω και επειδή ορκίστηκα ότι εγώ τέτοιου είδους χαράτσια, δεν πρόκειται να πληρώσω, απευθύνθηκα φυσικά εγγράφως με Αίτημα Συμβιβαστικής Επίλυσης της Διαφοράς, προς τον Συνήγορο του Καταναλωτη.(24/1/2017) αναλύοντας όλη την ιστορία και καταλήγοντας στην ακόλουθη παράγραφο
  Κατόπιν των ανωτέρω, δεν έχω παρά να σας επισυνάψω τα σχετικά έγγραφα καθώς φωτοτυπία του δελτίου ταυτότητάς μου, παρακαλώντας σας, για την κατοχύρωση της προστασίας μου, σαν άψογου έλληνα πολίτη, στην όποια μέχρι σήμερα συναλλαγή μου, με οποιονδήποτε. Και επιπρόσθετα σαν ενός Έλληνα Πολίτη, που υπηρέτησε την Πατρίδα του με την ειδικότητα του Ιπταμένου της Σχολής Ικάρων, σε Διοικήσεις Μάχιμων Μονάδων και Προμαχώνων του Αιγαίου καθώς Υπηρετήσεις σε Εθνικά και Πολυεθνικά επιτελεία, που τη ψυχή του γέμισαν με αξιοπρέπεια, Τιμή και υπερηφάνεια!
  Στον προμηθευτή απευθύνθηκα όπως από τα έγγραφα που αναφέρω και επισυνάπτω, προκύπτει.
Αποτέλεσμα η αναφορά μου (2757/26/1/2017) αποστάλθηκε στη Wind, με υποχρέωση υποβολής πρότασης, προς επίλυση της υπό κρίση διαφοράς εντός 10 ημερών!
  Στις 30/3/2017 έλαβα έγγραφο από το συνήγορο, που με καλούσε ομού με τη Wind, στα γραφεία του συνηγόρου (2/5/2017/11:00), για την επίτευξη συμβιβασμού! Υπογραμμίζεται ότι η συνάντηση αυτή δεν έγινε ποτέ, γιατί ωστόσο η εταιρεία φρόντισε και με E-mail και τηλεφωνικά να με ειδοποιήσει για την τακτοποίηση του θέματος!
  Με την επίσκεψή μου στο γραφείο Αμαρουσίου της εταιρείας, προς οριστικό κλείσιμο του λογαριασμού, οι δύο υπάλληλοι στο άνοιγμα του λογαριασμού, αναφώνησαν τη φράση «τι έγινε εδώ!»
  Στη συνέχεια μου είπαν το υπόλοιπο του λογαριασμού είναι 37.20, προσθέτοντας και να μην το πληρώσετε, δεν πρόκειται να σας πει κανείς τίποτα, για να λάβουν την απάντηση «Δε συνηθίζω ν’αφήνω χρέη!»
C:\Users\Spiros\Desktop\ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ\telecommunicationsjpg.jpg
  Η ανάγκη επικοινωνίας, στην επιδεινούμενη ραγδαία απομόνωση του ανθρώπου, ένεκα πολλαπλών υποχρεώσεων, είναι εκ των ων ουκ άνευ σήμερα, δε μπορεί όμως αυτή η ανάγκη, να γίνεται λαιμητόμος εκμετάλλευσης, χωρίς φόβο και με ανενδοίαστο θράσος!

                                                                                           Με Τιμή
                                                                                      Σπυρίδων Κίκερης

. Επισυναπτόμενα Έγγραφα, αναφοράς
  1. Απόδειξη Αγοράς τηλεφώνου, με αφαίρεση επιδότησης.
  2. Απάντηση wind (Κα Οικονόμου) στο αίτημά μου.
  3. Αίτημα 14/7/2016.
  4. Συστημένη Επιστολή Παραπόνων (4/8/2016) (Φύλλα δύο)
  5. Email Παραπόνων 10/10/2016
  6. Απόδειξη πληρωμής προ αύξησης.
  7. Απόδειξη πληρωμής μετά αύξηση.
  8. Εξέταση Καταγγελίας (Γνωστοποίηση ΕΕΤΤ)
  9. Απάντηση Wind προς ΕΕΤΤ
  10. Λογαριασμός Προστίμου
  11. Αίτηση Απάντησης από ΕΕΤΤ

                                                                                      

1 σχόλιο:

  1. ΑΥΤΟ ,ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΟ ΤΡΙΕΤΙΑΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ,ΟΤΙ ΜΕ ΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥΣ ΜΟΥ ΑΠΕΣΤΕΙΛΑΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ 347,50 Ε ΠΕΡΙΠΟΥ ,ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ , ΕΣΤΕΙΛΑ ΕΓΓΡΑΦΟ ,ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ WIND KAI ZHTHΣΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΌ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ,ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΣΥΝΒΟΛΑΙΟΥ ,ΑΝΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΠΗΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΔΙΕΤΟΥΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ,ΑΡΝΗΘΗΚΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΑΛΗΤΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΣΜΟ ,ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΑ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ,ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΓΙ"ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ! ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ,ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΧΡΩΣΤΑΩ 37,50 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας