Πέμπτη 28 Απριλίου 2022

ΣΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ!

 

   Στου Αιγαίου μας το Θέμα μπρος βαθύ και πίσω ρέμα με τα νέα «δεδομένα» και με τα «σκυλιά λυμένα!»

   Ενός Μοιραίου Λάθους μύρια έπονται και τα εύκολα δύσκολα

έσονται! Κι’όμως η αρχή υπήρξε ιδανική, αναφέρομαι στην 21η Ιουλίου του 1974, ήτοι τη δεύτερη μέρα εισβολής των «Σκύλων» στην Κύπρο!

   Εκεί που δυο Έλληνες Λεβέντες έκαναν τους δυο πρώτους επιλεγμένους Τούρκους στο Αιγαίο όπως τους άξιζε ν'αφανιστούν  και στην κόλαση σαν «επιτιθέμενοι» να βρεθούν!

   Κι’αντί αυτοί οι Ήρωες ως τους άρμοζε να Τιμηθούν, που στάθηκαν αφορμή αυτό που οι Τούρκοι επεχείρησαν στις καλένδες για μια δεκαετία ν’αποθηκευθεί, αντίθετα λοιδορήθηκαν και προπηλακίσθηκαν για τον απαράμιλλο Ηρωισμό τους και τις θετικές αυτού συνέπειες!

   Εκείθεν προσωπικά δεν έπαψα ποτέ τα δέοντα εγγράφως να συστήνω και τα γιατί αδιαλείπτως ν'αναλύω, με βασικό γιατί «ότι οι Τούρκοι τότε αγνοούσαν τι σήμαινε πτήση πάνω από θάλασσα και σε τεχνική αεροπορική κατάρτιση ήταν ακόμη στα σπάργανα!»

   Δεν πρόκειται να κάνω ανάλυση, κατά κόρον έχω κάνει κι’όποιος θέλει μπορεί να διαβάσει! Τώρα το Αιγαίο εμείς το καταστήσαμε έναν «Γόρδιο Δεσμό», περιμένοντας μάλλον ουτοπικά, ένα «Μεγαλέξαντρο» εκτός φυσικά  από τους «Καραγκιοζοπαίχτες» που «αστοχέστατα»  παριστάνουν, σαν πανέτοιμοι να τον λύσουν!

   Αυτά που ήθελαν εκείνοι, ακόμα και Δυτικά του 25ου

Μεσημβρινού, με τη δική μας αδιανόητη ανοχή και τακτική εναερίως και όχι μόνο τα πήραν, αφού και την αεροπορική μας δεινότητα τους την παρείχαμε, με "αδέξια πολιτική επιδεξιότητα!"

   Το να γυρίσουμε πίσω στην αρχή, τώρα είναι αδύνατον, γιατί η υποχωρητική μας τακτική, άλλοι τη λένε κάκιστα «αμυντική», είναι πλέον δεσμευτική!

   Ναι «δεσμευτική» γιατί όποιος απ’αυτή διαχωριστεί σαν τρελός θα χαρακτηριστεί και η Διεθνής κοινή γνώμη απόλυτα θα αιφνιδιαστεί, γιατί τόσο η έννοια της παράβασης, όσο της παραβίασης κι’ακόμα της υπέρπτησης έχουν τόσο αμβλυνθεί, που ο κάθε ένας θεωρεί ότι για το Αιγαίο και το Ελληνικό και Κυπριακό FIR έχουν καταργηθεί!

   Το Αιγαίο το πόνεσα γιατί το Υπηρέτησα τρία (3) συναπτά έτη και στις Δύο Σμηναρχίες Μάχης αυτής στη μία (Λήμνο 130 ΣΜ) σαν Υποδιοικητής, την άλλη (Σκύρο 135 ΣΜ) σαν Διοπικητής!

   Ας Ελπίσουμε, για να συνοψίσουμε και μέχρι τότε στις 168 χθεσινές παραβάσεις – παραβιάσεις και τις 41 υπερπτήσεις ας καθίσουμε, ας ελπίσουμε επαναλαμβάνω, ότι ο Θεός της Ελλάδος θα βάλει το χέρι του, αν και πολύ φοβάμαι ότι τέτοιοι που είμαστε κι’εκείνος πιθανότατα μας έχει σιχαθεί!

   Γιατί μας βλέπει σαν «Κρετίνους» να ψαχνόμαστε αενάως για το που το πάει η Τούρκικη περί τον «Ερντογάν Μαφία», αυτή η απαίσια «Χούντα» η καλυμμένη με «Κοινοβουλευτικό Μανδύα και Μουσουλμανική Μαντήλα», καθιστάμενη «παντομίμα» στην «Πουτινική Ρωσία!»

   Χέρι στην Ελλάδα μας θέλει να βάλει «Αργείοι» μέχρι το 2023 περίπου όπως ο «Πούτιν στην Ουκρανία, μεθυσμένος από την

αχαλίνωτη, όπως εκείνος, εξουσία «Αργείοι» αποκαθηλώνοντας τον Κεμάλ και μένοντας σαν ο Μέγιστος και μόνος Στρατηλάτης Νεότουρκος Ταγός, «Αργείοι Αιδώς!»

   *Όσο για το επίσημο Δημοσιογραφικό Ανακοινωθέν περί 23 παραβάσεων, 168 παραβιάσεων και 41 υπερπτήσεων, αποδεικνύει τη σύγχυση επί του θέματος δεδομένου ότι όλες οι παραβιάσεις συνεπάγονται παραβάσεις!

   Όσο για δε τα διαβήματα, τα θεωρώ «άσκοπα κι’ανιαρά βήματα με μηδέν αντικρίσματα», την δε κίτρινη κάρτα για τη μη συμμετοχή της Τουρκίας στην επικείμενη άσκηση στον Άραξο Tiger Meet, όχι και "ιδέσθαι Χάρμα!" Τουέστι άνευ ουσίας, δεδομένου ότι η Τουρκία δεν θα’πρεπε καν να προσκληθεί γιατί τέτοια ενέργεια θεωρείται από εκείνους απριόρι «εξευμενιστική, παρακλητική και ασυζητητί συμβιβαστική!»

2 σχόλια:

  1. Με όλο τον σεβασμό, όταν ένα ζεύγος τουρκικών αεροσκαφών μπει π.χ. από Λήμνο-Λέσβο, θα κάνει δύο παραβάσεις. Αν στη συνέχεια μπει κάτω από τα 10 μίλια και φτάσει π.χ. στα Δωδεκάνησα, μπορεί να κάνει και 20 παραβιάσεις. Άρα, δύο οι παραβάσεις, αλλά 20 οι παραβιάσεις του συγκεκριμένου ζεύγους. Δεν ταυτίζονται πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αφήστε το σχόλιό σας