Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΑΤΟΜΑ ΞΕΧΩΡΗΣ ΙΔΙΟΣΥΣΤΑΣΙΑΣ

Σπύρου Κίκερη
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 14.jpg
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES15.jpgC:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES21.jpg
ΑΤΟΜΑ ΞΕΧΩΡΗΣ ΙΔΙΟΣΥΣΤΑΣΙΑΣ
«ΟΙ ΠΡΟΠΟΜΠΟΙ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΜΟΙΡΑΣ»


Άπτεροι θνητοί κι’αγγελικοί
στη φύση τους την υπερβατική!
Γήινοι ημίθεοι Θνητοί
της Μοίρας, του ανθρώπου, προπομποί!


  Με αφορμή παλαιότερη ομιλία μου (27-10-2013) στο πολιτιστικό κέντρο ‘‘Όαση’’ της γενέτειράς μου Πρέβεζας, παρουσία 350 ατόμων, προς αιτιολόγηση της θέσης μου περί ιδιοσυστασίας των Ιπταμένων, προέβηκα στη σύνταξη του παρόντος άρθρου.
*Το παρόν άρθρο δημοσιεύθηκε
στην εφημερίδα, ημερήσιας κυκλοφορίας ‘‘Τοπική Φωνή’’
στις 15-11-2013.
*Ευνόητο είναι ότι το παρόν άρθρο έχει βελτιωθεί σχετικά
σύμφωνα με την ημερομηνία ανάρτησής του.


  Για όσους δεν ενθυμούνται επαναλαμβάνω τα λόγια μου, όπως ακριβώς ειπώθηκαν στα λεγόμενά μου: «Τέλος θα σας επιδειχθούν δύο βίντεο. Το ένα που εισέρχομαι με ελικόπτερο στο σπήλαιο της Μελισσάνης στην Κεφαλονιά και το άλλο με αεροπορικούς ελιγμούς αεριωθουμένων, σαν μία αφιέρωση στους γητευτές του ουρανού! Εκείνους της ιδιαίτερης φύσης και δομής, που προχώρησαν στην επιλογή του επαγγέλματός τους, όχι ωθούμενοι από βάρβαρα και φονικά ένστικτα, όπως λαθεμένα πιστεύεται, αλλά από αυτή καθαυτή την ανήσυχη φύση τους, που αδιαμφισβήτητα ήταν ξεχωριστής ιδιοσυστασίας!»
  Οι άνθρωποι αυτοί έμελλε ν’αποδειχθεί περίτρανα επί των ημερών μας, ότι κουβαλούν τη Μοίρα της ανθρωπότητας «Θεόθεν ίσως» στα μεγάλα της πεπρωμένα!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 17.jpg
Μινώταυρος, Θησέας και Θυσίας.
  Στο Αεροπορικό μου οδοιπορικό, δεν άργησα να καταλάβω την ύπαρξη «Μινώταυρου», που τρέφεται με το αίμα των γητευτών του ουρανού και ακόμα ότι ο «Μινώταυρος» αυτός είναι αχόρταγος, αιώνιος και διαχρονικός! Τέλος ότι ο Θησέας εδώ λέγεται «Θυσίας!»
  Τούτος ο «Θυσίας» όμως και οι σύντροφοί του, δεν υψώνουν ποτέ μαύρα πανιά, ούτε μεσίστιες τις σημαίες! Γιατί; Γιατί έχουν σαφέστατη επίγνωση, ότι ο δρόμος τους, δρόμος ονείρου και οράματος για την ανθρωπότητα είναι! Και ότι πίσω από τις ανυπέρβλητες δυσκολίες και τις θυσίες, υπάρχει η επίγνωση του αντικρίσματος της απόλυτης ικανοποίησης, από μια ξέχωρη συναίσθηση ύψιστης προσφοράς!
  Έτσι ο φόρος του αίματός τους, φόρος τιμής και παρακαταθήκης λογίζεται, στο συνειδητό τους, προς επίλυση των μειζόνων προβλημάτων του πλανήτη, στον οποίο διαβιούμε!
  Δεν θα ήθελα να ταπεινώσω το θέμα, υποβαθμίζοντάς το. Δεν επιθυμώ να μιλήσω δηλαδή για τα σημαντικά κεφάλαια της Εθνικής Ακεραιότητας και της Ελευθερίας, ούτε της αξιοπρέπειας και της ανεξαρτησίας, καθώς της αναγκαιότητας αυτών, ακόμα και αύριο.
  Και δεν θα ήθελα γιατί απόλυτα φρονώ ότι τα στάδια αυτά θα τα περάσουμε και θα τα ξεπεράσουμε, αφήνοντάς τα μακράν πίσω μας. Όπως εκείνα που ξεπέρασαν οι Αχαιοί και οι Πελασγοί, οι Αθηναίοι και οι Σπαρτιάτες, οι Δωριείς και οι Αιολείς και τόσοι άλλοι!
  Θα τα ξεπεράσουμε, γιατί οι άνθρωποι ενώπιον των μεγάλων κοινών προβλημάτων έχουν έντονη και ακαταμάχητη τάση συνένωσης! Θα τα ξεπεράσουμε μπρος τα μεγάλα προβλήματα του πλανήτη μας, που κατά βάση δύο είναι, το δημογραφικό και η πείνα, άμεσα σχετιζόμενα μεταξύ τους, καθώς το εξόχως απειλούν ενδεχόμενο του Αφανισμού του! Είτε από το φαινόμενο του Θερμοκηπίου και της ολικής εξάτμισης των υδάτων, ή της ολικής ψύξης του! Ας αναλύσουμε για λίγο τα παράξενα, εκ πρώτης, τούτα πράγματα.
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 18.jpg
ΤοΔημογραφικό Πρόβλημα της Γης
  Πέρασαν τρεις σχεδόν αιώνες, από τότε που ο Τόμας Μάλθους (1738) επεσήμανε τον κίνδυνο που ενυπάρχει για το μέλλον της ανθρωπότητας από τη συνεχή διόγκωση του πληθυσμού της Γης! Στο έργο του πραγματεία περί της θεωρίας του πληθυσμού, πιστοποιεί εκ στατιστικών δεδομένων ότι ο μεν πληθυσμός της Γης αυξάνει με γεωμετρική πρόοδο, τα δε τρόφιμα με αριθμητική! Καταλήγοντας στο συμπέρασμα ‘‘Ότι η φύση αφειδώς σκορπά το σπέρμα της ζωής, χωρίς την πρόνοια να το συντηρήσει!’’ Η αμφιλεγόμενη θεωρία του Μάλθους με πολλούς ενάντιους και αμφισβητίες, δυστυχώς γι’αυτούς, επαληθεύεται ραγδαία!
  Και επαληθεύεται γιατί έγκριτοι επιστήμονες στο εγκυρότατο περιοδικό ‘‘SCIENCE’’ σχετικώς πρόσφατα (2011) κατόπιν μελετών απεφάνθησαν ότι το 2100 με ποσοστό επαλήθευσης 95%, ο πληθυσμός της Γης θα φτάσει κάπου μεταξύ των 9 και 13.2 δις ήτοι στα 11δις κατά μέσο όρο, από τα 7.2 που είναι σήμερα! Ότι ο πληθυσμός της Αφρικής από 1 δις που είναι σήμερα θα φτάσει στα 3.5 έως 5.1 δις, της Νιγηρίας δε από 160 εκ. που σήμερα είναι, θα φτάσει στο 1.5 δις!
  Και μετά από αυτά καλό θα ήταν να υπενθυμίσουμε ότι το σωτήριο έτος «1» ο πληθυσμός της Γης ανήρχετο στα 200 με 250 εκ. ! Στο 1 δις αρχές του 19ου αιώνα! Στα 2 δις τη δεκαετία του 1920! Στα 6 δις τη δεκαετία του 1990 και στα 7.2 δις το 2013!
  Θα φτάσουμε αλήθεια κάποτε σ’εκείνο το τρομακτικό που ο Μάλθους είπε; Ότι δηλαδή: «Το 3.500 μ Χ η, επιφάνεια της Γης και η ανθρώπινη μάζα θα ενσωματωθούν!» Τουτέστιν ότι ούτε ένας άνθρωπος επιπλέον δεν θα χωρά στην επιφάνεια της Γης!
  Ας σημειωθεί δε ότι σύμφωνα με στοιχεία του ΟΗΕ ένα δις των κατοίκων του πλανήτη μας υποφέρει από πείνα, ότι δε 5000 άνθρωποι πεθαίνουν την ημέρα από κατανάλωση μη πόσιμου ύδατος! Και το τραγικό την ίδια μέρα ένας κάτοικος του LAS VEGAS καταναλώνει 100-130 λίτρα νερό!
  Να γιατί είναι ουτοπία το να πιστεύουμε ότι η ανεξέλεγκτη μετανάστευση είναι δυνατόν να ελεγχθεί! Τα «άγρια» είναι βέβαιον ότι πιέζουν ή καταπιέζουν αν θέλετε τα «ήμερα». Το ποια είναι όμως τα άγρια και ποια τα ήμερα, είναι άλλο θέμα, θέμα τεράστιο. Έχει και αυτό τη σημασία του, όμως μεγαλύτερη σημασία έχει ότι τούτη η πίεση τελικά θ’αποβεί υπέρ της ανθρωπότητας, η οποία θα εξαναγκασθεί για την εξεύρεση λύσης, μια και τα μελλούμενα για τον άνθρωπο κάθε άλλο παρά ευοίωνα είναι.
  Η διαβίωση του ανθρώπου στη Γη φαίνεται δυσοίωνη, προβληματική και επισφαλής, η επιβίωσή του δε για το απώτερο μέλλον αδύνατη!
  Ο κίνδυνος της υπερθέρμανσης είναι επιστημονικά και χρονικά τεκμηριωμένος, η εξάτμιση των ωκεανών το ίδιο! Εδώ ανάγεται και η αιτία των πρωτόγνωρα κατακλυσμιαίων βροχών στον πλανήτη! Αυτά δε όχι τόσο ένεκα των ανθρώπινων πεπραγμένων, όσο λόγω της συνεχούς και αδιάλειπτης αύξησης της Ηλιακής ενέργειας! Το ενδεχόμενο απορρόφησης της Γης από τον Ήλιο διαφαίνεται βέβαιον στο απόμακρο μέλλον, που τοποθετείται από τους επιστήμονες στα 7.5 δις χρόνια, αν δεν την προλάβει ωστόσο η γήρανση αυτής, που προβάλλεται από τους γεωλόγους.
Μόνη Λύση, η Μετοίκηση του Ανθρώπου
  Με τούτα, λοιπόν, τα δυσοίωνα τι μέλλει γενέσθαι; Πώς θα σωθεί ο άνθρωπος; Ποιοι θ’αρπάξουν την ανθρώπινη Μοίρα στα χέρια τους, για να την οδηγήσουν στους δρόμους των μεγάλων του ανθρώπου πεπρωμένων; Ποιοι ήδη το έχουν κάνει και διέλαθε της προσοχής μας;
  Ποία η μόνη ενδεδειγμένη λύση; Ποια άλλη εκτός από τη μετοίκηση του ανθρώπου σε άλλους προσφορότερους χώρους μακράν του αντίξοου πλανήτη μας, που βέβαιον είναι ότι υπάρχουν, μέσα στο χάος και το άπειρο του Σύμπαντος Κόσμου!
  Όπου ο Μέγας μας Ήλιος, αυτός που ένα εκατομμύριο τριακόσιες χιλιάδες φορές είναι μεγαλύτερος της Γης σε όγκο και του οποίου η διάμετρος ισούται με 109 γήϊνες διαμέτρους! Αυτός ο γίγας νάνος σε σύγκριση με άλλους υπεργίγαντες κυρίαρχους ηλιακών συστημάτων, του σύμπανος κόσμου που άπειροι είναι.
  Αντίξοος πλανήτης η Γη μας είπαμε, όμως ας μην το αφήσουμε αναιτιολόγητο.
  Τα υλικά της Γης δύσχρηστα λόγω βαρύτητας! Ο άνθρωπος δυσκίνητος, στενάζοντας κάτω από το βάρος της ατμοσφαιρικής πίεσης! Έχουμε αλήθεια αναλογιστεί ποτέ, ότι η ατμοσφαιρική πίεση που απέδειξε ο Torricelli, αυτή η απλή πίεση των 76cm στήλης υδραργύρου, ανά τετραγωνικό εκατοστό, ισοδυναμεί με 1.033.6 γραμμάρια ανά τετραγωνική ίντσα και ότι τούτη η πίεση φορτώνει με βάρος 17.000 κιλών, ναι 17 τόνων το μέσο άνθρωπο;
  Ας μην προχωρήσουμε παραπέρα στη στοιχειοθέτηση των αντιξοοτήτων του πλανήτη μας και ας αναλογισθούμε ότι σε άλλους αστέρες ο άνθρωπος πετά και χωρίς φτερά!
Υπάρχει στο Σύμπαν Ζωή;
  Κάθε φορά που αναγκάζομαι να διατυπώσω το ερώτημα αυτό, θα το πω ευγενικά, κατ’ελάχιστον δεν αισθάνομαι ευχάριστα. Όμως για μια ακόμα φορά θα το χαρακτηρίσω σημαντικό λόγω δυσπιστίας της πλειονότητας!
  Όμως η εμμονή μας στην άρνηση συνιστά, κατά την άποψή μου, μέγα ατόπημα, για τον απλούστατο λόγο ότι προσκρούει αδιαμφισβήτητα και συντρίβεται πάνω στην αμείλικτη θεωρία των πιθανοτήτων, των αριθμών δηλαδή!
  Μια θεωρία στην περίπτωση, που θέλει άπειρο τον αριθμό των άστρων και πολλαπλάσιο του απείρου των πλανητών του σύμπαντος με δεδομένο το ότι σ’ένα ουράνιο σώμα τη Γη δηλαδή υπάρχει ζωή και αναπόφευκτο συμπέρασμα «το ότι για να μην υπάρχει ζωή σ’ένα ακόμα ουράνιο σώμα οι πιθανότητες είναι ένα ή δύο εις το άπειρο!!!»
  Το να ποντάρουμε όμως με το ανθρώπινο μυαλό σε τέτοιου βαθμού πιθανότητες και να δικαιωθούμε είναι απιθάνως απίθανο! Τούτη η επίγνωση στη σχέση της με τις τόσες τρομακτικές που προαναφέραμε ωθεί τον άνθρωπο βίαια στην επίλυση του μείζονος θέματος της επιβίωσής του! Η πτήση, λοιπόν, αποτελεί βασικότατη προϋπόθεση για την επιβίωση του ανθρώπου.
  *Το παραπάνω σκεπτικό είχα πει το 1975 στον τότε Διοικητή της 110 Πτέρυγας Μάχης (Λάρισα), όταν και με κάλεσε στο γραφείο του για συνεργασία, μια και ήμουν Διευθυντής Ασφαλείας πτήσεων. Τον είδα κάτι να γράφει και τον ρώτησα τί έγραφε; «Γράφω μία εργασία για να δημοσιευθεί στο περιοδικό ‘‘Αεροπορική Επιθεώρηση’’ της Σχολής Πολέμου   ». (Υπογραμμίζεται ότι είχε χρηματίσει καθηγητής της Σχολής Πολέμου.) Το θέμα Κε Διοικητά; τον ρώτησα. «   Περί Σύμπαντος…» μου απάντησε. Γράφετε τίποτα καινούργιο Κε Διοικητά τον ρώτησα ή κάτι από τα τετριμμένα; « Δηλαδή τι καινούργιο ρε Κίκερη;…» με ρώτησε. Ε να, αποφαίνεστε για το ότι υπάρχει ζωή, του είπα. « Γιατί υπάρχει; …» με ρώτησε εκείνος. Φυσικά και υπάρχει του είπα, αναλύοντας τον αποδεικτικό μου συλλογισμό! «   Φύγε ρε Κίκερη θα με τρελάνεις  » μου είπε. Καλά φεύγω του είπα, αλλά σκεφτείτε το, σκεφτείτε δηλαδή αν θα βάζατε στοίχημα ποντάροντας σε τέτοιες πιθανότητες! Δεν πέρασαν ούτε δεκαπέντε λεπτά και με ξαναφώναξε, λέγοντάς μου «ότι είχα δίκιο, ρωτώντας παραπέρα πού το είχα διαβάσει» Μένοντας έκπληκτος όταν του είπα πουθενά.
  Όμως ας προχωρήσουμε στο θέμα μας.
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 24.jpg
Η Πτήση Φύση στον Άνθρωπο.
  Στην Αεροπορική μου καριέρα δεν ήταν λίγες οι φορές που συναντούσα ανθρώπους που έτρεμαν την πτήση. Τους ζήταγα να με πιστώσουν με πέντε λεπτά για να τους κάμψω την άρνηση. Τις περισσότερες φορές το πετύχαινα.
  Προσωπικά δε συμμερίζομαι τη θέση ενός σημαντικού Αμερικάνικου βιβλίου της περίπτωσης (AVIATION PSYCHOLOGY), που λέει ότι: «Η εξασφάλιση των προϋποθέσεων της ανθρώπινης πτήσης δεν μετέτρεψε την ανθρώπινη φύση. γι’αυτό και η πτήση εξακολουθεί ν’αποτελεί κατάσταση εκτός των συνήθων!»
  Κατ’εμένα ο άνθρωπος είναι φύση ιπτάμενος, για τον απλούστατο λόγο ότι ζει πάνω σ’ένα διαστημόπλοιο (Γη), που έχει ενέργεια από θάλαμο καύσεως με θερμοκρασία 6000C και άνω, καθώς ιλιγγιώδεις ταχύτητες!
  Έχουμε αλήθεια αναλογισθεί ότι το διαστημόπλοιο Γη, του οποίου είμαστε επιβάτες κινείται με 28.8 χλμ/sec, που σημαίνει 103.680χλμ/h ήτοι ταχύτητα 87 φορές μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου! Μια ταχύτητα που της εξασφαλίζει την κάλυψη της απόστασης των 950.000.000 χλμ σε ένα έτος, πάνω σε μια ελλειπτική τροχιά συνεπεία της οποίας έχουμε την εναλλαγή των εποχών!
  Έχουμε αναλογιστεί ότι το διαστημόπλοιο Γη έχει θάλαμο συμπιεσμένης καμπίνας, που λέγεται ατμόσφαιρα, με διαφορική πίεση, που μας βοηθά να επιβιώνουμε στο ατέλειωτο ταξίδεμά μας, στο διάστημα!
  Αυτά για να μη φοβόμαστε τις πτήσεις, πολύ περισσότερο τις πτήσεις του μέλλοντος, αυτές που όταν θ’αφήνουμε την ατμόσφαιρα της Γης, θα συνειδητοποιούμε την ιλιγγιώδη ταχύτητα αυτής!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES22.jpg
Οι Κουβαλητές της Ανθρώπινης Μοίρας.
  Ας δούμε τώρα τους κουβαλητές της ανθρώπινης Μοίρας στο διάβα του μέλλοντος, προς κατοχύρωση της ύπαρξης του ανθρώπου, στο διηνεκές! Αυτούς που στο θέμα του παρόντος άρθρου, «Προπομπούς της Ανθρώπινης Μοίρας» ονόμασα.
  Οι πραγματικές τους ονομασίες κατά κόσμον Αστροναύτες και Κοσμοναύτες, δυο ακόμα τιμές για τη μεγάλη μας χώρα με την πλουσιότερη γλώσσα στον κόσμο!
  ASTRONAUT= ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ σύνθετη λέξη από τις Ελληνικές ΑΣΤΡΟΝ+ΝΑΥΤΗΣ!
  COSMONAUT=.ΚΟΣΜΟΝΑΥΤΗΣ σύνθετη λέξη ομοίως από τις Ελληνικές ΚΟΣΜΟΣ +ΝΑΥΤΗΣ!\
  Πώς φτάσαμε, αλήθεια ως εδώ, σε τόσο μεγάλα όνειρα και οράματα; Πώς; Είναι ασύλληπτο, είναι ομολογουμένως ασύλληπτο! Ας αναλογισθούμε ότι μόλις το 1903(17Δεκ.) επιτεύχθηκε η πρώτη  ανθρώπινη πτήση στη Γη, από τους αδελφούς Ράιτ, για χρόνο δώδεκα δευτερολέπτων(12sec) και απόσταση τριάντα εφτά μέτρων(37m)!
  Κι’ύστερα μέσα σ’εκατό χρόνια φτάσαμε να μιλάμε για ταχύτητες 2000 χλμ στα σύγχρονα πολεμικά αεριωθούμενα, δυο φορές και πάνω από την ταχύτητα του ήχου! Ας μην εντυπωσιαζόμαστε όμως τόσο από αυτές γιατί σε λίγο όσοι δε γνωρίζουν θα εκπλαγούν, με τα αστρονομικά μεγέθη των ταχυτήτων. Ίσως πέρα από τη Γη κάποια πράγματα να είναι πολύ πιο εύκολα και ίσως κάπου τ’αδύνατα μπορεί να γίνονται δυνατά τ’απίθανα πιθανά και ίσως, ίσως τα θαύματα να τα μετράμε με άλλες διαστάσεις!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 12.jpgC:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES9.jpg
             ΛΑΪΚΑ-                                                 ΓΙΟΥΡΙ ΓΚΑΓΚΑΡΙΝ
Τα Πρώτα Έμβια Όντα του Διαστήματος.
  Όλοι λίγο πολύ έχουμε ακούσει για το Γιούρι Γκαγκάριν, τον άνθρωπο που πρώτος στον κόσμο τέθηκε σε τροχιά γύρω από τη Γη! Ήταν η 12η Απρ. 1961 όταν ο 27χρονος Γιούρι αποτόλμησε τον πρωτόγνωρο άθλο, περνώντας στο πάνθεο των ανυπέρβλητων Ηρώων, του παγκόσμιου στερεώματος!
  Αυτός ο μικροσκοπικός άνθρωπος του ενός μέτρου και των πενήντα εφτά εκατοστών(1.57cm), που ξεπέρασε σε δημοτικότητα κάθε Γήινο προηγούμενό του, απασών των εποχών! Αυτός αναγνωρίστηκε σαν ο μεγαλύτερος Ήρωας όλων των εποχών, γιατί η ανθρωπότης, στην πλειονότητά της εκείνη τη στιγμή συναισθάνθηκε συνειδητά ή μη, ότι το μεγάλο βήμα για τα τεράστια πεπρωμένα της και την κατοχύρωσή τους είχε συντελεσθεί, (Αρχή γαρ ήμισυ παντός !)
  Ας σταθούμε στην προέλευση του Γκαγκάριν και τη γαλούχηση της ιδιοσυστασίας του! Φυσικά προήρχετο από την Πολεμική Αεροπορία! Φυσικά και ήταν πιλότος! Πού αλλού θα μπορούσαν οι επιστήμονες να βρουν άτομα ικανά να ξεπερνούν την ανθρώπινη φύση; Πού αλλού εκτός από τους Ικάριους Γόνους!
  Μόνο εκεί η ψυχή χαλυβδώνεται και σφυρηλατείται στο ύψος της να σταθεί αντιμετωπίζοντας στα ίσια την ιδέα του θανάτου! Από τη μια η προδιάθεση, από την άλλη η σφυρηλάτηση μέσω της αμεσότητας με τον κίνδυνο, να το αποτέλεσμα της ιδιοσυστασίας, της φύσης δηλαδή πέραν των συνήθων!
  Όλοι οι Αστροναύτες και οι Κοσμοναύτες είχαν πάντοτε την ίδια προέλευση, προέρχονταν πάντοτε από την Πολεμική Αεροπορία και ήταν κατά προτίμηση δοκιμαστές πολεμικών αεριωθουμένων!
  Οι άνθρωποι οι προορισμένοι για το διάστημα μετά την επιλογή τους εκπαιδεύονται σκληρά για διάστημα δύο περίπου ετών, ξεχνώντας τα εγκόσμια! Εκπαιδεύονται σε συνθήκες έλλειψης βαρύτητας, εξομοιούμενες μέσα σε νερό και υπάρχουν άτομα στην εκπαίδευση, που απωλέσθηκαν από πνιγμό! Εξασκούνται, προς εξοικείωση, με παραμονή τους σε ηχομονωμένα σκοτεινά δωμάτια! Σε έλεγχο ανθεκτικότητας δεκατριών(13) συνεχόμενων G’s. Και επειδή ο όρος ξενίζει εξηγώ.
  Για τη φυσιολογία της πτήσεως το 1G ισούται με το βάρος του κάθε πιλότου. Αν για παράδειγμα ένας πιλότος είναι 100 κιλά στα 13G το βάρος του γίνεται 13Χ100=1.300 κιλά! Το 1G για τον Γκαγκάριν ήταν 60 κιλά, τα 13G γι’αυτόν ήταν 13Χ60=780 κιλά! Από ένα πιλότο 100κιλών ο Γκαγκάριν στα 13G υπολείπονταν κατά μισό τόνο και 20 κιλά! Να και ένας ακόμα λόγος για την επιλογή του, εκτός φυσικά του «ψυχρομέτρου» που τον υπέδειξε!
  Ας μη μπούμε σε παραπέρα λεπτομέρειες γιατί θα χάσουμε το σκοπό μας, γι’αυτό ας επανέλθουμε στο Γκαγκάριν και πιο συγκεκριμένα ας έλθουμε στον πριν από αυτόν και για ν’ακριβολογήσουμε στην πριν από αυτόν, τη Λάικα δηλαδή.
  Οι φιλόζωοι ας καθίσουν για λόγους ασφάλειας. Ποιος θα το πίστευε ότι το πρώτο ΟΝ που θα ετίθετο σε τροχιά γύρω από τη Γη θα ήταν ένα αδέσποτο ημίαιμο γεννημένο στους δρόμους της Μόσχας το 1954, όπου και ζούσε μέχρι και τον Οκτώβριο του 1957, οπότε και το μάζεψαν οι υπεύθυνοι αεροδιαστήματος της τότε Σοβιετικής Ένωσης.
  Στις 3 Νοεμβρίου του 1957, η Λάικα εκτοξεύεται με το Σπούτνικ 2, κάτω από τις άτεγκτες πιέσεις του Κρουτσώφ προκειμένου η εκτόξευση να συμπέσει με τον 40ο εορτασμό επετείου της επανάστασης. Είχε προγραμματισθεί να ζήσει δέκα ημέρες και τη δέκατη να πεθάνει από δηλητήριο στην τροφή της!
  Η Λάικα επέζησε στις τρομερές επιταχύνσεις της εκτόξευσης, τα έξι(6) κιλάκια της άντεξαν το τρομερό σοκ, όμως η ψυχούλα της δεν άντεξε το φόβο που ανέβασε τους σφυγμούς της στους 450-480 για να τελειώσει στις 5 με 7 ώρες από την εκτόξευση και να περάσει στο πάνθεο των αθάνατων αν και χωρίς ψυχή, όπως αρκετοί ανόητοι πιστεύουν!
  Για την ιστορία του θέματος το Σπούτνικ 2 εξαερώθηκε με την επάνοδό του στην ατμόσφαιρα στις 14 Δεκ 1958 μετά από 2570 περιστροφές!
  Η Λάικα έγινε το πιο διάσημο σκυλάκι του Κόσμου και ακόμα γραμματόσημο, μάρκα τσιγάρων, σοκολάτα, όνομα συγκροτημάτων, τραγουδιών. Τέλος στο μνημείο πεσόντων Κοσμοναυτών στην Αστρόπολη, λίγο έξω από τη Μόσχα, υπάρχει και η εικόνα της!
  Αυτή ήταν η μόνη γνωστή περίπτωση για τον Γκαγκάριν, ότι δηλαδή ένας έμβιος οργανισμός επέζησε μέσα στις συνθήκες πτήσης του διαστημόπλοιου ώρες πέντε(5) κάνοντας εν ζωή τέσσερες περιστροφές!
  Χρειάζεται ή δε χρειάζεται λοιπόν ξέχωρη ιδιοσυστασία για τέτοια τολμήματα; Τα είχε ή δεν τα είχε ο Γκαγκάριν; Ανόητα και άσκοπα ερωτήματα.
  Η 12η Απριλίου 1961 έδωσε απαντήσεις σε πάρα πολλά ερωτήματα φτάνοντας τη δημοτικότητα του 27χρονου νέου των 157 εκατοστών εκεί που υπέρλαμπροι ταγοί και ισόθεοι ολιγωρούν στην πρόκληση του φθόνου και της ζήλειας!
  Μια γυναίκα η εγγονούλα της και μια αγελάδα ήταν τα πρώτα όντα που ο Γκαγκάριν αντίκρισε και τον αντίκρισαν όταν έπεσε με το αλεξίπτωτό του, εγκαταλείποντας την κάψουλα που τον είχε φέρει στην ατμόσφαιρα της Γης, στα εφτά(7) χιλιόμετρα, χρησιμοποιώντας εκτινασσόμενο κάθισμα!
  Αυτός ο ανυπέρβλητος άνθρωπος που θεωρήθηκε σαν ο Κολόμβος του διαστήματος και ταξίδεψε στο διάστημα με την απίθανη ταχύτητα των 30.000χλμ/ώρα, έμελλε άδικα «ν’απωλεσθεί σε θανατηφόρο αεροπορικό ατύχημα!»
  Εφτά χρόνια μετά τον άθλο, στις 27 Μαρτίου 1968, ο Ήρωας πετώντας σ’ένα διθέσιο αεριωθούμενο MIG-15 με πεπειραμένο εκπαιδευτή!
  Αμφιλεγόμενο ατύχημα, αμφιλεγόμενος Θάνατος! Το MIG 15 πέταγε σ’ένα ύψος 450-500 μέτρα την ώρα του ατυχήματος. Στο πόρισμα της διερεύνησης γράφτηκε ότι το MIG15 έπεσε σε περιδίνηση στην προσπάθεια ν’αποφύγει «ξένο αντικείμενο!» (Σμήνος από χήνες ή αερόστατο!)
  Μετά από 45 χρόνια όμως μαρτυρίες πιλότων αναφέρουν ότι το MIG15 έπεσε από παρενόχληση μαχητικού αεροσκάφους τύπου SUKHOI που έπρεπε να βρίσκεται στο ύψος των 10.000 μέτρων!
  Για την ιστορία του θέματος πρόεδρος της Σοβιετικής Ένωσης τότε ήταν ο Λεονίτ Μπρέζνιεφ! Εδώ δεν υπονοώ ασφαλώς τίποτα, το λέω ευθέως, «Του πλούτου δεν υπήρξαν όλοι ζηλωτές, της δόξας οι πάντες!» Όταν δε μία δόξα αισθανθεί ότι κινδυνεύει από άλλη, τότε μετατρέπεται σε άγρια μανία με κύριο σύμπτωμα τη λύσσα!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 10.jpgC:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 11.jpg
Ο Πρώτος Άνθρωπος στη Σελήνη.
  Ο πρώτος άνθρωπος του διαστήματος για τους Αμερικανούς ήταν ο Τζον Γκλεν, πιλότος και αυτός, καθώς δοκιμαστής μαχητικών αεριωθουμένων! Η αποστολή του έγινε στις 20Φεβ 1962.
  Ο πρώτος άνθρωπος στη σελήνη ήταν ομοίως Αμερικανός, επίσης πιλότος και δοκιμαστής αεριωθουμένων! Ήταν ο άνθρωπος που είχε πετάξει δοκιμές, με ταχύτητες πέντε και πλέον φορές, μεγαλύτερες από την ταχύτητα του ήχου (6.000χλμ/ώρα) χρησιμοποιώντας το πυραυλοκίνητο αεροσκάφος Χ-15!  
  Αργότερα έγινε καθηγητής Πανεπιστημίου και παρά τις τεράστιες προσφορές και προτάσεις, είναι βέβαιο ότι δεν είχε κανένα οικονομικό όφελος, γεγονός που αποδεικνύει το ανιδιοτελές και το εξαίσιο της ιδιοσυστασίας του!
  Νηλ. Αρμστρονγκ τ’όνομά του και είναι αυτός που είπε την περιβόητη φράση “that’s one small step for (a) man, one giant leap for mankind” (Αυτό ήταν ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο και ένα γιγάντιο άλμα για την ανθρωπότητα!)
  Εκτιμώ ότι δε χρειάζεται ν’αναφέρω άλλα παραδείγματα γι’αυτούς τους ξεχωριστούς γήινους! Απλά θεωρώ χρέος μου ν’αναφέρω τις απώλειες αυτών.
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES29 ATYXHMA.jpgC:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 27.JPG
Απώλειες χάριν του Διαστήματος.
  Οι άνθρωποι αυτοί, της ξέχωρης ιδιοσυστασίας, έχουν πληρώσει ικανό φόρο αίματος στη μεγάλη τους προσπάθεια να μεταφέρουν την ανθρώπινη Μοίρα σ’εξωγήινες διαστάσεις προς κατοχύρωση της διαιώνισης του ανθρώπινου γένους και επίλυσης των μειζόνων προβλημάτων του.
  Έντεκα(11) άνθρωποι, όλοι τους άνδρες, έχουν χάσει μέχρι σήμερα τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της σκληρής τους εκπαίδευσης, σαν αστροναύτες! Από αυτούς οι οχτώ(8) είναι Αμερικανοί και οι τρεις Ρώσοι! Οι έξι(6) από τους 11 θανάτους σημειώθηκαν από συντριβές εκπαιδευτικών αεροσκαφών, ένας(1) από πνιγμό σε νερό και τέσσερις από απανθρακώσεις!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\iSLIDES7.jpg
Μεγέθη Δαπανών χάριν του Διαστήματος.
  Ας δούμε τώρα τα τρομακτικά μεγέθη των δαπανών για την κατάκτηση του διαστήματος, όμως δεν θα πρέπει να τρομάξουμε γιατί είναι τα μόνα ίσως έξοδα για τα οποία δεν θα πρέπει να μεμψιμοιρούμε, εμείς οι σκεπτόμενοι, ουδέ κατ’ελάχιστο.
  Η σύμπνοια άλλωστε των προηγμένων κρατών του πλανήτη μας, πάνω στο τεράστιο αυτό θέμα, συνιστά την πιο αποστομωτική απάντηση για τους διαμαρτυρόμενους και τους αντιρρησίες
  Οι ΗΠΑ και η Ρωσία ξεκίνησαν την κατασκευή του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού (ΔΔΣ) το 1998 σ’ένα ύψος 400 χλμ πάνω από την επιφάνεια της Γης! Το κόστος όμως ήταν τόσο υπέρογκο, που σήκωσαν τα χέρια ψηλά, έτσι έσπευσαν για οικονομική ενίσχυση, σ’ένα μόλις χρόνο, ο Καναδάς και αργότερα η Ιαπωνία, η Βραζιλία και ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ΕSA), με συνεισφορά έντεκα(11) Ευρωπαϊκών Χωρών.
  Το Κόστος του Διαστημικού Σταθμού ανήλθε στο αστρονομικό ποσόν των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ποσόν που ίσως μόνο εμάς τους Έλληνες δεν τρομάζει, όπως έχω ξαναγράψει σε άρθρο μου με θέμα ‘‘Το Χρέος του Δέους!’’Και δε μας τρομάζει αφού με βάση το χρέος μας, μόνοι μας θα μπορούσαμε να καλύψουμε τούτη την υπέρκατασκευή τρεις και πλέον φορές!! Για ν’αντιληφθούμε δε το μέγεθος της εντροπής ας υπογραμμίσουμε ότι η κατασκευή του Σταθμού αποτελεί την ακριβότερη ανθρώπινη κατασκευή στον πλανήτη μας από καταβολής!!!
  Ας μη μπούμε σε λεπτομέρειες για το σταθμό, απλά ας αναφέρουμε κάποια αξιοθαύμαστα στοιχεία του: Βάρος=500 τόνοι, διαστάσεις 100μ πλάτος και 88μ μήκος, ταχύτητα 31.500χλμ/ώρα! Διάθεση συστημάτων παραγωγής ύδατος και ενέργειας καθώς έξι(6) επιστημονικών εργαστηρίων!
  Ο Σταθμός θεωρείται το βασικό εφαλτήριο για τα μεγάλα άλματα των Ουρανίων Οδοιπόρων και όχι μόνο! Καθόσον εκεί μελετώνται τρόποι και μέθοδοι αντιμετώπισης των θανατηφόρων ασθενειών του ανθρώπου (Καρκίνου, Διαβήτη, Οστεοπόρωσης κτλ) και το σημαντικότερο ίσως, τη διεξαγωγή ερευνών προς ανεύρεση εναλλακτικών τρόπων διατροφής του ανθρώπου και αύξησης των βιολογικών ορίων ζωής!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES5.jpgC:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\iSLIDES6.jpg
Ο Δρόμος της Σωτηρίας μας.
  Για να συνοψίσουμε ο δρόμος για τη σωτηρία μας είναι ένας και μοναδικός, δύσβατος ομολογουμένως και ανηφορικός! Οι δρομείς μοναδικοί, πάντα Ικάριοι και Δαιδαλικοί, κοινοί θνητοί μεν ξέχωρης ιδιοσυστασίας δε! Οι ταχύτητητές τους αυξανόμενες ολοένα και επιταχυνόμενες ραγδαία 27.000χλμ/ώρα, 62.120χλμ/ώρα, 241400χλμ/ώρα, μόλις το 1976 και έχει ο Θεός!
  Όμως υπολειπόμεθα ακόμα πολύ για την εξερεύνηση του διαστήματος και την ανακάλυψη του νέου κόσμου! Για ν’αντιληφθούμε το πόσο υπολειπόμεθα ας σταθούμε για λίγο στην ταχύτητα του φωτός το μέγεθός της, που πιθανότατα δεν έχουμε συνειδητοποιήσει.
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES30.jpg
Η Ταχύτητα του Φωτός.
  Η ταχύτητα του φωτός τα 300.000 χλμ/sec αν και τεράστια για τα σημερινά δεδομένα του λογισμού μας, εντούτοις μικρή, πάρα πολύ μικρή για τα ονειρικά μας μελλούμενα!
  Το έτος φωτός σαν μονάδα μέτρησης τρομάζει τον άνθρωπο, γιατί είναι η απόσταση που διανύει το φως με τα 300.000 χλμ το δευτερόλεπτο, σ’ένα ολόκληρο έτος! Αν αποτολμήσουμε τον πολλαπλασιασμό θα τρελαθούμε στα ποσά των μεγεθών! Ας τους ρίξουμε μια ματιά. Ταχύτητα φωτός 300.000χλμ/1sec =18.000.000 χλμ/1min=1δις.80εκ.χλμ/ώρα=25δις.920.000.000χλμ/ημέρ=9τρις.331
δις 200.000.000 εκ.χλμ/έτος!
  Και όμως τούτες οι τιμές είναι μικρές, είναι πολύ μικρές, γιατί οι τυπικοί Γαλαξίες αποτελούνται από 10 εκατομμύρια έως 1 τρις αστέρες και οι περισσότεροι έχουν διάμετρο από μερικές χιλιάδες έως εκατοντάδες χιλιάδες έτη φωτός! Οι μεταξύ τους αποστάσεις είναι εκατοντάδες χιλιάδες έως εκατομμύρια έτη φωτός!
  Και ας αναφέρουμε μερικά στοιχεία για το δικό μας «μικροσκοπικό» Γαλαξία, που ίσως επιβοηθήσουν στη συνειδητοποίηση αποστάσεων, ταχυτήτων και αριθμών εν γένει. Ο Γαλαξίας μας λοιπόν κινείται με τροχιακή ταχύτητα 217km/sec δηλαδή 1έτος φωτός, ανά περίπου 1.400 έτη! Ο αριθμός των αστεριών του υπολογίζεται κάπου μεταξύ των 200 και 400 δις! Και επειδή τα νούμερα φαίνονται ασύλληπτα, εκτιμώ ότι καλό θα έκανε και η αναφορά στοιχείων για έναν άλλο νάνο (αμέσως μεγαλύτερο) και γείτονά μας Γαλαξία με το όνομα Ανδρομέδα! Αριθμεί ένα τρισεκατομμύριο αστέρια, όπως ανακαλύφθηκε το έτος 2006!
  Ας σημειωθεί δε, ότι το πιο απομεμακρυσμένο άστρο που ο άνθρωπος έχει εντοπίσει σήμερα βρίσκεται σ’απόσταση 4.5 δις έτη φωτός, αυξάνει δε με ανυπολόγιστο ρυθμό την ακτίνα του! Και ύστερα ύστερα άσε τους αφελείς ν’αναρωτιούνται αν υπάρχει στο Σύμπαν ζωή με όλα αυτά τα τρομερά δεδομένα πέραν της Γης και το ταπεινό δεδομένο ότι σ’αυτή υπάρχει ζωή! Το δίλημμα στον τέως Διοικητή μου (Δεληγεώργη) ήταν το στοίχημα όπως του το διατύπωσα: «Αλήθεια θα βάζατε στοίχημα για το ότι δεν υπάρχει ζωή στο σύμπαν, μ’αυτά τα δεδομένα και επιμένετε ότι θα το κερδίζατε;»
  Και για να μη ξεχνάμε και το μεγαλείο της χώρας μας η λέξη Γαλαξίας προέρχεται από τη μητέρα των γλωσσών, είναι δε σύνθετη από τις λέξεις «Γάλα» και «Άξονας» λόγω μιας θαμπής γαλακτόχρωμης ζώνης λευκού φωτός, που είναι ορατή στο κένρο των Γαλαξιών.
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES31.jpg
Το Άγγιγμα των Οραμάτων.
  Θ’αγγίξουμε κάποτε τούτα τα οράματα; Μην αμφιβάλλετε καθόλου για τούτο και όσοι αμφιβάλλετε ας ρίξετε μια μόνο ματιά πίσω σας, για να πεισθείτε. Αναλογισθείτε, για παράδειγμα, τις τρομερές συνέπειες των πνευμάτων του Σωκράτη, του Ντα Βίντσι, του Γαλιλαίου, του Πυθαγόρα, του Θαλή, σ’υποτιθέμενη αφύπνισή τους σήμερα!
ΑΔΕΛΦΟΙ WRIGHT
  Αναλογισθείτε για μια ακόμα φορά την πτήση των αδελφών Wright του 1903, που τιμής ένεκεν γι’ αυτούς τους απέριττους ανθρώπους αξίζει μία συνοπτική αναφορά.
  Ήταν η 17 Δεκ. 1903, ημέρα Πέμπτη, Μεγάλη Πέμπτη θα την ονόμαζα για τη διεθνή Αεροπλοΐα, όταν οι Wilbur και Orville Wright, ηλικίας 32 και 36 ετών αντίστοιχα, πραγματοποίησαν τις πρώτες πτήσεις στον κόσμο!
  Το αεροσκάφος το ονόμασαν Flyer 1(Αεροπόρος Νο1). Ήταν από ξύλο ελάτης βάρους 341 κιλών μαζί με τον πιλότο! Το μήκος του ήταν 6.5 μέτρα και το εκπέτασμα (πλάτος πτερύγων) 12.3 μέτρα, ο δε πιλότος στην υπόψη πτήση ήταν μπρούμυτα!
  Πρώτος ο μικρότερος (Orville) που κέρδισε με στρίψιμο νομίσματος την πρωτιά, στις 10:35 κατόρθωσε να ανυψωθεί σε ύψος 2,5 – 3 μέτρων και να διανύσει απόσταση 36 μέτρων σε 12 δευτερόλεπτα, απόσταση δηλαδή μικρότερη από το μήκος ενός σημερινού Α/Φ Airbus A320! Ακολούθησε ο Wilbur με 13 δευτ. παραμονή στον αέρα , ύστερα ξανά ο Orville με 15 δευτ. και μετά ξανά ο Wilbur! Στην τέταρτη προσπάθεια διανύθηκε απόσταση 255.6 μέτρων σε χρόνο 59 δευτερολέπτων!
  Αυτή ήταν η αρχή και η αρχή κατ’ελάχιστον είναι το ήμισυ του παντός! Εκεί λοιπόν σ’ένα ψαροχώρι (Κίτι Χοκ) της Βόρειας Καρολίνας πλάι από τη θάλασσα, που ο άνεμος έτρεχε με 32 χλμ την ώρα, το πάθος έσπασε τον πάγο, σ’έναν από τους μεγαλύτερους άθλους του Ανθρώπου!
  Το Flyer 1 έμελλε να συνυπάρχει στο Εθνικό Μουσείο Αέρος και Διαστήματος του Smithsonian(Washington dc) ομού με το Belx-1 με το οποίο ο Chuck Yegger έσπασε πρώτος το φράγμα του ήχου! Το θαλαμίσκο Friendship του John Glenn και το διαστημόπλοιο Απόλλων 11 που πήγε τον πρώτο άνθρωπο στη Σελήνη!
  Ας υπογραμμισθεί ότι Οι αδελφοί Wright ήταν άνθρωποι χωρίς σπουδές και ειδικότητες, μηχανικοί ποδηλάτων στο επάγγελμά! Το έντονο πάθος της πτήσης διεγέρθηκε μέσα τους το 1890 όταν και ο πατέρας τους χάρισε ένα παιχνίδι ελικοπτέρου! Η προδιάθεση μέσα τους υπήρχε, γιατί ανάλωναν ώρες και ώρες παρατηρώντας τη συμπεριφορά των πτηνών στον αέρα, κατασκευάζοντας και πετώντας αμείωτα χαρταετούς!
  Σ’αυτούς τους απέριττους ανθρώπους, που τόσα οφείλουμε ταπεινά αφιερώνω το ακόλουθο τετράστιχο!
Αρχές του εικοστού αιώνα
Οι Ράιτ πρώτοι στον αγώνα
κι’η Ανθρωπότης πήρε φόρα
γι’αρμαγεδδώνα ανηφόρα!


  Και μετά τους αδελφούς Ράιτ, ας αναλογισθούμε μέσα σ’ένα αιώνα πού φτάσαμε και ας οραματισθούμε το πού, μετά από δύο και τρεις αιώνες, θα έχουμε φτάσει!
  Οι ταχύτητες του φωτός σύντομα θα επιτευχθούν αν ήδη δεν έχουν επιτευχθεί, όμως στα επιδιωκόμενα και πάλι δεν αρκούν! Άλλα μεγέθη με άλλα μέτρα και σταθμά θα πρέπει να εφευρεθούν και να επιτευχθούν όπως για παράδειγμα η ταχύτητα της σκέψης!
  Οι Ουράνιοι Οδοιπόροι και οι Μαραθωνοδρόμοι του διαστήματος, καθοδηγούμενοι από το ακαταμάχητο και ανυπέρβλητο σθένος τους, που εκπηγάζει από την ιδιοσυστασία τους και τη σκληρή γαλούχησή τους στις Ικάριες εστίες τους, θα σαρκώνουν ανελέητα τις επιστημονικές επινοήσεις, σπάζοντας τα φράγματα των οριζόντων προς όλες τις κατευθύνσεις, αλλάζοντας βαθμιαία τη Μοίρα των Γήινων, κατοχυρώνοντας εν τέλει τη διαιώνιση του ανθρώπινου είδους και την κυριάρχησή του, γιατί όχι, σε ολόκληρο το Σύμπαν!
  Ήδη το αδιανόητο το έκαναν διανοητό, απομένει να κάνουν το αδύνατο δυνατό και το απίθανο πιθανό! Και για να κλείσουμε αισιόδοξα ίσως στο αδύνατο και στο απίθανο ν’αλλάξουν οι ορισμοί, αυτό δε το λέω γιατί οι ταχύτητες, που επιτυγχάνονται, στο διάστημα σήμερα είναι όχι μόνο αδιανόητες, αλλά αδύνατες και απίθανες για τα γήινα δεδομένα!
Το Επιμύθιο
  Και τώρα ας προχωρήσουμε στο επιμύθιο τιμής, όπως αυτό περιέχεται μέσα σε κάποιους, πολυπλεύρως, υποτιμημένους στίχους!
  Ναι σχετικά πρόσφατα έγραψα ένα ποίημα με τίτλο ‘‘Αεροπορική Ιδέα’’, προκειμένου να το αποστείλω για συμμετοχή σε ποιητικό διαγωνισμό της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος.
  Το ποίημα το έκοψα στη μέση σταματώντας στα Ελληνοτουρκικά! Γιατί; Γιατί παραπάνω το κλίμα δεν το σήκωνε! Το γιατί; Τεράστια Ιστορία, ας μη την πιάσουμε, αν και θα περιείχε διδάγματα μύρια!!!
  Εν πάση περιπτώσει παραθέτω παρακάτω το δεύτερο ήμισυ του ποιήματος, ως απόλυτα εναρμονισμένο με το πνεύμα του παρόντος άρθρου, αφιερωμένο με όλες τις δυνάμεις της ψυχής μου και όλο μου το σεβασμό στους ανθρώπους μιας ξέχωρης ιδιοσυστασίας! Τους ανθρώπους, δηλαδή, που κουβαλούν την ανθρώπινη Μοίρα στα χέρια τους και τους οποίους «Διαστημάνθρωπους» θα ονόμαζα και πανάξιους συνεχιστές της Αεροπορικής ιδέας στις μέγιστες αυτής διαστάσεις και προοπτικές!!!
C:\Documents and Settings\user\Επιφάνεια εργασίας\SLIDES 33.jpg
Αφιερωμένο Ταπεινά στους απανταχού
Ουράνιους Οδοιπόρους
τους Ατρόμητους και Αγόγγυστους κουβαλητές
της Ανθρώπινης Μοίρας!


ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΙΔΕΑ


Την άλλη σου διάσταση την κατακτητική
εκείνη που λατρεύουνε κοντόφθαλμοι Ταγοί
τη βλέπω τρισδιάστατη ας μου επιτραπεί
ονείρων επανάσταση, ας μου συγχωρεθεί!


Τη βλέπω εξωγήινη και διαστημική
πανεθνική στη βούληση, τιμή γι’αυτή τη Γη
για το Θεό συνέπεια, νομοτελειακή
για τον θνητό, Μοίρας γραφτό, με προδιαγραφή!


Εσύ’σαι γεννημένη, γι’ακόμα πιο ψηλά
γι’απόμακρα ταξίδια κι’άστρα αλαργινά
του νου εσύ τ’αδύνατα να κάνεις δυνατά
τ’απίθανα στον άνθρωπο να κάνεις πιθανά!


Εσύ’σαι γεννημένη μονίμως να τολμάς
της λογικής τα όρια μονίμως να τα σπας
στο άγνωστο σα σεργιανάς κινδύνους ν’αψηφάς
και στην ελπίδα σου να λες «ή ταν ή επί τας!»


Εσύ’σαι γεννημένη στο άπειρο να πας
της Γης την ειμαρμένη, εσύ να κουβαλάς
να ψάχνεις ανελέητα χωρίς να σταματάς
και να τολμάς αγόγγυστα, στ’άγνωστο όταν πας!


Εσύ’σαι γεννημένη, μιλώ προφητικά
Θεούς να συναντήσεις και όντα μυθικά
Παράδεισους ν’ανοίξεις, με μαγικά κλειδιά
και κώδικες να σπάσεις, με Θεία μυστικά!


Πίσω να επιστρέψεις, αποκαλυπτικά
τους Γήινους να πείσεις, με λόγια πειστικά
να τους παρακινήσεις Νομοτελειακά
Μοίρα στη Γη ν’αλλάξεις, πορεία και τροχιά!


Κι’αν πόλεμο των Άστρων, στους δρόμους σου, θα βρεις
να δείξεις μεγαλείο και σθένος ηθικής
κι’αν χρειαστείς, προσόντα, αλλόκοτης δομής
το Δαίδαλο θυμήσου, λύση να εμπνευσθείς!


Κι’αν βόλι σε πετύχει, σε νόμο Φυσικής
τα μάτια σου μην κλείσεις, το χάρο κι’αν θα δεις!
Τον Ίκαρο θυμήσου της μεταφυσικής
αθάνατος να νιώσεις, και να δικαιωθείς!
Και για να συνοψίσουμε    
  Το όνειρο των Γήινων δεν θ’αργήσει να βγει! Το άστρο της Γήινης Ειρήνης (όχι της παγκόσμιας) δεν θ’αργήσει ν’ανάψει! Η συνένωση των Λαών της Γης, σε ένα Έθνος το Γήινο, μ’ένα Εθνικό λάβαρο και έναν Ύμνο Εθνικό κάποτε θα είναι γεγονός! Όμως την Ειρήνη αυτή ο Άνθρωπος δεν θα προλάβει να τη χαρεί!
  Γιατί τούτη η συνένωση, σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη, είναι απίθανο να μη συμβεί, θα συμβεί όμως όταν θα συνειδητοποιηθεί ο ανταγωνισμός μεταξύ των άστρων του Σύμπαντος Κόσμου και αναπόφευκτα ο πόλεμος μεταξύ αυτών!!!


                                                                                              Με Τιμή

                                                                                     Σπύρος Κίκερης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας