Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2022

 

H Συνέντευξή μου για το βιβλίο μου “ΟΝΕΙΡΟΔΡΟΜΙΑ” στο site texnesonline.gr 15/11/2022

Σπύρος Κίκερης: "Το τελευταίο βιβλίο μου το θεωρώ πεμπτουσία των συγγραφών μου, γιατί συνιστά κυριολεκτικά τη ψυχή μου"

ΝΟΕΜΒΡΊΟΥ 15, 2022

 

Ο σημερινός μας καλεσμένος στις Τέχνες είναι ο πολυβραβευμένος λογοτέχνης, αρθρογράφος, και στρατιωτικός αναλυτής Σπύρος Κίκερης. Αφορμή για τη συνέντευξη που ακολουθεί στάθηκε το νέο του βιβλίο με τίτλο «Ονειροδρόμια» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Συμπαντικές Διαδρομές».

 

Συνέντευξη στη Στέλλα Πετρίδου

Κύριε Κίκερη, από το βιογραφικό σας καταλαβαίνει κανείς ότι είστε ένας ανήσυχος και ταυτόχρονα πολυπράγμων άνθρωπος. Εσείς ο ίδιος πώς θα συστήνατε τον εαυτό σας στο αναγνωστικό κοινό;

 

Από μικρό παιδί αντιλήφθηκα ότι ήμουν ένας πείσμων της σκέψης παιδευτής και ταξιδευτής, παράλληλα ένα σκληρός και επίπονος του σώματος Αθλητής, που αποτολμούσα πρωτόγνωρα πράγματα για την εποχή μου στην ενόργανη γυμναστική – Μονόζυγο, Δίζυγο, Κρίκους -! Τα δύο σε συνδυασμό βρήκαν διέξοδο σ’αυτό που από πολύ μικρός ονειρεύτηκα να γίνω, Πιλότος δηλαδή στην Ελληνική Πολεμική μας Αεροπορία (ΠΑ).

 

Γιατί γράφετε; Τι ήταν αυτό που σας παρακίνησε, ώστε να κάνετε αυτό το βήμα προς τη λογοτεχνία;

 

Μα φυσικά ο χαρακτήρας μου και η ιδιοσυστασία μου, που σφυρηλατήθηκαν απ’ αυτά που στη δύσκολη δουλειά μου βίωσα μέσα σ’ένα άγριο και συγχρόνως ελκτικό χορό συναισθημάτων, διευρύνοντας εν τέλει την γκάμα των ψυχικών μου χαρισμάτων, από την απόλυτη ευαισθησία μέχρι την ακαταπόνητη αντοχή μου σε δύσκολες στο χειρισμό καταστάσεις!

 

Ποιο είναι το αγαπημένο σας λογοτεχνικό είδος και γιατί;

 

Δεν θα το διατύπωνα, γιατί απόλυτα δεν το γνωρίζω! ….

 

*Όποιος επιθυμεί ολόκληρη τη συνέντευξη να δει στον παρακάτω σύνδεσμο μπορεί! Σας Ευχαριστώ!

https://www.texnesonline.gr/2022/11/blog-post_95.html

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας