Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2020

     Τα εν Οίκω εν δήμω!

(Συντάξεις σε Χήρες Συναδέλφων!)

   Είναι η Δεύτερη φορά που η Ατυχούσα σύζυγος του αναληφθέντος Συναδέλφου Ταξιάρχου (Ι) ε.α Κωνσταντίνου Δουκίδη, Κα Σταυρούλα Χριστοφιλοπούλου, με πήρε τηλέφωνο σχετικά με το θέμα της συνταξιοδότησής της μετά τον αιφνίδιο θάνατο του Συζύγου της από καρδιακή προσβολή στις 13/7/2019!

   Ξέρω ότι γράφετε μου είπε, σας παρακαλώ να εκφράσετε δημόσια τις ειλικρινείς Ευχαριστίες μου για το προσωπικό ενδιαφέρον του Κου Αρχηγού συμμαθητή και του Ανδρός μου, άνευ του οποίου, ακόμα δε θα λάμβανα την προσωρινή σύνταξη των 300 ευρώ, που μου καταβλήθηκε για πρώτη φορά αυτό το μήνα!

   Επίσης να εκφράσετε τις ειλικρινείς Ευχαριστίες μου στον Κο Κοντοβά της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Αεροπορίας, για το αμέριστο ενδιαφέρον του!

   Προσωπικά είχα ενδιαφερθεί για το ίδιο θέμα στο παρελθόν, όταν αρχικά μου είχε παραπονεθεί η υπόψη κυρία, για την απόλυτη παραμέλησή της σε επίπεδο ΠΑ! Όμως το ενδιαφέρον τόσο του Προέδρου της Ένωσης, όσο και του Κου Κοντοβά ήταν όντως το ενδεδειγμένο, για την προσωρινή στοιχειώδη απολαβή της στο πλαίσιο δυνατοτήτων του ΜΤΑ!

   Περαιτέρω σχετικά με το υπόψη σοβαρότατο θέμα, όπως και στην αξιότιμη Χήρα του Ταξιάρχου Δουκίδου είπα, εγώ δε μπορώ ν’αδιαφορήσω για το σοβαρότατο αυτό θέμα και θα εκφράσω περαιτέρω τις απόψεις μου παραπονούμενος, με όσα συμπεράσματα έχω από τη συγκεκριμένη περίπτωση βγάλει!

   Γνωρίζω ότι οι δυνατότητες του Κου ΑΓΕΑ, για το υπόψη θέμα είναι αν όχι μηδαμινές, αλλά ελαχιστότατες!  Γνωρίζω επίσης ότι τα Επιχειρησιακά και Εξοπλιστικά θέματα είναι πολλά, άκρως επείγοντα και κρίσιμα τούτη την περίοδο .... Όμως Κε Αρχηγέ μου εσείς είστε ο σύνδεσμος μεταξύ του Προσωπικού της Πολεμικής μας Αεροπορίας και της Πολιτείας!

   Ναι σας παρακαλώ θερμά κάνετε κάτι γιατί μου είναι αδιανόητο ότι οι Χήρες των Αξιωματικών μας μπορούν να διαβιούν με μηδενικές αποδοχές για διάστημα 16 μηνών και πλέον!

   Κε Αρχηγέ δε μπορεί το χρέος της ΠΑ να τελειώνει προς τους πολεμιστές της που αγόγγυστα παρέμειναν πολλά έτη στις επάλξεις της Πατρίδας, με μια σημαία στο φέρετρο, έναν επικήδειο και τα έξοδα της κηδείας από το ΜΤΑ, τρεχουσών των αναγκών μιας οικογένειας πέντε ατόμων, των εξής τεσσάρων, ήτοι μιας χήρας και των τριών της τέκνων!

   Ούτε μπορεί μια οποιαδήποτε ατυχούσα σύζυγος συναδέλφου, να συνεγείρεται μετά από μακροχρόνιο διάστημα, λόγω επανάπαυσής της, προς εφαρμογή εξυπακουομένων, που θεωρούσε δεδομένα, προκειμένου να κάνει αίτηση εγγραφής της σαν μέλους του ΜΤΑ, προς λήψη του δικαιούμενου πενιχρού μερίσματος, για πρώτη φορά μετά από δέκα εφτά μήνες από την απώλεια του συζύγου της! Η ενέργεια αυτή  ερωτώ, δεν έπρεπε σαφέστατα να είναι αυτεπάγγελτα δεδομένη και η ροή - εισροή - ουδόλως να διακόπτεται;


   Κύριοι συγνώμη που δημοσιοποιώ, τα θέματα αυτά, αλλά η αίσθηση του στυμμένου λεμονιού και του παραμελημένου Νεκρού, πάντοτε πολύπλευρα με συνήγειραν!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας