Κυριακή 2 Απριλίου 2023

ΈΚΘΑΜΒΟΣ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ, ΜΑ ΕΝΘΑΡΥΜΜΕΝΟΣ!

 

*Έκθαμβος, προβληματισμένος μα ενθαρρυμένος!

*Ίσως από τα μεγαλύτερα διδάγματα ζωής από ανθρώπους αμφιλεγόμενης καταγωγής και κατ’άλλους απόλυτης αρνητικής επιρροής!


*The Budapest Gypsy Symphony Orchestra "100 τσιγγάνικα βιολιά!" Ένας καλός Φίλος
με σκέφτηκε: «Σπύρο θέλεις να σου στείλω προσκλήσεις να πας σε μία έξοχη παράσταση στο
Christmas Theater του Γαλατσίου;»

*Όταν μου έκανε μια σχετική περιγραφή, με χίλιες μέσα μου αναστολές και με βαριά καρδιά αποφάσισα να πάω! Στο χαμό του παρκαρίσματος, παρά τον χαώδη χώρο, παραλίγο να επιστρέψω σπίτι μου, ευτυχώς δεν το έκανα!

*Ένας τετραπέρατος οδηγός ταξί, φρόντισε εύκολα να με βρει και να μου δώσει τις προσκλήσεις! Εντυπωσιασμένος από το μεγαλοπρεπές θέατρο και χαζεύοντας, ευγενέστατοι υπάλληλοι με οδήγησαν στην εκλεκτή θέση, που απ’ότι είδα το εισιτήριο κόστιζε 68 ευρώ!

*Εν πάση περιπτώσει για να μην ταλαιπωρώ, αυτό που είδα, αυτό που άκουσα κι’αυτό που στη συνέχεια συνεπαρμένος διάβασα μ’άφησε άναυδο!!!


*Πενήντα (50) Βιολιά! Δέκα (10) Βιόλες! Δέκα (10) Τσέλο! Έντεκα (11) Κόντρα Μπάσο! Εννέα (9) Κλαρινέτα! Έξι (6) Κύμβαλα! Δύο (2) Σολίστες και Ένας (1) Παγκανίνι Κυμβάλων, σε μια Πανδαισία Ηχητική, περισσευούμενης αρμονίας και συντονισμού, άνευ Μαέστρου – Διευθυντού – Πλοηγού, μέσα σ’ένα Μουσικό Ωκεανό, με το πλέον αξιοπερίεργο χωρίς παρτιτούρες, ξεσκίζοντας όλα τα μουσικά συμφωνικά πρωτόκολλα, παίζοντας Straus, Brams, Bach, Μπιζέ, Λιστ κτλ!

*Με αναπόφευκτη τη βαθιά σου υπόκλιση στη εύλογα δύσπιστη ανθρώπινη παραδοχή για το τι τελικά ο άνθρωπος μπορεί, με το απίθανο θαυματοποιός να καταστεί, προπαντός δε σε πια ύψη μπορεί να ανεβεί, απ’τα δεσμά του να λυθεί κι’αν μη τι άλλο σε Μάγο και Θεό στο είδος του να μετεξελιχθεί!

*Δεν υπερβάλλω, ούτε κατ’ελάχιστο έμφαση κάνω! Επρόκειτο περί θαύματος, θαύματος θαυμάτων, Ονείρων, Οραμάτων, των Ανθρώπινων Πλασμάτων, των υποδεέστερων Κοινωνικών Στρωμάτων!

*Στρωμάτων που με όλη μου την ειλικρίνεια τους καλώ, απ’τη The Budapest Gypsy Symphony Orchestra να παραδειγματιστούν, απ’αυτή που για να εισαχθεί κάποιος ομοϊδεάτης τους πρέπει να πρωτεύσει στον ετήσιο διαγωνισμό για Σολίστες της Βουδαπέστης!

*Ήταν Παρασκευή βράδυ 31/3/2023, από τις τέσσερις προσκλήσεις που μου αποστάλθηκαν οι δύο έμειναν ορφανές στα αζήτητα, παρά τις προτάσεις που έκανα!


*Εκείνοι έχασαν, εγώ κέρδισα τόσα πολλά, όσα ίσως καμιά άλλη φορά! Γιατί θαύματα από πλάσματα ανθρωπινά, δεν έχω πολλά δει και φανταστεί, πολύ δε περισσότερο θαύματα από Ρομά!

*Ήταν Παρασκευή βράδυ, είναι Κυριακή πρωί και το μυαλό μου εμένα ακόμα εκεί! Συνοψίζοντας αν ευκαιρία σας δοθεί, σας συνιστώ μη χάσετε την ευκαιρία αυτή! Καλές μου φίλες, καλοί μου Φίλοι Καλή Κυριακή!

*Τάσο Καλέ μου Φίλε για το διδακτικό αυτό δώρο ειλικρινά σ’ευχαριστώ και στο χρωστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας