Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ!


 

*Αφιέρωση στο Φίλο μου Γιώργο Κλεισούρα!

*Στο Καλό, Καλέ μου Φίλε!

   Το τηλεφώνημα βαρύ, σαν Καμπάνα Μεγάλη Παρασκευή! Στην άλλη γραμμή εξ’ίσου βαριά η φωνή από τη σύζυγό του και εγκάρδια

φίλη μου Αγνή: «Σπύρο ο φίλος σου αιφνίδια έφυγε σήμερα το πρωί (30/3/2021)… κι’ύστερα σιγή, σιγή νεκρική κι’άτακτη περισυλλογή! Περισυλλογή περιπλοκή, συναισθημάτων φωτιά, σαν βαριά συννεφιά!
   Πάντα οι αιφνίδιοι θάνατοι συνιστούν μαντάτα σκληρά, πολύ περισσότερο σαν με τα σχετιζόμενα πρόσωπα σε δένουν ψυχικά, ακατάλυτα δεσμά!
    Κι’ αμέσως μετά η γνωστή για μένα θεραπευτική αγωγή, θαλπωρή, η γραφή: «Ένας Φίλος μου είπανε …. Πόνεσα, μα στον πόνο μου μέσα δε χώρεσα! Την ψυχούλα μου έσφιξα, μπόρεσα και με δάκρυ Θεέ κατευόδωσα!
   Άξαφνα Γιώργο μου έφυγες παρά τα όσα μου έταξες, πορεία για τ’άστρα έβαλες, σαν Αρχαγγέλους πέταξες! Έφυγες Γιώργο, έφυγες κι' ούτε που μας χαιρέτησες! Έφυγες σαν όπως φεύγουν θαρρεί κανείς οι Αγενείς κι’ας ήσουν από παιδί ξέχωρα ευπρεπής και ευγενής!
   Στο καλό, Καλέ μου Γιώργο! Γιώργο Κλεισούρα! Σ' ευχαριστώ για την αγάπη και την εκτίμηση που μου έδειξες! Υπήρξες για μένα ένθερμος υποστηριχτής κι’ ενθάρρυνσης Fan «εις τας δικάς μου γραφάς, με όρκους που θύμιζαν το «ή Ταν ή επί Τας!»
   Καλό Κατευόδιο Αγαπημένε μου Γιώργο μου κι’ευελπιστώ κάποτε και μένα να βοηθήσεις στον Ουράνιο δρόμο μου!
   Θερμά συλλυπητήρια καλή μου Αγνή και καλά μου παιδιά,

να 
θυμάστε πάντα τον υπέροχό σας Μπαμπά, τον Άντρα τον Γοητευτικό, που αν τον αναλογιστείτε με Αρχαγγέλλου Φορεσιά ίσως ο πόνος σας ελαφρώσει στην Καρδιά!

            Με Τιμή, Συγκίνηση και Υπερηφάνεια! 

                                                 Σπύρος Κίκερης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας