Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

ΑΤΥΧΗΜΑ Φ-16 LOS LIANOS ALBACETE SPAIN 26 IΑΝ.2015 (16:40)

Σπύρου Κίκερη

ΟΔΥΝΗΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ (Α/Φ)F-16
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ(Π.Α)
ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ.
  Διθέσιο Α/Φ τύπου F-16 κατέπεσε εντός της πίστας του αεροδρομίου (Α/Δ) της Αεροπορικής βάσης του Los Lιanos στο Albacete της Ισπανίας, κατά τη φάση της απογείωσης. Το ατύχημα συνέβη στις 26 Ιανουαρίου 2015 και ώρα Ελλάδος 16:40.
  Αποτέλεσμα της πτώσης ήταν η πρόκληση πυρκαγιάς, με απανωτές εκρήξεις στην πίστα του Α/Δ, ο θάνατος των δύο πιλότων, από τους οποίους ο πρώτος άφησε δύο ορφανά και ο δεύτερος ένα! Ο θάνατος εννέα επιπλέον ατόμων και ο τραυματισμός είκοσι ένα συνολικά από τους οποίους  εφτά πολύ σοβαρά.
  Το F-16 ανήκε στη 341 Μοίρα της 111ης Πτέρυγας Μάχης της Νέας Αγχιάλου, είχε δε μετασταθμεύσει στην Ισπανία συμμετέχοντας στην 1η  εκπαιδευτική σειρά αέρος για το 2015 του προγράμματος τακτικής ηγεσίας (Tactical Leadership Programme), που διεξάγεται στην Ισπανική Βάση, με τη συμμετοχή πολλών Νατοϊκών Χωρών από 19 Ιαν. έως 11 Φεβ. 2015.
  Υπογραμμίζεται με ιδιαιτερότητα ότι στην υπόψη εκπαίδευση οι Έλληνες Πιλότοι κατά κανόνα πρωτεύουν!

Στην Άοκνη Προσπάθεια
να’χετε τα πρωτεία
απ’την υπερπροσπάθεια
σπάσανε τα ηνία!
ΑΦΙΕΡΩΣΗ


Σε σας Λειψά τα Νιάτα σας
Λειψά τα Πεπρωμένα!
Γιατί η Περηφάνια σας
Ποτίζεται με Αίμα!


Με περίσσια Συγκίνηση και Υπερηφάνεια
Στους Δυο Σταυραϊτούς μας, Σμηναγούς (Ι) ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΑΣΚΑΡΗ και ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΖΑΓΚΑ της 111ΠΜ/341Μ
που στους Ουρανούς Αναλήφθηκαν εν ώρα Καθήκοντος!



ΑΝΤΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ
Με βάση την Εμπειρία μου, στο Κεφάλαιο Ασφαλείας των Πτήσεων, τη γνώση της Νοοτροπίας και την Αεροπορική μου διαίσθηση, είμαι σίγουρος ότι το μεν ατύχημα οφείλεται σε τρομερή συγκυρία ατυχών συμπτώσεων, ο δε θάνατος αμφοτέρων των Πιλότων μας, στην υπερπροσπάθεια αποφυγής του μοιραίου και των συνεπειών του, προς τρίτους!
  Στα παραπάνω καταλήγω, δεδομένου ότι το Α/Φ διέθετε κάθισμα Zero Feet-Zero Speed (Μηδενικού ύψους-Μηδενικής ταχύτητας) και δεν απαιτείτο παρά χρόνος χιλιοστών του δευτερολέπτου και χειρισμού ελάχιστων εκατοστών για τη εγκατάλειψη του Α/Φ και τη διάσωσή τους!

ΑΘΑΝΑΤΟΙ


“ ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ! ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ! ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΙ
ΚΙ’ΑΣ ΕΙΝ’ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΥ ΧΑΡΟΝΤΑ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ ΙΣΤΑΜΕΝΟΙ!
ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ! ΟΙ ΘΑΝΑΤΟΙ! ΓΙ’ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΙ
ΓΙΑΤ’ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΟΥΡΑΝΙΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΚΙ’ΑΘΑΝΑΤΟΙ
ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΟΥΣ ΙΣΤΑΜΕΝΟΙ! ”


ΠΟΥ ΠΑΣ ΣΤΑΥΡΑΪΤΕ ΜΟΥ;


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου, πού πας;
Γαλάζια και Άσπρα, γιατί μου φοράς;
Ανάστροφα, Θε μου, γιατί μου πετάς;
Αϊτέ με τρομάζεις! Αϊτέ μου πού πας;


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου πού πας;
Πού πας Αγγελέ μου; Χριστέ μου πού πας;
Πού πας Ουρανέ μου; Θεέ μου πού πας;
Ποιο Χρέος σου βγάζεις; Ποιο Τάμα ξοφλάς;


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου πού πας;
Ποιο μάτι σε βρήκε; Ποιος ζήλιας Φονιάς;
Σου το’πα ζηλεύουν, που τους ξεπερνάς!
Σου το’πα μη λες τους “ Ή ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ!”


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου, πού πας;
Στου Χάρου το σκάφος εσύ, πώς χωράς;
Το φράγμα της λύπης, γιατί μου το σπας
και πόνο και δάκρυ και πίκρα κερνάς;


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου πού πας
σαν Άστρο που πέφτει κι’ευχή που ζητάς;
Ποια Μοίρα προστάζει, κοντά της να πας
και δε λογαριάζεις, εμάς αν πονάς;


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου πού πας
και στέκουν τ’αστέρια, κρατώντας κεριά;
Και βρέχει Αϊτέ μου χωρίς συννεφιά
κι’ ο Ήλιος, για σένα, φοράει γυαλιά;


Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου, πού πας;
Ρωτάω Αϊτέ μου, να με συγχωράς!
Που κλαίω, λαθεύω, νομίζω πονάς
που φεύγεις, πονάω, να με συμπαθάς!
Πού πας Σταυραϊτέ μου; Αϊτέ μου πού πας;
Σταυρό φορτωμένος ,Aϊτέ μου για μας;
Χριστός Σταυρωμένος! Χριστός Αναστάς
καλό σου ταξίδι, για ’κει που τραβάς!


                                                                          Με Τιμή
                                                                        Σπύρος Κίκερης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας