Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

ΤΡΙΣΥΠΟΣΤΑΤΟ ΤΟ ΧΡΕΟΣ! 116 ΠΜ 9/6/2023!

 

*Τρισυπόστατο το Χρέος στην επιτομή του  δέους

σε Αητούς και Συναδέλφους, Άγγελους και Αρχαγγέλους!


*Ποτέ δεν είχα φανταστεί αυτά που σε δυο μέρες – 9 και 10/6/2023 - έζησα σε ότι μια ζωή ονειρεύτηκα και παράφορα ερωτεύθηκα!

*Πριν αρχίσω σε μια κατεπείγουσα, από επίκληση ψυχής και συνείδησης, ύψιστη επιταγή γραφής, οφείλω πρωτευόντως να ευχαριστήσω τον ανυπέρβλητο Συνάδελφο Πτέραρχο (Ι) Σάκη Χριστοδούλου, για την Ύψιστη Ιδέα και τη Σάρκωσή της!

*Ιδέα που ήθελε είκοσι και έναν (21) τέως Μάχιμους Αετούς επιζητούντες πείσμονα την αδρεναλίνη που μακράν τους λείπει να οδεύουν εν σχηματισμώ με είκοσι (20) μηχανές μεγάλου κυβισμού για μια τρισυπόστατη Ιεραποστολή απόδοσης Τιμών σε πανάξιους αναληφθέντες συναδέλφους διαφόρων κατηγοριών!!!


Ποιος Είδε Αητούς στην Άσφαλτο!

Ποιος είδε Αητούς στην Άσφαλτο

κλειστό σχηματισμό

κι’αυτός να τους ακολουθεί

με Χόντα κι’εκατό!


Ποιος είδε Αητούς στην Άσφαλτο

ποιος ειν’ ο  Τυχερός;

Το χρόνο ποιος είπε άσπλαχνο

που τόσο ειν’ σκληρός!

 

Ποιος είδε Ικάρους στη στεριά

σε σταθερές γραμμές

σα διαβατάρικα πουλιά

σ’ιεραποστολές!

 

Ήμουν εγώ ο τυχερός

εγώ ο ουραγός

ο πλέον γέρικος Αητός

κι’ο νους μου Ουρανός!

 

Που λόγια να’βρω να σου πω Σάκη σ’ευχαριστώ!

Π’αυτό που έκανες Θαρρώ μου πήρε το Μυαλό!

Σάκη δε ξέρω αν πετώ, στη Γη μας αν πατώ!

Τη Γη μας νιώθω Ουρανό και σένα Σταυραϊτό!

Γι’αυτό που έκανες θαρρώ μικρό το φχαριστώ

μα σα διαβάσεις το γραπτό, Ίσως ξεχρεωθώ!

 

*Ναι είχαμε αρχίσει από την Ιδέα, ιδέα που ας την πούμε για να ξανασυνδεθούμε! Πηγαίναμε όλοι παρέα αυτοί είκοσι ένα (21) μ’οπισθοφυλακή εμένα, δυο μέρες να’βγουν πέρα μ’αισθήματα μοιραία και με χαρά μπλεγμένα!


*Βλέπετε η συγκυρία συνηγορούσε θαρρείς αμετάκλητα, πειστικά και υπερβατικά!  Έξι (6) Ακριβώς Μήνες από το ουράνιο ταξίδεμα συνεπεία καρδιακής ανακοπής κατά τη διάρκεια εγχείρησης καρδιάς του Ανυπέρβλητου Συναδέλφου μας, άφθαστου Πιλότου Δημήτρη Τζάννες καθώς φανατικού Λάτρη πέραν των άλλων της υπερβολής στην ταχύτητα τόσο με αυτοκίνητα όπως Lotus για παράδειγμα και μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού!


*Την παρέλευση είκοσι (20) μόλις ημερών από την άξαφνη απώλεια συνεπεία τροχαίου ατυχήματος με μηχανή μεγάλου κυβισμού του Αξιαγάπητου Ιπταμένου Συναδέλφου Πτεράρχου (Ι) Σπύρου Γεωργόπουλου!

*Κοινή φυσικά η σύμπτωση και για τους δυο – Τζάννες, Γεωργόπουλου - η πολλών ετών υπηρέτηση στην 116 Πτέρυγα Μάχης του Αράξου και η Πτητική δραστηριότητα επί Αεροσκαφών (Α/Φ) F- 104, πέραν των Μηχανών!


*Την παρέλευση  πέντε (5) μηνών και δέκα (10) ημερών από την τραγική πτώση του APhandom F-4 - 31/1/2023 -  και την λήψη πορείας προς τους Ουράνιους θόλους των δύο Χειριστών!

*Η επίγεια στερνή οικία του μικρότερου Υποσμηναγού (Ι)  Μάριου Τουρούτσικα ετών 29, που βρίσκονταν σχετικά κοντά, εκεί σε ερημική περιοχή του χωρίου  Πικέρνι Αρκαδίας, σ’ένα περίτεχνα Σημαιοστολισμένο σπάνιας καλαισθησίας Μνήμα, που φιλοτέχνησε ο Αγαπημένος του πατέρας Φαρμακοποιός κατευθυνόμενος από την περηφάνια του για τον Ήρωα  Γιο του!

 


*Η ιδέα ναι του Αξιαγάπητου Συναδέλφου Σάκη Χριστοδούλου, η ίδια ιδέα είχε σαρκωθεί πριν ένα χρόνο στην 114 ΠΜ βάση της Τανάγρας, με τη συμμετοχή τότε στο Air Force Veterans Ride και του γερόλυκου σκληροτράχηλου Τζάννες! *Παραπάνω Φωτό!!!

*Όμως χωρίς τη Μοίρα και τις επιλογές της δύσκολο να προβλέψεις! Και να τώρα στο δρόμο για κείνον, χωρίς εκείνον! Η αρχική συνάντηση στον ΣΕΑ Μεγάρων ώρα 08:30! Τους βρήκα σχεδόν όλους εκεί! Το Briefing - ενημέρωση -  αρχίζει! Briefer ποιος άλλος από τον έχοντα την ιδέα αν και τρίτος στην Ιεραρχία!

*Η τελειότητα στην ενημέρωση ξεπέρασε την εντέλεια, επρόκειτο ειλικρινά για νομοτέλεια: Είδη σχηματιζόμενων κατά περίπτωση, διαδικασίες προσπεράσματος κτλ κτλ! Κάποια ένσταση για την ταχύτητα ξεπεράστηκε εύκολα με υπακοή!


*Το ταξίδι έγινε όπως ακριβώς προγραμματίσθηκε, με μόνη εξαίρεση εμένα εκεί στην Κάτω Αχαϊά που κάτι ωραίοι Αχαϊώτες μ’εξανάγκασαν να σπάσω του σχηματισμού!

*Η Υποδοχή μας στην Μονάδα άψογη το ίδιο, η περιποίηση και η ξενάγηση μέχρι το οπλισμένο F-16! Οι χαρές της πρώτης επαφής με τα ροφήματα και τα αναψυκτικά εκεί στην 336 Μοίρα έκρυβε για μένα και εκπλήξεις με πρώτη αυτή του Κυρίου Διοικητού Αξιότιμου Σμηνάρχου (Ι) ΠΕΤΡΟΥ ΣΑΣΣΑΡΗ, που στη Σχολή Ικάρων σαν Διοικητής του τον είχα διδάξει στο τρίτο έτος, μαθήματα όπως Ψυχολογία, Ηγεσία, Εθνική Πολιτική και Αεροπορικό Δόγμα!


*Και μετά η ώρα της Προσευχής της κατάνυξης και της Ευχής εκεί στο απέριττο Εκκλησάκι της Μονάδας για τους Δύο (2) απόντες και τιμώμενους Συναδέλφους, το Δημήτρη και το Σπύρο, τους μια ζωή ταμένους στα ίδια γούστα – πτήσεις και μηχανές - σχεδόν με τους περισσότερους των παρισταμένων!

*Στη συνέχεια μας παρατέθηκε «Άριστον» που λέγαμε στη Σχολή – πλούσιο Γεύμα – στον προαύλιο χώρο της Λέσχης εκεί πλάι στη θάλασσα!


*Στο τέλος έγινε ανταλλαγή αναμνηστικών, εκεί κλήθηκα σαν ο πλέον παλαιός να επιδώσω φυσικά συγκινημένος μία πλακέτα στον Κύριο Διοικητή και να πω δυο λόγια: «Κάποιος άκουσα πως είπε τί δουλειά έχουμε εμείς οι απόμαχοι με τους μάχιμους! Λάθος καλέ μου Συνάδελφε λάθος, στα Χορικά του Πλουτάρχου εκεί στην παλιά κραταιά Σπάρτη, το λόγο πρώτος έπαιρνε ο χορός των απόμαχων – γερόντων –  που έψελνε:


*"Άμμες ποκ΄ ήμες άλκιμοι νεανίαι", που στη νεοελληνική θα πει "Εμείς ήμασταν κάποτε, ρωμαλέοι νέοι!".

*Στον παραπάνω λόγο τότε ο χορός των ανδρών απαντούσε, επιδεικτικά:

*"Άμμες δε γ΄ ειμέν, αι δε λης πείραν λάβε" “Εμείς είμαστε τώρα, όποιοι  τολμούν  να’ρθούνΙ”

*Στη συνέχεια το λόγο λάμβανε ο χορός των Νέων που δήλωναν ως όρκο υπόσχεσης: "Άμμες δε γ΄ εσσόμεθα πολλώ κάρρονες" που στη Νεοελληνική θα πει: “Εμείς υποσχόμαστε ότι θα γίνουμε πολύ  καλύτεροί σας!”

*Τους χορικούς αυτούς λόγους και αντιλόγους, εύλογα ο Πλούταρχος τους χαρακτήριζε "μεγαλαυχίαν προς αρετήν πρέπουσαν ταις ηλικίαις" δηλαδή  Yπερήφανη καύχηση αρετής κατά ηλικίαν!”


*Εμείς προφανώς επηρεασμένοι από το τελευταίο που συνιστά και το βασικό σύνθημα – κίνητρο – της Σχολής μας, μείναμε μόνο σ’αυτό! Όμως προσωπικά κάθε άλλο παρά φρονώ ότι σαν μεμονωμένα  λέγεται,  σε παρόμοιες εκδηλώσεις είναι και το καλύτερο, γιατί κάποιοι όπως και να’χει προσβάλλονται!

*Στη συνέχεια είπα για την πιο έντονη εντύπωση από την τρίχρονη υπηρέτησή μου στο Αιγαίο: «Όταν σε μία Εορταστική Νυχτερινή Εκδήλωση έδωσα εντολή να΄ρθουν τα πληρώματα επιφυλακής – Χειριστές Phandom F-4,  στη λέσχη, θυμάμαι ότι ήταν οι σημερινοί πτέραρχοι Θόδωρος και Άγγελος Αντωνόπουλος με δύο ακόμα!

*Κάποια λοιπόν στιγμή που έπρεπε να πω δυο λόγια, όταν έκανα αναφορά στα πληρώματα επιφυλακής που με τις πτητικές τους εξαρτήσεις παρευρίσκονταν, τα λόγια μου έμοιαζαν με βόλια πυροδότησης στις καρδιές των Πιλότων μας και όλων φυσικά των παρευρισκόμενων Ελλήνων!

*Στο τέλος εκείνα τα τότε παιδιά και νυν Πτέραρχοι με δάκρυα στα μάτια ήρθαν θυμάμαι και με απόλυτη αποφασιστικότητα που στα μάτια τους διάβαζα μου είπαν: «Τώρα Δώστε μας Εντολή να φύγουμε για την Άγκυρα! Τώρα Δώστε μας Εντολή και θα Δείτε!»

*Ναι έτσι τα δίδασκα στη Σχολή Ικάρων, έτσι δεν είναι Κε Διοικητά; «Η γραφίδα και η Οβίδα» δεν σας έλεγα ότι είναι από το ίδιο μέταλλο θέλοντας να δείξω τη δύναμη του «γραπτού λόγου;» Κι’ακόμα ότι «ένας λόγος μπορεί να ισοδυναμεί με τρεις στρατιές» θέλοντας να δείξω τη δύναμη του προφορικού λόγου, υπογραμμίζοντας ότι η Ελλάδα έχει μία Στρατιά; Αυτά δεν σας έλεγα Κύριε Διοικητά της 116 Πτέρυγας Μάχης των δύο Μοιρών F-16;

*Αυτά περίπου είπα προσκαλώντας ακόμα τον Κο Διοικητή να έρθει το βράδυ στο Παράρτημα Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας του Νομού Αχαΐας να παρακολουθήσει μια παρουσίαση που θα κάνω για ένα μου βιβλίο, πάλι προς τιμή του φίλου μου από τη Σχολή και αλησμόνητου Συναδέλφου μας Δημήτρη ΤΖάννες!

*Δυστυχώς δε μπορώ Κε Κίκερη μου είπε γιατί ο Υποδιοικητής μου θα απουσιάζει, οπότε δεν έχω δικαίωμα να βγω!

*Στη συνέχεια ενταχθήκαμε και πάλι στο σχηματισμό μας και επιστρέψαμε όλοι μαζί στο Ξενοδοχείο Αστήρ παλλάς της Πάτρας!


*Για την παρουσίαση το βράδυ δεν θα ήθελα να πω πολλά, απλά θ’άξιζε να πω ότι ένα Laptop ζήτησα για να βάλω ένα στικάκι να παίξει διακοσμώντας την ομιλία μου! Όμως τελικά κατέληξα ν’αρχίσω την ομιλία μου με μία ώρα καθυστέρηση παλεύοντας στην ουσία απεγνωσμένα με τη συνδρομή εθελοντών  και δικών μου κατά βάση προσκεκλημένων να επιλύσω το πρόβλημα!

*Από τα λόγια που είπα σταχυολογώ: «Δεν είμαι έμπορος προσπάθησα να κάνω δωρεάν το βιβλίο αυτό στην ΠΑ δυστυχώς το θέμα σκόνταψε σε δύο πρώην αρχηγούς, που με στενοχώρησαν γιατί δεν αντελήφθησαν την ηθική αξία αυτού για το προσωπικό της Αεροπορίας μας!

*Το πιο τραγικό γιατί και οι δυο τους όταν βρίσκονταν στο κρισιμότατο  στάδιο επιλογής για την πτητική τους καταλληλότητα ήταν από εκείνους που μαζικά αιτούνταν στη διαδικασία Feed Back τον επίσημο προγραμματισμό μου στα επόμενα τμήματα και σειρές προς εκτέλεση διαλέξεων ψυχολογικού περιεχομένου, προκειμένου να περισταλεί αρκούντως η αποτυχία Ικάρων στις κρίσιμες πτήσεις του Σταδίου!

*Το γενικό σχεδόν αίτημα εξανάγκασε τον τότε Μοίραρχο Αντισμήναρχο (Ι) Παρμενίωνα Παπαντωνίου να με καλέσει για να διευκρινίσει περί τίνος επρόκειτο και να μεθοδευθεί η συγγραφή βιβλίου Ψυχολογικού περιεχομένου, όπως και έγινε! Δεν αναφέρομαι στη συνέχεια γιατί είναι εξ ίσου αποκαρδιωτική!


*Ευτυχώς ο Θεόσταλτος για Χίλιους λόγους σημερινός μας Αρχηγός έχει εκτιμήσει δεόντως γραφές αυτού του βιβλίου που ήδη μελοποιούνται από τον  διεθνούς φήμης Συνθέτη μας Μιράν Τσαλικιάν προκειμένου η Πολεμική μας Αεροπορία και  οι Ίκαροί μας ν’αποκτήσουν για πρώτη φορά Ύμνους και όχι μόνον!

*Τέλος είπα για τις θετικές επιστροφές που έχω γι’αυτό μου το βιβλίο, που βρίσκεται στο τέλος της δεύτερης έκδοσής του, είτε από εκδηλώσεις συγκίνησης συγγενών πεσόντων Συναδέλφων όπως αυτό που μου συνέβη πριν ένα χρόνο 16/6/2022 στους διαδρόμους του 251 ΓΝΑ όταν και μία ώριμη γυναίκα συνοδευόμενη από μία δεσποινίδα 22 – 25 ετών έπεσε στην αγκαλιά μου κλαίγοντας και ασπαζόμενη τα χέρια μου λέγοντας με σπαρακτική φωνή: “Αφήστε να φιλήσω τα χέρια που τίμησαν τον Πατέρα μου όσο κανείς άλλος!”

*Ναι ήταν η κόρη του Συναδέλφου Επισμηναγού (Ι)  Παναγιώτη Μπουρλίδη  που στις 11/3/1968 στα 32 του ανελήφθη στο διάδρομο της 111 ΠΜ μετά από φωτιά και ανεπιτυχή εγκατάλειψη, η δε νεαρή η εγγονή του!

*Ναι δεν θα ήθελα να προχωρήσω στις καινοτομικές επιστροφές που έχω από πλήθος Συναδέλφων και όχι μόνο, όμως σίγουρα ένα δε μπορώ να παραλείψω, γιατί συνιστά ειλικρινά θαύμα!

*Δεν είναι Δυνατόν να κληθείς σε Φεστιβάλ Βιβλίου σ’ένα κλασικό Μπαρ των Αθηνών στο κέντρο των Αθηνών απέναντι από το αρχαιολογικό Μουσείο στις 18/12/2022 ημέρα διεξαγωγής Τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλου μεταξύ Αργεντινής και Γαλλίας την ώρα της παράτασης και των πέναλτι, σ’ένα χώρο που υπήρχε Γιγαντοοθόνη εν λειτουργία και σε πέντε λεπτά από την έναρξη της ομιλίας σου, ουδείς να μην Ασχολείται με το Μέσι και τον Εμπαπέ, αλλά όλοι τους με κατάνυξη εσένα να παρακολουθούν και ανά επτάλεπτο σε χειροκροτήματα να ξεσπούν! Επρόκειτο για θαύμα, που δεν οφείλονταν σε μένα αλλά στο όπλο και το λειτούργημα που υπηρετούμε!!!

*Επίσης οφείλω να πω ότι το βράδυ αυτής της τελευταίας παρουσίασης των Ονειροδρομίων εκεί στην Πάτρα με το πέρας αυτής ένας αξιολογότατος εν ενεργεία Τεχνικός της 116 ΠΜ στο βαθμό του Ανθυπασπιστού με είκοσι εννέα (29) ετών Υπηρεσία, με πλησίασε και μου είπε: «Επειδή Κύριε Κίκερη στα τόσα χρόνια Υπηρεσίας μου δεν έχω εκτιμήσει άλλον άνθρωπο όσο εσάς, θα ήθελα να μου επιτρέψετε να φιλήσω το χέρι σας!» Μου αρκεί ο λόγος σας του είπα με συγκίνηση! Και εδώ επισημαίνω δεν είναι η πρώτη φορά που συνάδελφοι διαφόρων κατηγοριών το χέρι μου ζητούν να ασπασθούν, μέχρι και Ιπτάμενος Συνάδελφος στο βαθμό του Αντιπτεράρχου μου ζήτησε χειρονομία χειροφιλήματος, που όπως ήταν φυσικό ποτέ δεν αποδέχθηκα και με ευγένεια και συγκίνηση απέφυγα!

*Με ένα ακόμα θα προσπαθήσω να κλείσω, μ’αυτό που πολλοί μου έχουν πει για το ότι το «ΟΝΕΙΡΟΔΡΟΜΙΑ» από την αρχή μέχρι το τέλος είναι ένα ποίημα!

*Εάν όντως έτσι είναι τότε ομολογώ πως οι 678 σελίδες του και οι 120.611 λέξεις του συνιστούν ίσως το μεγαλύτερο ποίημα του Κόσμου δεδομένου ότι η Ιλιάδα του Ομήρου και η Οδύσσεια περιέχεται η μεν πρώτη σε 15.693 στίχους η δε δεύτερη σε 12.110! Ακόμα ότι ο Αλαφροΐσκιωτος του Σικελιανού φτάνει τους 25.000 στίχους, ο δε Εθνικός μας Ύμνος του Διονυσίου Σολωμού τους 632!

*Θα κλείσω το επί μέρους αυτό θέμα  πρώτον με τις ευχαριστίες μου για όσους παραβρέθηκαν ειδικά δε τον πρώην ΑΓΕΑ Αξιότιμο Κύριο Τσαντηράκη για την Τιμή να παρευρεθεί  τον Αντιπτέραρχο (Ι) Αξιότιμο Κύριο Δημήτρη Σκουργιά παλιό μου γνώριμο και Φίλο μου από τα Χρόνια της Σχολής που αποδέχθηκε με χαρά να απαγγείλει δυο μου ποιήματα και φυσικά τον αξιόλογο Πτέραρχο Μαχητή Γρηγόρη Χατζή που γνωρίζω από τα χρόνια των προμαχώνων του Αιγαίου μας εκεί στις Ιερές μας Ιεραποστολές, καθώς όσους είχαν την καλή πίστη να’ρθουν να με ακούσουν! 

*Κλείνω με  μια ευχή πίστη για μένα! Ίσως εγώ να είμαι το πρόσωπο που ο Θεός ευλόγησε και ο Αρχηγός ευδόκησε κάτι διαχρονικά ωφέλιμο και άκρως χρειαζούμενο ν’αφήσω στη Λατρεμένη  Πολεμική μας Αεροπορία!»


*Όσο για τη συνέχεια ο Μήνας Ιούνιος βρίσκονταν ήδη στη δέκατη μέρα του ημέρα Σάββατο και ώρα 09:00 όταν οι καλοί μου συνάδελφοι καβάλησαν τις Μηχανές τους και’γω το αυτοκίνητό μου με διαφορετικές πορείες επιστροφής από παρεξήγηση!

 *Μου είχε πει ο Αγαπητός μου Σάκης ότι θα πήγαιναν από το δρόμο της Τριπόλεως για ένα χρέος προς κάποιο πιτσιρικά, που εξέλαβα πως είχε αναληφθεί από τροχαίο με μηχανή μεγάλου κυβισμού!

*Φυσικά βλέποντας τη Τραγική συνέχεια μιας τραγωδίας υμνωδίας που είχε αρχίσει από την 31/1/2023  από συγκλονιστικές αναρτήσεις στο διαδίκτυο, μου είναι αδύνατον να περιγράψω το πόσο άσχημα αισθάνθηκα!


*Ναι γιατί είχα υπέρτατο χρέος να μεταβώ και’γω εκεί στην τελευταία επίγεια κατοικία του έσχατου πεσόντος συναδέλφου μας Υποσμηναγού (Ι) Μάριου Τουρούτσικα (Phandom F-4 31/1/2023), προς απόδοση των οφειλόμενων τιμών τόσο προς τον παρευρισκόμενο Πατέρα όσο και την απαρηγόρητη Μάνα του, που επίσης παρευρίσκονταν!

*Αυτή τη Μητέρα που στο νου μου έντονα έφερνε κάποια άλλη Μάνα, Μάνα συμμαθητή μου, που αναλήφθηκε με πτώση του Αεροσκάφους του F-5 (6/7/1970) μέσα στο Νεκροταφείο της Γενέτειράς του Κυπαρισσίας!

*Μάνας που δεν άντεξε το χαμό του γιου της πέφτοντας σε πηγάδι και χάνοντας τη ζωή της, για να τρέξει η ψυχή της να βρει το γιο της έξι μήνες ακριβώς μετά το τέλος του!


*Και για να κλείσουμε οριστικά, ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσω τις έντονες εντυπώσεις απ’αυτό το ταξίδι, έστω κι’αν κάποιες, νοερά έζησα  όπως για παράδειγμα την κατάθεση Στεφάνου στον καλαίσθητο Τάφο και την εναπόθεση ειδικής πλακέτας στο μνήμα από τον καλό μου Φίλο και ανυπέρβλητο Συνάδελφο Σάκη Χριστοδούλου, καθώς τις περιγραφές που μου έκανε γι’αυτή την οφειλομένη και εκπληρωμένη  κατά τον κάλλιστο τρόπο υποχρέωση προς τον Ήρωα Υποσμηναγό (Ι) Μάριο Τουρούτσικα!

*Εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι μετά την Τρίπολη ο σχηματισμός έσπασε, παρά το γεγονός αυτό ο καθένας με την άφιξή του στο σημείο τελικού προορισμού του, έδινε τη σχετική αναφορά στον έχοντα την Ιδέα και το Γενικό Πρόσταγμα αξιολογότατο Συνάδελφο Πτέραρχο (Ι) Σάκη Χριστοδούλου!

*Έναν απόμαχο Αξιωματικό που σαν αρκετά παλαιότερός του, αλλά και σαν τέως Αξιολογητής του ΝΑΤΟ, αξιολόγησα  με βάση την ολοκλήρωση της τρισυπόστατης αποστολής, στην πρώτη θέση της Ά Κατηγορίας!

*Θα συνιστούσε μεγάλη παράλειψη εκ μέρους μου, σαν αρχαιότερου να μην απευθύνω Δημόσια τις εγκάρδιες ευχαριστίες μου στην Ηγεσία της ΠΑ Αξιότιμο Αρχηγό ΓΕΑ Αντιπτέραρχο (Ι) Θεμιστοκλή Μπουρολιά, Αξιότιμο Αρχηγό ΑΤΑ Αντιπτέραρχο (Ι) Γεώργιο Φασούλα για την έγκριση των σχετικών αδειών, καθώς τον Αξιότιμο Διοικητή της 116 ΠΜ Σμήναρχο (Ι) Πέτρο  Σάσσαρη για το επίπεδο πνεύματος της Μονάδος του και την εξυπηρέτησή μας!


*Τέλος Ευχαριστούμε τους Γονείς του Υποσμηναγού (Ι) Μάριου Τουρούτσικα για την εν γένει στάση τους έναντι της άξαφνης και πρόωρης απώλειας του Ήρωα Υιού τους!

 *Σημ. Επειδή η συγκυρία συνέργησε ώστε τα τελευταία δέκα πέντε (15) βιβλία της δεύτερης έκδοσης να είναι στα χέρια μου, όσοι επιθυμούν την απόκτηση των “Ονειροδρομίων” να μου αποστείλουν τη διεύθυνσή τους με Email: spyr.kikeris@gmail.com, Messenger, Viber για να τους αποσταλεί!

 

 

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία περιγραφή συμμαθητή για την καθ όλα αξιέπαινη οργάνωση και εκδήλωση απο τον Πτέραρχο Χριστοδούλου.
    Τιμή και δόξα σε όλους τους συναδέλφους που δεν είναι μαζί μας.
    Αθάνατοι.
    Σπύρο συνέχισε να γράφεις ,έχεις το ταλέντο για να μας θυμίζεις τα γεγονότα στην ΠΑ.
    Συμμαθητή συγκινήθηκα για την αναφορά στον φίλο μου και συμμαθητή μας πό την Κυπαρίσσια .
    Αντώνιος Κάνδηλας ,αθάνατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας